"מגיעים לכל מגרש על מנת לנצח"

אסף לוי שהיה אחד הבולטים במשחק מול בית"ר כפ"ס, עם צמד שערים נדירים ביופיים מוכן לקראת נס ציונה ומקווה שהנקודות שאבדו נגד מחנה ומרמורק לא יפגעו ביפו: "מקווה מאוד שלא נבכה על הנקודות האלה בסוף"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 06-10-2014
  • 12:26

ביום שלישי שעבר, כאשר אסף לוי כיכב במשחק השלישייה על בית"ר כפ"ס, עם צמד נדיר משל עצמו. הקהל ביציע שוב החל לעשות השוואות בין יוסי לוי (האב, ושחקנה של מכבי יפו בעבר) לבין הבן אסף לוי, כאשר בשערים שהבקיע עשה זאת עם כל הלב ובעיקר עם נשמה גדולה על כר הדשא. לכן, נבחר לשחקן המחזור של אתר גולר 1: "את האמת שלא חשבתי, פשוט בעטתי. כל משחק אילן אלפסי מבקש ממני לבעוט כי הוא אומר שיש לי בעיטה טובה, והוא צדק הפעם לשמחתי". 

 
אסף לוי, אם ימשיך ככה יוכל להוביל את יפו במעלה הטבלה. (רמי גרידיש)
 

אפשר לומר שזו אחת הפתיחות הטובות של מכבי יפו, בהשוואה לעונות הקודמות?

"אנחנו בסך הכל במחזור ה-3, ושנה שעברה פתחנו בדיוק אותו דבר אבל אפשר להגיד שאנחנו נראים טוב בהדרכתו של צחי טיאר.  

במבט לאחור, מצטערים על איבוד הנק' מול מחנה יהודה ומרמורק? אולי הייתם יהירים מדי לאחר התיקו המרשים שכולם דיברו עליו?

"לא באנו יהירים. מחנה בבית שלה, קבוצה טובה מאוד וקשה מאוד לנצח שם. אני מאמין שהרבה קבוצות יאבדו שם נקודות העונה. ברור שהתאכזבנו מהתוצאה נגד מרמורק כי היינו הרבה יותר טובים, אבל אני מקווה מאוד שלא נבכה על הנקודות האלה בסוף". 

 

נס ציונה תתארח בשישי בשכונת התקווה מול מכבי יפו. זהו משחק לא קל כמו כל משחק בליגה הזאת. הניצחון מול כפ"ס יגביר את תחושבת הביטחון?

"נס ציונה קבוצה חזקה מאוד עם מאמן מצויין (איציק עובדיה), שלדעתי תפתיע ותדבר בצמרת. אנחנו מכבי יפו ואנחנו מגיעים לכל מגרש על מנת לנצח בטח בבית שלנו, עם הקהל הנפלא שלנו".  

הוסף תגובה
תגובות
  1. הייתי מציע ליפו לחזק את החלק ההתקפי כדי שיהיו יותר טובים (לא לפחד כלל 06-10-2014, 15:03)