מהפך: הרצליה גוברת על קטמון 1-2

הפועל הרצליה יצאה למשחק חוץ מול הפועל קטמון ולמרות שער יתרון לקטמון מרגלי מיקו ממן,הרצליה הפכה את התוצאה מרגלי סאלח ושער עצמי של גולן חרמון וחזרה עם 3 הנק' לביתה

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 12-10-2014
  • 10:29

הרצליה עלתה במשחק חוץ נגד קטמון עם שני חלוצים על מנת לנצח אושרי טוויל ופאדי זיאדה. קטמון הגיעה כמעט עם הרכב מלא. המשחק נפתח בצורה די שקולה עם יתרון קל לאורחים מהרצליה, אך מצבים ממשיים לא היו ליד השערים ואפשר היה להתחיל את המשחק ישר במחצית השניה.

 

במחצית חילוף בקטמון כאשר החלוץ מיכאל קרטיבה, הוכנס למשחק על מנת לנסות לייצר מצבים. המחצית השניה נפתחה גם היא כמו המחצית הראשונה ללא מצבים מיוחדים אך טעות איומה ולא אופיינית של בלם הרצליה, סאלח חאג', בדקה ה-65 שניסה למסור לעידו לוי השוער את הכדור, הגיע למיקו ממן מקטמון שלא התבלבל וקבע 1:0  לקטמון.

 

קטמון עלו ליתרון ראשונים, אך יצאו ללא הנק'. (אביחי חיים)

 

זה כנראה מה שעורר את הרצליה ואת מאמנם תומר אסולין שלא חיכה הרבה והגיב ישר בשני חילופים התקפיים שגיא סבג וחן ראובן שעלו מהספסל והרצליה השתלטה על המשחק. מנגד, קטמון מנסה לעקוץ ומתפרצת של עוז צבאג שהגיע למצב של אחד על אחד מול עידו לוי שוער הרצליה, אך עידו  בעצירת המשחק השאיר את התוצאה כפי שהייתה.

 

דקה 70 הרצליה קיבלה כדור חופשי מ- 20 מטר מהשער. בלם הקבוצה סאלח מחמוד בועט כדור מדויק לפינה וכובש את השוויון.. 

 

דקה 73 הרצליה קופחה לאחר הכשלה ברורה של יהודה חוטה מקטמון על חלוץ הרצליה חן ראובן, אך לא זכתה לתגובה של השופט לכדור עונשין  מ-11 מטר ובמקום זאת,  השופט העניק לחן ראובן צהוב על התחזות.

 

הרצליה לחצה על קטמון ופריצה מצוינת של דיאה לבבאדי מגנה המצוין של הרצליה, מכדור אומן של קווין ריינשטיין. דיאה חדר לרחבה ובעט שטוח הכדור פגע ברגלו של גולן חרמון ונכנס פנימה, מהפך 2-1 להרצליה.

 

דקה 80 החמצה של  פאדי זיאדה מהרצליה לאחר שחלף על מספר שחקנים והשאיר את אושרי טוויל מול שער ריק, רק שהכדור פגע במשקוף מ2 מ! אולי החמצת השנה.

.

בסיום, הרצליה מנצחת 2-1 נצחון חשוב והצהרת כוונות ברורה של חבורתו של אסולין תומר שחגגו דקות ארוכות בסיום.

 

תומר אסולין יחד עם חניכיו, עשה מהפך ענק מול קטמון. (צילום: רמי גרידיש)

 

אסולין תומר בתגובה:  ״התכוננו היטב והגענו מוכנים למשחק. החבר'ה הגיעו נחושים מהדקה הראשונה על מנת לנצח וגם הגול הטיפשי שספגנו, לא שבר את החבר'ה שהתעלו על עצמם והפכו את התוצאה במשחק חוץ קשה מאוד. לגבי הצהרת הכוונות לקראת העונה: "חסר לנו עוד שחקן שתיים בעמדות מפתח, על מנת שנוכל לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו. חשוב שנדע לשמור על יציבות ולשמור על המומנטום יש לנו סדרת משחקים קשים. שיהיה חג שמח לכולם.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כמה כאב בליבו של ירושלמי (קטמוני 12-10-2014, 10:47)
  2. מאמן ענקקק שחקנים גברים (הרצליה זה הפועל 12-10-2014, 13:03)
    אוהבים אותך אסולין חוזה ארוך טווחחח
  3. שני הקבוצות היו חלשות (הייתי במשחק 12-10-2014, 13:23)
  4. מכבי דליה (מכבי דליה 13-10-2014, 21:08)
    פאדי תחזור למכבי עולים לגיה אתה חסר