מרמורק כבשה רביעיה שהספיקה רק לנקודה

הפועל מרמורק וסקציה נס ציונה נפרדו אמש בתיקו 2:2 באחד המשחקים ההזויים שנראו בכדורגל הישראלי. רגב וולק בלמה של מרמורק כבש 3 שערים, שניים מהם לשערו הוא, וקבוצתו רשמה משחק שני רצוף ללא נצחון. מרמורק הנוצצת עם שתי נקודות בלבד משני משחקים, ובמרחק של 4 נקודות מהיריבה העירונית מכבי שעריים.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 24-09-2014
  • 11:22

לאחר התיקו הדרמטי מול קביליו יפו בשישי האחרון, ארחו חניכיו של ניסן יחזקאל את סקציה נס ציונה המודרכת ע"י איציק עובדיה שהתחיל את קריירת האימון שלו בקבוצה האדומה מרחובות. נס ציונה הגיעה מעודדת למשחק לאחר הנצחון המרשים על כפר קאסם ועלתה למשחק במטרה לעבור את המשחק בשלום, דהיינו לצאת לפחות עם נקודה.

 

 שחקני שתי הקבוצות עולים אל כר הדשא. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

 אוהדי מרמורק במפגן תמיכה מרשים. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

אסף קריספיס ועמית אזולאי במאבק על הכדור. (צילום: רפי נחמיאס)

 

מרמורק עמוסת הציפיות קיותה לפתוח את משחקי הבית לעיני הקהל התומך שלה ברגל ימין. ניסן יחזקאל ערך זעוע בסגל הקבוצה, כשהקשר מאור חלבי ששיחק 70 דקות נגד קביליו יפו ,לא התלבש כלל משחק. אופיר עזו  נעדר בשל פציעה ,וליאל זגורי פתח על הספסל. במקומם עלו בהרכב המגן השמאלי שמעון לוגסי בהופעת בכורה טובה ( עומרי אטיה תופקד כקשר) , משה סולימנוב ( הבולט המגרש) ואסף קריספיס.

 

ברק ורד משגיח מקרוב על קובי חסן. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

 אוראל בניטה צמוד לחנן פדידה. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

מרמורק נכנסה טוב למשחק והחלה לתקוף את שערה של נס ציונה למן שריקת הפתיחה של השופט ניר כוכב. כבר בדקה 3 מצא קובי חסו בכדור עומק מצוין את עומר מולאי שהשתהה מעט והגנת נס ציונה הצליחה להרחיק. מרמורק המשיכה ליזום ובדקה 13 חילופי מסירות בין חנן פדידה ( הכי מסוכן במרמורק) לעומר מולאי בסיומן פדידה בעט הכדור נהדף לעברו של אטיה שבעט חזק כדור שנהדף ע"י ההגנה לקרן שלא נוצלה.

 

 רגב וולק דוחק את הכדור לשערו הוא. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

 שחקני נס ציונה חוגגים. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

בדקה 18 בניגוד גמור למהלכי המשחק,נס ציונה עלתה ליתרון לאחר טעות של אלירן ג'ורג שנרדם, ניסים אסייאג עט על הכדור, הוציא כדור רוחב ורגב וולק בלמה של מרמורק דחק את הכדור בטעות לשערו הוא,והעלה את האורחים ליתרון מפתיע.

 

 קובי חסן מסתובב נהדר על תמיר פור. (צילום: רפי נחמיאס)

 

 ורץ לחגוג. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

 

  חסן מקבל חיבוק מהבעלים אייל גולן. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

מרמורק התעשתה במהירות וכעבור דקה אחת בלבד הצליחה להשוות את התוצאה. עומרי אטיה מסר נהדר לקובי חסן שהסתובב על תמיר פור, וברגל שמאל בעט שטוח לפינה, יניב בן ישי לא זז ממקומו וראה את הכדור נוחת עמוק ברשת.

מרמורק המשיכה לשלוט בנעשה במגרש, והתנועה היתה חד צדדית אל עבר שערו של בן ישי.בדקה 30 שמעון לוגסי מסר לחנן פדידה שחלף על פני פרדי ציון אקס מרמורק,פדידה הוציא כדור רוחב ואוראל בניטה הצליח ממש ברגע האחרון לפני שמולאי מגיע לכדור להרחיק לקרן.

 

 מולאי בועט עם החיצון החוצה. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

 קריספיס אורב לכדור, תמיר פור מרחיק את הסכנה. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

ניסן יחזקאל ערך שינוי תפקידים בקבוצתו, כשעומרי אטיה הוסט לעמדת המגן הימני ואלירן ג'ורג הוסט לעמדת הקישור. מרמורק הציגה באותם דקות משחק צירופים יפה לעין,אך ניכר היה כי חסר רגל מסיימת. בדקה 35 עומרי אטיה הגביה נהדר מאגף ימין ועומר מולאי בעט מהאויר עם החיצון החוצה. בדקה 38 מרמורק טענה ובצדק לבעיטת עונשין מ11 מטר לאחר שעומרי אטיה ,מצא את עומר מולאי שהוריד היטב לחנן פדידה שבעט כדור שניתז לידו של בניטה בלמה של נס ציונה, אך השופט ניר כוכב הורה להמשיך לקול מחאותיהם של שחקני מרמורק ומאמנה.

