מנוחה במחנה: 1-1 מכבי יפו- מחנה יהודה

מחנה עלתה ראשונה על לוח התוצאות ע"י נועם סימנה. חליפה השווה את התוצאה עם שער נפלא שלא השאיר לאנגלשטיין סיכוי. דקות המשחק הועברו בבזבוז זמן של מחנה, ופרצה מהומה ע"י אוהדי יפו כלפי אסף דיין ואמו

  • על ידי: אביחי חיים
  • 23-09-2014
  • 20:49

החגים בפתח והכדורגל ממשיך לספק לנו עניין. המחזור השני בליגה א' דרום, הוזז לאמצע השבוע בשל חג ראש השנה שנקבלה בברכה וכך יצא שבצהרי היום בשעה 15:00 מחנה יהודה אירחה את מכבי קביליו יפו למשחק ליגה משמעותי ביותר. כולנו זוכרים רק לפני מספר שבועות את ההשפלה שחטפה מחנה יהודה 5-1 ממכבי קביליו יפו, אך שחקני מחנה נשבעו שהפעם זה לא יקרה והם יתנו את הנשמה על המגרש ובאמת כך היה. מן העבר השני, מכבי יפו שהגיעו כנראה מעט זחוחים למחצית הראשונה במגרש במחנה, וככל הנראה השאירו בשכונת התקווה את הנשמה. למעט שתי דקות מפתיחת המשחק והזדמנות גדולה של חליפה לכבוש דקותיים מפתיחת המשחק, יפו נעלמה ונתנה למחנה יהודה להשתלט על המשחק.

 

עידוד אחרון ויצאנו לדרך. (אביחי חיים)

 

שחקניה הצעירים והרעבים של מחנה שיחקו בעיקר בשביל עצמם. לא מעט שחקנים נפגעו כאשר הושפלו במשחק הגביע, והפעם בהחלט ראו זאת על המגרש שהכבוד מונח על הפרק. שרון מרציאנו זועק מהקווים, ושחקני מחנה שהרגישו כאילו הם נמצאים במשחק בית של יפו (150 אוהדים)  לא חששו להראות מה שהם יודעים, והם יודעים. דגו דרור (אחד הטובים על כר הדשא) החל להראות ניצוצות, אסי משיח לקח אחריות ובחן את טובלי לראשונה 7 דקות מהפתיחה, טובלי עמד במבחן בקלות.

 

אסי משיח, המנהיג במחנה יהודה. (אביחי חיים)

 

הלחץ של מחנה נמשך. שחקני יפו מסיבה לא ברורה הלכו אחורה והחלו להילחץ לכיוון השער של טובלי. שוערה של יפו שהרגיש מעט חוסר ביטחון הראה זאת על כר הדשא. הרחקת כדור פשוטה כמעט והפכה לשער הראשון של מחנה יהודה. טובלי ניסה לבעוט הרחק מהשער, אך הכדור לא הלך טוב (בלשון המעטה) ונחת אצל נתנאל וקנין. האחרון, דהר לכיוון השער, טובלי הכשילו והצליח לעצרו. השופט דוד פוקסמן לא שרק, והורה להמשיך את המשחק. מחנה יהודה ללא ספק קופחה כאן, אך הצדק נעשה כמה דקות לאחר מכן. ההגנה היפואית טועה שוב, והכדור נוחת אצל נועם סימנה שכובש מ-16 מטרים לפינה הימנית. טובלי לא יכול להושיע ומחנה יהודה חוגגת את שער היתרון.

 

מחנה מקופחת, טובלי מכשיל בבירור. (אביחי חיים)

 

 

סימנה חוגג, מחנה עולה ליתרון 0-1. (אביחי חיים)

 

כמה דקות לאחר מכן, אלכס באסוק היה קרוב לכבוש את השוויון של יפו מקרוב, אך בעט היישר לגופו של אנגלשטיין שמנע שער בטוח ליפואים לקראת סיום המחצית. מחנה יורדת ביתרון של שער על מכבי יפו, וחניכיו של שרון מרציאנו ירצו לשמור על התוצאה שעבורם היא טובה מאוד. מהצד השני, שחקניה של יפו יהיו חייבים להתעורר ולהראות את היכולת משבוע שעבר נגד המרמורקים, אחרת הנק' עלולות ללכת לאיבוד.

 

בזבוזי הזמן החלו. (אביחי חיים) 

 

אנגלשטיין לא מתרגש מהקהל היפואי. (אביחי חיים)

 

בתוך המחצית השנייה, אפשר לומר שכדורגל לא היה. כלומר: אין ספור בזבוזי זמן של שחקני מחנה יהודה, בראשותו של שוער הקבוצה, גל אנגלשטיין, אשר כל מכה הכי קטנה שכב על הדשא מה שהכעיס מאוד את אוהדי יפו שאף לעגו לעברו לאחר ששחררו מספר קללות עסיסיות. אוהדיה של יפו ספרו את השניות לגל ואף קראו לו "סיסי", אך לא נראה שגל התרגש יתר על המידה והמשיך בשלו כמו גם כל שחקני הקבוצה. נחזור לכדורגל. בדקה ה-65 הגיע השער המיוחל שלו כל אוהדי יפו חיכו ובסטייל. אדיר חליפה אשר התאקלם נהדר במכבי יפו, הסתובב ושלח טיל לרשת העליונה. אנגלשטיין עוד התעופף, אך זה היה חסר טעם והכדור נחת רק ברשת. יפו תנצח? כנראה שלא.

