נבחרת המחזור השני בדרום

המחזור השני בליגה א' דרום הסתיים. שעריים מובילה לבדה עם 2 ניצחונות לאחר ניצחון על מלאכי. כפר קאסם הרשימו מול אזור. מרמורק ויפו עדיין ללא ניצחון ליגה. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן? ומי בנבחרת השבוע?

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-09-2014
  • 15:20

שוער 

גליל בן שאנן (הפועל אשקלון)

שוערה של אשקלון הביא עוד נקודה לקבוצתו והפעם מול כפר שלם. 3-4 מצבים של 100% לא הכניעו את גליל והשיא היה כשאורי קרגולה בעט את הפנדל. גליל עצר בקלות שאפילו לא היה צריך להדוף את הכדור אלא לקלוט אותו. שוער מעל הליגה!!  יש לציין גם את דורון רוזנקוביץ, שוערה של שעריים שבמצב של 1-2 בדקה ה-92 מול קרית מלאכי מנע שער בטוח ומנע מבוכה מקבוצתו.

 

הגנה:

עאמר מנסור (כפר קאסם)

מי ששיחק כמגן מספר שנים בבני לוד מהלאומית, ובגלל ההרחקה של עלי מחאגנה הוסט לעמגדת הבלם, היה מצויין והקרין שקט על כל ההגנה. עאמר הקרין מנהיגות והרבה נסיון . התקפת אזור החזקה היתה מתוסכלת במשחק הרבה בגללו. מנסור במקור משחק מגן ימיני. ולמרות זאת עשה עבודה נהדרת כבלם.

 

חיים מלכה, בעל הבית במרכז ההגנה של שעריים (אלעד מליק)

 

חיים מלכה (מכבי שעריים)

הבלם וקפטן מכבי שעריים, חיים מלכה, מוסיף המון שקט וביטחון למרכז ההגנה של שעריים. בשקט ובמנהיגות מוביל מלכה את הגנת שעריים והקבוצה כולה. 

 

בר נימני (מורשה)

בלמה של מורשה רמת השרון. היה מצוייין מול הוד השרון. הרבה בזכות בר, הוד השרון לא הגיעו למצב רציני מול שוער מורשה איתמר ישראלי . היה ראשון לכל כדור גובה. שיחק חזק עם הרבה חוכמה.

 

קישור:

נועם סימנה (מחנה יהודה)

קשרה האחורי של מחנה יהודה. עדיין לא חגג 20 אבל משחק עם ביטחון ונסיון של שחקן וותיק. חילץ כדורים רבים מהתקפת יפו. עבד על המגרש. וקינח בשער נאה לאחר דאבל פס עם ננו וקנין. תזכרו את השם.

 

אבי יוסף, עושה הכל מהכל במרכז המגרש (איתמר מורז)

 

אבי יוסף (מכבי שעריים)

קשרה של מכבי שעריים עושה הכל מהכל במרכז המגרש. מחלץ כדורים ובולם את ניסיונות ההתקפה של היריבה, תומך בחלק הקידמי ומסכן את שער היריבה. במשחק האחרון הכניס כדור נפלא שהוביל לכיבוש השער השני במשחק החוץ מול קריית מלאכי והיה מעורב בכל הנעשה במרכז המגרש ולא נתן לקריית מלאכי לפתח את המשחק במרכז המגרש. 

 

 צ'קו מרזייב, קשר צעיר ומוכשר (איתמר מורז)

 

מושיקו (צ'יקו) מרזייב (כפר שלם)

קשרה הצעיר והמוכשר של כפר שלם היה ללא ספק מספר 1 מול אשקלון. קשר צעיר שמבין את המשחק. יודע להכניס כדורים לחלוצים ובמקביל מחלץ כדורים מהיריב. שולט בקצב המשחק. ולמרות כישור כישרוני ויקר של אשקלון מושיקו היה הטוב בקישור. עוד צעיר שכדאי שתזכרו!

