אוהד רון מארח את אלמוג ספיר: תחזית ליגה א' דרום

אוהד רון מארח והפעם אוהד מארח את אלמוג ספיר. אלמוג שמכיר את ליגה א דרום, מאמין שהמשחק המרכזי השבוע הוא בין יפו וכפ"ס, וחושב שיפו תנצח. אזור ומרמורק לא יכירעו את המשחק. שווה לראות מה אלמוג חושב על שאר המשחקים...

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-09-2014
  • 10:12

אלמוג ספיר, למי שלא יודע, נחשב לאיש עסקים רציני, שתומך רבות בליגות הנמוכות. אלמוג מחזיק בשיא השלילי של התחזית באתר גולר!! לאחר שלא הצליח לנחש אפילו לא תוצאה אחת במחזור משחקים שלם!!!  ללא ספק מדובר בשיא שאני בספק אם יישבר אי פעם!! השבוע אלמוג חושב ומאמין שהוא יצליח יותר מפעם קודמת...שיהיה בהצלחה!!

 

ונעבור למשחקים:

מ.ס. שיכון המזרח- מ.ס. כפר קאסם, שיכון המזרח, 15:00

שיכון המזרח פתחה את העונה בצורה טובה עם ניצחון ותיקו. יש להם סגל שחקנים טוב ומאמן מצויין בדמות עופר טלספפה. מנגד כפר קאסם מגיעים לאחר שהביסו את אזור 1-4. כפר קאסם יבואו עם ההתלהבות ולדעתי גם ינצחו. הימור שלי: ניצחון כפר קאסם.

אלמוג ספיר: עופר טלספפה, מאמנה של השיכון,  בנה קבוצה טובה משחקנים מאד צעירים ומאד מוכשרים. לעומת זאת לכפר קאסם יש סגל שחקנים נוצץ עם המון נסיון. מאמין שבמחזורים הראשונים הנסיון ידבר. וכפר קאסם ינצחו.

 

מכבי עמישב פ"ת-הפועל כפר שלם, סיריקין, 15:00

לעמישב פ"ת יש סגל שחקנים אולי מהטובים בליגה. והם מועמדים ויכולים לנצח כל קבוצה בליגה הזאת בטוח כשמדובר בבית שלהם. מנגד כפר שלם לאחר שני משחקים בליגה, צברו נקודה אחת בלבד, למרות שהיו צריכים לנצח שבוע שעבר את אשקלון והיו עדיפים במשחק. אני מקווה שכפר שלם ינצחו למרות שעמישב נראה לי ככאלה שיכולים להפתיע אותם. הימור שלי: תיקו.

אלמוג ספיר: משחק שקול בין שתי קבוצות שיסיימו אי שם במרכז הטבלה. למרות שאני חושב ומאמין שכפר שלם ינצחו את המשחק.

כפר שלם ינצחו.

 

שי מאור, מאמנה של אזור. מאמנה המצויין של אזור. משחק הקשים בליגה צפוי לו.(צילום: ארז נעמן)

 

הפועל אזור- הפועל מרמורק, אזור, 15:30

אזור חוזרים הביתה לאחר התבוסה בשבוע שעבר נגד כפר קאסם. מרמורק לאחר שסיימו שני משחקי ליגה בשתי תוצאות תיקו-מאזן די מאכזב. מרמורק קבוצה איכותית יותר ועדיפה על אזור. אזור בבית עם המגרש הביתי והמאמן המצויין שי מאור על הקווים,  ינצחו את מרמורק. הימור שלי: אזור מנצחים.

אלמוג ספיר: המגרש באזור לא פשוט לנצח בו. אזור קבוצה מאד ביתית. עם בסיס של שחקנים שרץ כבר 2-3 עונות ביחד. לעומת זאת מרמורק, עם כל הרכש הנוצץ וכל הכוכבים לא יסתגלו לתנאי המגרש הלא טובים, ולכן אני מאמין שהמשחק לא יוכרע ויסתיים בתיקו.

 

מכבי שעריים- הפועל הוד השרון, שעריים, 16:00

שעריים ניצחה בשני המחזורים הראשונים של העונה אך לא זוכרת מתי לאחרונה הצליחה לחבר שלושה ניצחונות רצופים. הוד השרון רוצה להתחזק ואולי תשחק בהרכב מחוזק כבר במשחק הזה ותפתיע את כולם. שעריים עדיפים על הוד השרון אך במגרש צר המידות שבשעריים הבדלי הרמות מצטמצמים. הימור שלי: שעריים מנצחים אך לא בקלות. 

אלמוג ספיר: שעריים ללא ספק אחת מהקבוצות שסומנו אצלי בתחילת העונה שיאבקו על העליה. לדעתי יהיה ניצחון קל לשעריים. נועם שוהם בצרות ואם הוא לא יתחזק בקרוב הוא יחזור לליגה ממנה הגיע...וחבל. 

