יחזקאל לבכר: שדדתי אותך

מורשה אומנם הפסידה את המשחק להפועל מרמורק, אך אם תשאלו את כל הנוכחים במשחק תבינו שעל כר הדשא מורשה שלטה במשחק, החמיצה מספר פעמים מול שער ריק ובעיקר ביטלה את מרמורק: "קובי חסן היה צריך לקבל פעמיים צהוב שני, אך זה לא קרה ובסופו של דבר זה השפיע"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 19-10-2014
  • 12:20

הפועל מרמורק התארחה אמש (ש') באיצטדיון גרונדמן (הבית של מורשה) ולמען האמת, חוץ מהשם הפועל מרמורק וכ-300 מאוהדיה שצבעו את האיצטדיון בצבע האדום (יחד עם כ-50 אוהדי שעריים שעודדו ללא הפסק את מורשה), לא ראינו דבר ואף חצי דבר מהפועל מרמורק. מהלכים מקריים ביותר, שהובילו לחוסר ריכוז ברחבה של שחקני מורשה ולשמחתם של אנשי מרמורק, ל-3 נק' בלתי צודקות בעליל לפחות בשל מה שראינו על כר הדשא. 

 

מאמנה של מורשה, עופר בכר, התכונן למשחק כאילו למד את ספר ההדרכה של ניסן יחזקאל. שחקניו לחמו ורצו על כל כדור, סגרו את השחקנים של מרמורק וללא ספק היו הרבה יותר עדיפים על אחת הקבוצות העשירות בליגה עם שלל הכוכבים על כר הדשא. מי שבלט במורשה, היה זה החלוץ גיא רוזנבלום שכבש את הראשון של מורשה, אך החמיץ לא מעט פעמים מול השער. כמו כן, מאיר דרעי שנכנס בשלהי המחצית השנייה היה "יכול לקנות את עולמו" כאשר השתלט על ריבאונד מהדיפה לא טובה של גלברט, אך הכדור הלך מעל מסגרת השער.

 

שחקני מורשה חגגו את היתרון, אך זה לא הספיק. (שלמה אשר חיים)

 

"אני בוכה פה, אין דברים כאלה מרמורק לא הגיעה למצב ראוי אחד, אנחנו ביטלנו אותם לחלוטין. סיפר בכר. "אני אחבק את שחקניי שאני אוהב כל אחד ואחד באופן אישי, ונרים ביחד את המורל בקבוצה כי אני בטוח שהם רצו לפחות כמוני לנצח את המשחק ואני גאה בשחקנים שלי. גיא כבש את הראשון, ואין ספק שהוא בחור מוכשר והוא מראה את יכולותיו על כר הדשא. לגבי ההחמצה של דרעי, אני לא יודע איך להסביר את ההחמצה של דרעי, חבל מאוד שהכדור לא נכנס".  

 

עופר בכר, "נשדד" ע"י מרמורק. (שלמה אשר חיים)

 

שריקת הסיום הגיעה, ואיתה ההצהרה של ניסן יחזקאל, מספר בכר: "איך שקיבלנו את הגול השני, מאמנה של מרמורק, ניסן יחזקאל, הגיע אליי ואמר לי: שדדתי אותך היום. הכדורגל הוא אכזרי מאוד אך זה הכדורגל. הגענו למצבים של 100% גול, אך היום זה לא נכנס ואנחנו עם הפנים הלאה לעבר המשחקים הבאים. על כובש השער השני, קובי חסן, הגיב: "קובי חסן היה צריך לקבל פעמיים צהוב שני, אך זה לא קרה ובסופו של דבר זה השפיע. השופט היה בסדר גמור, אך ההחלטות שלו לפעמים היו לא נכונות. הלחץ מהספסל של מרמורק וביציעים, השפיע על השופט לצערי, ואנחנו צריכים ללמוד להתמודד גם עם זה".  

