מאור ג'נח : שמח לחזור הביתה

החלוץ המוכשר מאור ג'נח חזר לקדנציה רביעית בקרית אתא ומצטרף לסגל הנוצץ של פטריסיו סייג ויחזק "זו הרגשה נפלא לחזור לקרית אתא" , על מגדל העמק היה לו לומר רק דברים טובים "מאחל להם המון בהצלחה" , מה היה לו לומר על העזיבה במגדל העמק ועל מאמן הקבוצה איתן טייב

  • על ידי: שמעון תורג'מן
  • 09-10-2014
  • 13:08

ביום שני האחרון הגיע חיזוק נוסף ומשמעותי לקרית אתא בדמות ג'נח, שמכיר כל פינה ופינה במגרש בקרית אתא. החלוץ חזר לקדנציה רביעית במועדון וסיפר: "אני מרגיש נפלא לחזור הביתה. זו קדנציה רביעית ואני מקווה שזו תהיה עונה מוצלחת. יש לנו שחקנים מצוינים ומאמן מצוין ואני שמח לחזור".

 

ג'נח הגיע אחרי שבעונה שעברה שיחק בהפועל מגדל העמק איתה גם פתח את העונה. זה לא סוד שהעניינים שם לא הסתדרו בין שני הצדדים: "לא היה ל קל בכלל לעזוב, זה מקום שאני מאוד אוהב ומחובר אליו. אני לא יכול כרגע להצביע על נקודה ספציפית מה גרם לי לעזוב, אך אני רק יכול לומר שמשהו לא הסתדר לי בלוח הזמנים". כשנשאל מאור על מאמן הקבוצה איתן טייב, סירב להתייחס ואמר:  "בוא נעבור לנושא הבא, יש דברים שאני שומר לעצמי ומי שצריך לדעת יודע וידע. אני רוצה לאחל להם המון בהצלחה ואני מאוד אוהב את המקום הזה".

 

מאור ג'נח, חוזר לקרית אתא. 

 

זה לא סוד שבאתא בנו קבוצה חזקה, עם שחקנים מצויינים כמו שחר סימן טוב, קובי שריקי, עומרי אלמקייס, ועוד רבים וטובים. בין השאר, חבר'ה ששיחקו עם ג'נח: "זה נכון ששחר וקובי זה שחקנים שמאוד עזרו לי להצליח במגדל העמק, אבל יחד עם זאת אני מכיר את השחקנים כי שיחקתי נגדם או איתם ואני מכיר את רובם".

 

על המטרות שלו ושל קרית אתא העונה "אני רוצה לאחל לי ולקבוצה, עונת כדורגל מוצלחת ונשנצליח לעשות דברים יפים יחד , בנוסף מאחל לכל שחקנים ליגה א' רק בריאות כל השאר כבר נזיל".

כבר ביום שישי הקרוב, מצפה לקרית אתא משחק בית לא פשוט מול מכבי דלית אל כרמל הקבוצה היחידה כרגע עם מאזן מושלם של 3-3 . מאור ג'נח סיכם: "דליה זו קבוצה מצוינת, שעומדת יפה מאוד על המגרש אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. כרגע, עשיתי אימון אחד ואני מנסה להתאקלם כמה שיותר מהר לשיטה של המאמן ולמה שהוא דורש. מקווה שיהיה משחק טוב ונעשה הכל כדי לנצח".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה שחקן מאור (אמיר 09-10-2014, 15:02)
  2. שיהיה בהצלחה חבר (למאור 09-10-2014, 15:02)
  3. בהצלחה לך אחרי המשחק אחיך יוסי שיחק בדליה אחלה (אוהדי מכבי דליה 09-10-2014, 15:33)
  4. סתם שחקן לדעתי לא יודע לעבור קונוס מחמיצן ברמות (רוני ממ.ס גבעת אולגה 09-10-2014, 19:25)
  5. מאור שוב הביתה (אוהדי אולגה 09-10-2014, 20:19)
  6. שחקן גדול ! (ישראל 10-10-2014, 11:49)
    החלוץ הכי טוב בליגה א וזה בדוק