ברק: הדברים תלויים בנו

דניאל ברק מעירוני נשר מדבר על פתיחת העונה הטובה של קבוצתו (צברו 7 מתוך 9) ולקראת נהריה: " הם ניצחו את קטמון אז כנראה שהם לא פראיירים"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 07-10-2014
  • 09:16

עירוני נשר תצא ביום שישי בשעה 14.30 לנהריה למשחק במסגרת המחזור הרביעי של ליגה א' צפון. חניכיו של ברוך סער יגיעו למשחק בתחושה טובה והמקום השלישי בטבלה אחרי שרשמו ניצחון נאה של 2-0 על כרמיאל צפת במחזור אמצע השבוע שנערך לפני יום הכיפורים.

 

שחקן הקבוצה, דניאל ברק, בן ה-27, שאף כבש שער בניצחון האחרון התפנה לראיון על פתיחת העונה של קבוצתו ולקראת המשחק הקרוב בנהריה. תחילה דיבר ברק על כרמיאל: "נכון לעכשיו זה המשחק הכי טוב שהיה לנו השנה, רק התחלנו למען האמת, אבל הדברים קצת נראו יותר טוב והתחברנו יותר. במחצית הראשונה הגענו להרבה מאד מצבים, לא ניצלנו אותם אבל דיברנו וידענו שאם נמשיך לשחק באותה הדרך אז ננצח ובאמת זה קרה".

 

דניאל ברק, "אם כל שחקן יתן את מה שהוא יכול, אני לא צופה לנו איבוד נקודות" (צילום: לילך וייס)

 

מרוצה מפתיחת העונה שלכם?

"רק שלושה משחקים עברו, אבל בינתיים אנחנו עם 7 מ-9, אני מרוצה מהנקודות אבל אנחנו צריכים להשתפר. זו לא אותה קבוצה של אשתקד, אלא הרבה חדשים שלא שיחקו מעולם אחד עם השני. כל שחקן בכל תפקיד ברמה מאד גבוהה אבל להתחבר זה לוקח זמן ".

 

נשמע כאילו אתם בתחתית מהדברים שלך.

"בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה, יכול להיות שבוע שהכל בסדר ואז לא יהיה טוב שבוע לאחר מכן, הדברים מאד נזילים. אני רואה את הפוטנציאל שיכול להיות בקבוצה הזאת אם הדברים באמת יתחברו, נהיה יותר טובים. אנחנו כל הזמן לומדים אחד את השני, עוד חודשיים נראה הרבה יותר טוב, אני מרוצה מאד, זה לא שפתחנו גרוע ואני מתוסכל מהמצב. אלה קלישאות אבל זה באמת כך. לא השגנו מאה אחוז. עשינו תיקו ביתי ובקרית אתא ניצחנו במשחק שיכול היה ללכת לפה או לפה. אני מקווה שנציג את היכולת מכרמיאל לקראת ההמשך".

 

באופן אישי איך אתה מרגיש עד עתה?

"אני מאד אוהב את החבר'ה החדשים שהגיעו וגם את הוותיקים – יש תלכיד מאד טוב, חברים טובים. לא זכור לי דבר כזה בהרבה קבוצות בעבר. כולם יעשו הכל בשביל השני, אין יריבות עוינת ואין שחקן או שניים שמפריעים. אנחנו כמו משפחה אחת וזה מאד חשוב".

 

בשישי מחכה לכם נהריה בחוץ.

"נבוא במטרה כמובן לנצח, יהיה משחק קשה, אני לא מכיר את כל השחקנים אצלם אבל אם הם ניצחו את קטמון כנראה שהם לא פראיירים. הם ניצחו רק אותם אבל יכול להיות שהמומנטום אחרי קטמון ברח להם. נבוא במטרה לנצח, אני מקווה שנעשה את זה אבל אי אפשר לדעת איך הם יבואו, הם ניצחו ואז הפסידו – אין פה חוקים. אני לא חושב שיש מומנט חיובי או שלילי. הדברים יותר תלויים בנו, מהצד השלנו אנחנו נשחק עם אותו הרכב אני מאמין, נרצה להכריע את המשחק. המפתחות הם שכל שחקן יתאבד על המגרש ואז אני לא צופה בעיות. אם חלק לא יתנו את הכל אז יכול להיות שיהיו בעיות".

הוסף תגובה
תגובות
  1. איה איה נהריה ננצח אותכם שכונת נשר (אבי כץ נהריה 07-10-2014, 20:44)
  2. איה איה נהריה ננצח אותכם שכונת נשר (אבי כץ נהריה 07-10-2014, 20:44)