"קבוצות שירצו לנצח אותנו יצטרכו להקיז דם"

מאמנה של מורשה רמת השרון מליגה א' דרום, עופר בכר, מצהיר שקבוצתו לא תעשה חיים קלים בליגה. וטוען: "ליגה קשה מאד, עם תקציבים גדולים. אפשר לקרוא לליגה א - ליגה לאומית ללא זרים" שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-09-2014
  • 09:58

עופר בכר, מאמנה של מורשה רמת השרון מליגה א' דרום, קיבל לידיו את הקבוצה רק לפני שלושה שבועות וכבר נמצא עם 4 נקודות מתוך שש אפשריות. ללא ספק מאזן מדהים לקבוצה שרק עלתה ליגה אשתקד. עופר, למי שלא יודע נחשב למאמן וותיק בליגות הנמוכות. הוא אימן מספר קבוצות בהצלחה גדולה ואשתקד העפיל עם מורשה לליגה א'. בהתחלה חשבו במורשה לתת לחיים לוי את מושכות האימון בליגה א', אך לא עברו מספר שבועות והחליטו ראשי הקבוצה להחזיר את עופר בכר לקווים.

עופר מסכם את פתיחת העונה: "לקחתי את הקבוצה לפני קצת יותר משלושה שבועות שהסגל של רוב הקבוצות היה מושלם. היה קשה לקחת שחקנים כי רובם סגרו כבר בקבוצות אחרות. אבל עשינו פתיחת עונה טובה מאד שצברנו 4 נקודות מ 6 אפשריות. ללא ספק, עשינו תוצאות טובות. יום שלישי יש לנו ב"ש ונקווה לנצח גם אותם. "

יחד עם זאת עופר נשאר עם הרגליים על הקרקע וטוען:"צריך להיות ראלי, הליגה מאד קשה. יש חומר שחקנים מעולה בליגה  ותקציבים גדולים מאד. אנחנו עם תקציב שנחשב למינימום. ולהיות 4 נקודות מתוך 6 אפשרויות זה יפה. והכל תוך כדי תנועה כי זה לא שהכנתי את הקבוצה חודשיים וחצי כמו שאר המאמנים"

 

 

עופר בכר, "ליגה א זה כמו ליגה לאומית ללא זרים" (צילום: שלמה אשר חיים)

 

עופר, מה אתה חושב על הליגה:"ליגה חזקה מאד. מאמנים מצויינים ושחקנים מצויינים יש בליגה. לדעתי קבוצות הלכו רחוק מדי עם תקציבים. זאת ללא ספק ליגה לאומית- ללא זרים. כייף ומאתגר לשחק בליגה הזאת"

 

מה תחשב הצלחה מבחינת מורשה:"אם נישאר בליגה, אני אחגוג כאילו עלינו ליגה. רק לפני 3 שבועות התחלנו לבנות קבוצה. וזה מאד קשה לחבר קבוצה בתקופה כל כך קצרה אבל אני סומך על השחקנים שלי וגאה בהם מאד"

 

ניצחתם את הוד השרון השבוע, מה אתה חושב עליהם? :"אותם אני מכיר משנה שעברה ששיחקנו נגדם. יש להם מאמן מצויין. הוא מקצוען הוא לא פראייר. הם יתחזקו. הם השאירו את רוב הסגל, פשוט לא מתחבר להם אבל בסוף יתחבר כי יש להם מאמן שמבין ויודע מה הוא רוצה מהשחקנים שלו"

 

יום שלישי אתם פוגשים את ב"ש :"יום שלישי בשעה 19:00 במגרש הביתי ברמת השרון אנחנו פוגשים אותם. אנחנו עדיין מגיעים כאנדרדוג למשחק הזה למרות שגם הם התחילו מאוחר. אני מאמין שהם קבוצה טובה ויש להם כמה צעירים מוכשרים ויהיה משחק קשה"

 

מילה לסיום:"מאחל לכולם גמר חתימה טובה ובריאות. ושאנשים יתחילו לפרגן אחד לשני ויהיה יותר טוב גם לכדורגל וגם לחיים בכלל"

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה עופר אהבתי את הפירגון למאמן הוד השרון (אלון 28-09-2014, 10:25)
    עופר אתה הכי מתאים למורשה שיהיה בהצלחה. אהבתי את הפירגון למאמן הוד השרון ואני מסכים איתך בסוף זה יתחבר להם כל הכבוד לא כל אחד יודע לפרגן לקולגות. יאללה מורשה....
  2. בסדר בסדר (שערוקי 28-09-2014, 12:14)
  3. אחלה מאמן (שיכון 28-09-2014, 17:03)
  4. נועם מזרחי (יוסי 28-09-2014, 22:35)
    נועם מזרחי עוד משחק במורשה?!
  5. נועם מזרחי (אליהו נבט 28-09-2014, 23:47)
    אחד השחקנים היותר מוכשרים ששיחקו אצלנו בגללו עלינו ליגה עם טכניקה גבוהה ופיזיות של ליגה לאומית לפחו
  6. תפרגן לחיים לוי (ערן 29-09-2014, 15:43)
    חיים לוי זה שם המשחק . המאמן היחידי בארץ שמחפש לנצח כל משחק . ההגנה הכי טובה זה התקפה . תפרגן לחים לוי שבנה קבוצה מתקציב נמוך .