 

אדיר חליפה משווה את התוצאה. (אביחי חיים)

 

 

אוהדי יפו זועמים על אסף ואהובה (אמא של אסף עם החולצה הלבנה). (אביחי חיים)

 

רבע שעה מסיום המשחק, התפתחה תקרית לא נעימה מאחורי הגדרות. אוהדי יפו שלא היו מרוצים מבזבוזי הזמן של שחקני מחנה, והוציאו את זעמם על אסף דיין (שחקן מחנה) אשר התחמם ליד דגל הקרן. אמו של אסף הייתה במקרה במקום וספגה מטר של קללות עליה ועל בנה וראתה במו עיניה יריקות על דיין. הקרבה הייתה קרובה, כאשר אהובה (אמו של אסף) הזמינה אף ניידת משטרה שהגיעה במהרה למקום על מנת להגן על בנה בטענה כי אוהדי יפו אמרו לה: "הבן שלך לא ייצא חי מכאן". אהובה: "הם איימו על אסף ואני ממש נבהלתי". בסיום המשחק, אסף יצא בליווי משטרתי והכל עבר בשלום. משחק כדורגל לא היה כאן, אך מחנה יהודה וקביליו יפו התחלקו בנקודות.     

 

מאור אסור מחפש את השער, לא מצא אותו היום. (אביחי חיים)

 

דגו והשופט דוד פוקסמן בויכוח הדדי. (אביחי חיים)

 

צחי טייאר, לא אהב את מה שראה היום. (אביחי חיים)

 

שרון מרציאנו, יכול היה לקחת 3 נק' אך לפחות לא הפסיד את המשחק כמו במחזור הקודם. (אביח חיים)

 

אביחי ממן, דקות טובות בזמן ששיחק. (אביחי חיים)

 

קרופניק וויסברג חוסמים את דגו. (אביחי חיים)

 

מאור לנקרי, משחק לא רע של הבחור. (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אביחי הפעם פישלת מה זה השטויות האלו ? (נטרלי 23-09-2014, 20:56)
    מה זה כל הביזבוזי שורות על דברים שלא קשורים לכדורגל ? מקללים קיללו נגמר הכל טוב ? אתה עושה את הקהל של יפו חיות
  2. חסר לנו 3 שחקנים ב3 תפקידים הכי משמועתיים (יפואי 23-09-2014, 20:59)
    ואם לא נביא יהיה לנו עונה מאוד עצובה
  3. אחד צודק ביותר !!!! חבלללל לבזבז עונה (יפו שלי 23-09-2014, 21:18)
    אין דבר כזה לבנות קבוצה - זה מושג לתבוסתנים
  4. אך איזה כייף שיפו על הפנים (מלאכי 23-09-2014, 21:29)
    לא מסוגלים עכשיו להביא כלום רק שחקנים ב2000 שח
  5. אילן תביא דחוף חלוצים,מה זה התוצאות תיקו האלה ? (יפו בדרך הבטוחה למקום אחרון 23-09-2014, 21:43)
  6. אין יותר מה להגיד על מכבי יפו וגם לא תירוצים,פשוט אכזבה ענקית (כאב לב אחד גדול 23-09-2014, 21:46)
  7. יפו תמשיכו ככה,עוד כמה תוצאות כאלה ואפילו עם משקפת לא תראו אותנו (שעריים אימפריה 23-09-2014, 21:56)
  8. הקנאות הורגת הא??? יאללה תן בטושטוש מהאייפון (יוסי 23-09-2014, 23:55)
  9. צחי הביתה שחצן מרגיז (צחי אני לא אוהב אותך 24-09-2014, 01:28)
    אילן תתקן את הטעות הזו רוצים כדורגל לא בונקר או אופיר חיים או גלרוביץ
  10. כנסו כולם (קריית גתי 24-09-2014, 03:19)
    אוהדי יפו מקללים? מאיימים לא יכול להיות.. זה מדהים איך כל שבוע מחדש המועדון הזה מעורבב בבלאגן ואיומים ולא עושים להם כלום. את העונש תמשיכו לקבל מלמעלה לא תזכו לרגע נחת מהקבוצה שלכם ושתגיעו למשחק נגד שעריים עובדיה יתפור אותכם
  11. למספר 7 שעריים בלי שיניים (יפואי 24-09-2014, 16:03)
    שעריים מביישים את העדה
  12. לקריית גתי (הדוקטור 25-09-2014, 18:51)
    אתה נורמלי ? בטוח שלא. ד״ש לליאור. בקרוב הוא יפרק אותכם
  13. לדוקטור (קריית גתי 26-09-2014, 12:15)
    אין צורך שאני ימסור דש לליאור ממשהו שקשור ליפו את מה שהוא חושב עליכם הוא סימן לכם שנה שעברה. איזה יפרק מעונה שעברה שהוא מאמן אותנו אנחנו מתמוגגים מכל רגע.גם אם פרגסון יאמן אותכם תמצאו בו את הרע. אתם אנשים קטנים ורעים לא תגיעו עם הקבוצה שלכם לשום מקום