 

גיא עובדיה  (מכבי שעריים)

שחקן הכנף של שעריים כבש צמד במשחק האחרון והיה מעורב ברב ניסיונות ההתקפה של קבוצתו במהלך המשחק. עובדיה מוסיף המון מהירות ויצירתיות בחוד התקפת שעריים. 

 

גיא עובדיה עם צמד ומשחק מצויין מול קריית מלאכי (איתמר מורז)

 

סוהיב פריג' (כפר קאסם)

למרות שתפקידו במקור  מגן ימיני, ויקטור גניש, הסיט אותו לקישור ומאז מדובר בשחקן מהטובים בליגה. עושה הרבה תנועה מקו ימין לתוך האמצע ובאחת ההתקפות הוא אפילו כבש. סוהייב תוקף על הקו, מרים כדורים לחלוצי קבוצתו. היה פעיל מאד.

 

סוהייב פריג', שחקנה של כפר קאסם. היה מצויין מול אזור. (ארז נעמן) 

 

משה סולימנוב (מרמורק)

מרמורק השקיעה כסף רב בקייץ והביאה הרבה שחקנים טובים. אך דווקא הרכש הפחות "נוצץ" נחשב עד עתה לרכש מצוין של מרמורק ואולי הכי טוב שלה העונה.  משה, נייד, רץ ללא הרף עם ובלי כדור .יוביל את מרמורק לצמרת הגבוהה.

 

התקפה:

רוביל סרסור (כפר קאסם)-כוכב המחזור!!

רוביל חלוץ גדול! אולי הכי טוב בליגה. נגד אזור הוא כבש צמד. הוא הוכשל ברחבה וכבש מהנקודה הלבנה. הטריד את ההגנה של אזור, החזיק את הכדור  צמוד לרגל שאף שחקן הגנה לא יוכל לחטוף לו. כל כדור גובה- שלו . היה דומיננטי בחלק הקידמי של קבוצתו. ללא ספק כוכב המחזור השבוע!

 

רוביל סרסור, כוכב המחזור של אתר גולר! כבש צמד מול אזור. (ארז נעמן)

 

מאמן המחזור:

ויקטור גניש 

מספר מאמנים הרשימו אותי השבוע. עופר בכר, מאמנה של מורשה שרק לפני קצת יותר מ 3 שבועות התמנה למאמן מורשה וניצח את הוד השרון החלשה. ארז בנודיס ביצחון חוץ מול קרית מלאכי מוביל את הליגה. אבל מעל כולם השבוע הרשים אותי, ויקטור גניש, מאמנה של כפר קאסם, שניצח בצורה מרשימה ביותר את הפועל אזור החזקה 1-4 והצהיר שבכפר קאסם  יש קבוצה מצויינת.  שאפו!

 

 

ויקטור גניש, מאמנה של כפר קאסם. מאמן המחזור של אתר גולר! (צילום: ארז נעמן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם (כפר קאסם 27-09-2014, 16:02)
    הלא כפר קאסם תנצחו שיכון המזרח ושעריים הפסידה
  2. שיכוניה (יצחק כהן 27-09-2014, 20:41)
    כהן צדק אחד השחקנים המוכשרים בארץ. בעזרת השם ננצח את כפר קסם ב. ה. צ. ל. ח. ה
  3. איך רגב וולק לא בנבחרת ? (מירו 27-09-2014, 20:48)
    הוא הבקיע שלשער !
  4. שלושה שחקנים בנבחרת מכפר קאסם זה אומר הכול (עאמר 27-09-2014, 23:46)
    שבוע טוב לכולם וחג שמח לכולם יש לערבים חג השבוע גם ליהודים יש חגים חג שמח לכולם
  5. נועם סימנה (אדיר 28-09-2014, 08:25)
    שחקן מעולה מסכים עם כל מילה בכתבה מהר מאד יגיע לליגת העל. מי שימהר לקנות אותו יזכה בגדול
  6. כל הכבוד לויקטור גניש וכפר קאסם (1 28-09-2014, 11:42)