 

קובי חסן, השחקן אולי הטוב בליגה שמשחק במרמורק. האם הוא יחגוג באזור? (צילום: רפי נחמיאס)

 

מכבי יפו קביליו-בית"ר כפ"ס, שכונת התקווה, 16:15

איזה משחק!! יפו נגד כפ"ס!! סירוטקין מול טיאר!! לא זוכר מתי יפו ניצחה את כפ"ס. אבל מנגד אני לא זוכר מתי סירוטקין ניצח את טיאר. יפו בבית עם טיאר על הקווים יותר טובים מכפ"ס כאשר סירוטקין על הקווים. למה? בגלל אמונה תפלה. סירוטקין שמאמין בכדורגל יצירתי מול טיאר עם הכדורגל הכי מסודר בליגה. זה כמו ברזיל של סירוטקין מול גרמניה של טיאר מי ינצח? ראינו במונדיאל...הימור שלי: יפו ינצחו. למרות שכולם יודעים שסירוטקין הוא מהשועלים של הליגה והכל צפוי...

אלמוג ספיר: הדו קרב המעניין של המחזור. בין שתי האסטרטגים הנצחיים. צחי טיאר וחיים סירוטקין. לטעמי יסתיים בניצחון יפואי בסופו של דבר. הטקטיקה של טיאר תנצח את סירוטקין ששובר את הראש כל השבוע איך לשחק מול צחי, כי לא זכור לי מתי הוא ניצח אותו. ולטעמי צחי הטקטיקן יגבר על סירוטיקן. הימור שלי: יפו ינצחו.

 

הפועל אשקלון-מכבי קרית מלאכי, אשקלון, 18:00

אשקלון עדיין לא התחברו. קרית מלאכי מציגה העונה סגל שחקנים עם הרבה לב. בעיני זה משחק של צד אחד ילחם על הקצפת (אשקלון) וצד שני ילחם על הלחם..אפילו הקשה של הלחם...(קרית מלאכי) אני מקווה שהלוחמים של הלחם ינצחו אבל אני לא באמת מאמין שזה יקרה. הימור שלי: הקצפת מאשקלון תנצח.

אלמוג ספיר: אשקלון בעיצומו של בנית  הסגל. עושה רושם שיש להם תקציב בלתי נגמר. לעומת קרית מלאכי הצנועה שרוצה רק לשרוד את העונה בליגה א', אך כנראה ללא הצלחה. ניצחון ביתי לאשקלון.

 

צחי טיאר, המאמן הכי מסודר בליגה פוגש את הקבוצה אולי הכי יצרתית בליגה מכ"ס. (צילום: רמי גרידיש) 

 

סקציה נס ציונה-הפועל מחנה יהודה, נס ציונה, 19:00

איציק עובדיה מאמנה של נס ציונה בנה קבוצה מצויינת. סגל שחקנים צעיר וכישרוני עם תקציב לא גדול. מנגד מחנה יהודה  הקבוצה הצנועה החביבה מפ"ת בנתה סגל צעיר בהרבה, שרוצה לשרוד עוד עונה בליגה א. ואם הם רוצים לשרוד הם חייבים להוציא נקודה במשחק הזה. הימור שלי: תיקו.

אלמוג ספיר: לטעמי נס ציונה זו אחת הקבוצות שתפתיע את כל הליגה, ותגיע לפלייאוף. לעומת מחנה יהודה שרק רוצה להישאר עוד עונה בליגה בכבוד לפחות כמו אשתקד. לדעתיהאיכות של נס ציונה תנצח. 

 

הפועל מורשה רמת השרון- מכבי באר שבע, רמת השרון, 19:00

שתי קבוצות שהחלו להתאמן מאוחר והתכוננו לליגה באופן מאוחר יחסית לשאר הקבוצות. כל קבוצה מהסיבה שלה. מורשה שצברה 4 נקודות מפתיחת העונה, הפתיעה את כולם הרבה בזכות עבודה טובה שעושה מאמן הקבוצה, עופר בכר. ב"ש בנתה קבוצה צעירה וטובה אבל נקודות במשחק הזה היא לא תראה. הימור שלי: מורשה ינצחו.

אלמוג ספיר: שתי קבוצות שבנו סגלים שיספיקו למרכז טבלה ומטה. ולדעתי  כך יראה גם המשחק ללא הכרעה. כלומר יסתיים בתיקו.

 

 

מילה לסיום: "אני רוצה לאחל לכולם שנה טובה גמר חתימה טובה וצום מועיל לכולם "

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאוהד רון (איציק הגדול 30-09-2014, 13:46)
    אתה לא זוכר מתי יפו ניצחה את כפ"ס? אז ככה בעונה הרגילה יפו מנצחת ובפלייאוף ביתר כפ"ס ...ככה זה בשנתיים האחרונות ...נקווה שהיום זה ישתנה לפחות לגבי העונה הסדירה - בהצלחה לביתר חיים טובים בכפר !!
  2. הפתעה (תרשמו 30-09-2014, 14:15)
    מלאכי מנצח באשקלון , בדוק ! הקרב על הלחם יותר חשוב מהקרב על הקצפת
  3. הוד השרון חבל לכם על הזמן (שערוקי 30-09-2014, 15:56)
  4. הוד השרון כנסו (שערוקי 30-09-2014, 15:57)
    חבל לכם על הזמן תקבלו 5 אפס ותחזרו מרוצים
  5. מחזור 3 וכבר פתחו בסטה.. (אחד שמבין 30-09-2014, 17:55)
  6. שערוקי גאון חחח (ניר 30-09-2014, 18:24)
  7. שעריים (הוד השרון 30-09-2014, 21:58)
    מי חטף 5 אתה מצחיק תבקש סליחה ביום כיפור אתה מלכלך על כל הקבוצות זה רק ספורט