 

 ניסן יחזקאל.  עדיין ללא נצחון .( צילום: רפי נחמיאס)

 

 איציק עובדיה. פתיחת עונה מרשימה לנס ציונה. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

המגמה לא השתנתה עם פתיחת המחצית השניה. מרמורק המשיכה לשלוט על כר הדשא ,וחיפשה במהירות שער יתרון. בדקה 46 בעיטה חופשית של קובי חסן הלכה היישר לדיו של בן ישי. 2 דקות חלפו וסולימנוב הפעלתן מוצא את חנן פדידה שמסתובב נהדר אך הבעיטה שלו הולכת החוצה. בדקה 53 עומרי אטיה פורץ נהדר באגף שמאל מוציא רוחב אך הגנת נס ציונה מרחיקה לקרן. בדקה ה54 ערך ניסן יחזקאל חילוף ראשון כששלח למגרש את הקשר / חלוץ המהיר גמליאל פרץ במקומו של שמעון לוגסי, במטרה להוסיף מחץ ומהירות להתקפת קבוצתו.

 

 רגב וולק נוגח ומעלה את מרמורק ליתרון. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

 וולק ברגע קט של טרוף. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

 החברים באים לברך. (צילום:רפי נחמיאס)

 

בדקה 60 פרץ פרץ באגף ימין ועידו שרון הרחיק לקרן. קובי חסן הגביה לרחבה, בן ישי יצא ותפס אויר, ורגב וולק בראש נגח בקלות פנימה והעלה את קבוצתו ליתרון. איציק עובדיה הגיב מיד בחילוף התקפי כששלח למגרש את החלוץ עדן נחמני במקומו של רואי סנדורי.יחזקאל מנגד הכניס את יוסי פליקר במקומו של עומר מולאי שלא הורגש. מרמורק המשיכה ליזום במטורה להשיג את ההכרעה ,אך הגנת נס ציונה עמדה איתנה.

 

 יוסי פליקר מחפש את הרשת. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

בדקה ה73 שוב בניגוד גמור למהלכי המשחק, סהר לוי הגביה כדור לרחבת מרמורק, ורגב וולק נגח לאחור והכניע שוב את שוערו טום גלברט שנותר חסר אונים. שחקני מרמורק ההמומים לא התאוששו ושתי דקות לאחר מכן כמעט וספגו את השלישי לאחר לאחר שהרמה נוספת לרחבה, הגיעה לעמית פרחי הצעיר שמ 5 מטרים בעט חלש החוצה.

 

 עמית פרחי מחמיץ מול טום גלברט. (צילום:רפי נחמיאס)

 

בדקות שנותרו חיפשה מרמורק להכריע את המשחק, אך היתה חסרת מחץ ותכלית בחלק הקדמי. שחקני נס ציונה חיכו לשריקת הסיום והאטו את קצב המשחק במטרה לחזור הביתה עם נקודה יקרה. שריקת הסיום של ניר כוכב מצאה את שחקני מרמורק וקברניטיה מתוסכלים ומאוכזבים מהתוצאה,כשהקבוצה כבר במחזור השני רחוקה 4 נקודות מהמוליכה שעריים.

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. תענוג צרוף. (הפוליגרף 24-09-2014, 11:31)
    עכשיו יתחילו ועדות החקירה. הפוליגרף כבר מחכה לכוכב המחזור רגב וולק. רק שימשיך כך.
  2. רגב (מאיר 24-09-2014, 12:07)
    תמשיך בדרך זו אוהבים אותך
  3. שיר חדש (יאללה שעריים 24-09-2014, 12:14)
    עוד אחד ועוד אחד איזה יופי של משחק היידה רגב וולק
  4. מרמורק תדרוס את אזור (מרמורקי אדיב 24-09-2014, 13:05)
  5. שמעון לוגסי שחקן מספרה1 (מוטי מגה בעיר 24-09-2014, 16:20)
    שמעון לוגסי מגן שמאלי לליגת העל
  6. שנה טובה לכל בית ישראל ומאחל שנה טובה יותר לקבוצה שפתחה ברגל שמאל (מרמורקי אדיב 24-09-2014, 17:42)
  7. כל מה שיש בכתבה זה תמונות יפות וכל השאר לא מאוזן (ליאור 24-09-2014, 17:59)
  8. לזמר לשעבר: אתה בושה לעם ישראל (יהודי 24-09-2014, 18:00)
  9. הכוכב (אוהד קובי חסן 24-09-2014, 23:08)
    קובי חסן ב3 רמות מעל שחקני מרמורק. ראיתי את המשחק נגד נס ציונה , אין לו עם מי לשחק. זה מתסכל. הוא מוסר כדורים גאוניים ,אבל אין מי שיעשה איתם משהו.
  10. פראיירים ששחררתם את אביחי ממן (פראיירים ששחררתם את אביחי ממן 25-09-2014, 00:19)
    בושה של קישור היה יכול להחזיק אותו לבד וכל זה עדני ויתר עליו בשביל עוד 1000 שקל בתור חייל. חחחח וזאת התנהלות של קבוצה שרוצה לעלות ליגה. אייל גולן? תכיר את השם שעוד יקבור אותכם בליגה א
  11. המגן השמאלי שמעון לוגסי ברמה של ליגת העל (חממי 26-09-2014, 15:08)
  12. המגן השמאלי שמעון לוגסי שחקן ליגת העל ללא ספק (שי 27-09-2014, 13:27)
    חברים כולם ראו את שמעון לוגסי וראינו שחקן 2 דרגות מעל הליגה וזה רק משחק ראשון מה מחכה לנו בהמשך.. הרווחנו שחקן ברמה גבוה אני במקום אייל גולן מחתים אותו עכשיו לעוד 3 שנים במועדון.
  13. שמעון לוגסי המגן מס 1 !! אוהבים אותך !! (מעריץ 27-09-2014, 14:33)