 

עופר בכר מתכונן לקראת מחנה יהודה העיקשת, שרק ביום שישי האחרון ניצחה את שיכון המזרח (אחת הקבוצות הטובות של הליגה). "מחנה יהודה היא קבוצה מצוינת", מדגיש בכר. "זו ליגה מאוד שוויונית, אין תחתית ואין צמרת. הבטחתי בתחילת העונה שמורשה תהיה קבוצה חזקה ואני מבטיח שאני אעמוד במילותיי. אני אוהב את מורשה, ממשחק למשחק אנחנו נהיה יותר טובים. בשורה התחתונה, הפועל מרמורק "שדדה" היום את רמת השרון. אני לוקח מהמשחק הרבה דברים טובים ואני גאה בשחקנים שלי". 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. יחזקאל בושה לליגה מאמן פחדן וחלש (יואב 19-10-2014, 13:04)
    מאמן חלש לא הכין את הקבוצה כמו שצריך יחזקאל תתחיל לעבוד כבר
  2. בכר תפסיק להתבכיין (מרמורקי 19-10-2014, 13:09)
    יש לכם קבוצה לוחמת ותו לא . פרט לנחישות לא ראינו הרבה כדורגל . לא שדדנו לקחנו את מה שמגיע לנו . תרגיע את טאקלה היה צריך לקבל 2 אדומים
  3. למה שיחזקאל לא יתן לך להרגיש טוב ?? (לבכר תתבגר חמוד 19-10-2014, 13:11)
    אחרי שמנצחים אן נותנים גול. בכייף אפשר להגיד שדדת אותי ״ ההית יותר טוב׳ ומה שתירצה. כל עםד הנקודות אצלו חחח
  4. ניסן (חבר הנהלה 19-10-2014, 13:18)
    משחרר את כולם חוץ ממנו לא מודה שהוא מאמן פח ניסן יחזקאל כול מי שלא טוב הוא משחרר יאלה שיעוף כבר שחצן ומגעיל צריך כול משחק לרמוס אותו פה מסריח
  5. רגב וולק חושך (אבי 19-10-2014, 14:29)
    בלם איטי ומסורבל שבכל משחק טועה 2-3פעמים.כשהגיע חשבו שהחתימו את טיבי ולא שווה לירה.יאללה לספסל כי בדרבי איתו הלך עלינו.
  6. מה תעשה מרמורק מול שעריים ואשקלון,או שידברו חזק או שיגמרו מוקדם.... (מרמורק לאן? 19-10-2014, 14:44)
    את העונה.
  7. עופר בכר (דודי 19-10-2014, 15:17)
    עופר בכר למה אתה לבוש בבגדים של שיכון המזרח אין לך תמונה חדשה זה תמונה לפני שלוש שנים חחחח איפה הבן שלך השחקן החלש
  8. בכר אתה צודק ב 100 אחוז השופט חיסל אתכם (השופט צריך להיות בליגה ג 19-10-2014, 16:21)
  9. כנסו אחים שלי... (מרמורקי שאוכל כשר 19-10-2014, 16:37)
    אני מבטיח שנעלה ומצפצף על כל הרברבנים אנחנו מרמורק מי אתם בכלל ?!!! בדרבי שעריים יקבלו חמש !!! ואשקלון שבוע אחרי גם נזמבר אותם
  10. איפה השליטה (הוד השרון 20-10-2014, 06:40)
    מרמורק בעשר דרגות על מורשה אם לא השחקן מספר 17 הם לא עוברים את החצי מה שנכון להגיד היה להם מספר מצבים מעולים שהוא בעצמו ייצר לבד שלטה ללא עוררין בשבעים אחוז מהמשחק אז כולם ראו והיה מגיע להם לנצח אולי זה נראה כך בגלל שמרמורק ניצחו בדקות האחרונות
  11. למרמורקי המתרברב כנס אחי (ירושלמי 21-10-2014, 13:26)
    אוי ואוי אם לא תיתנו 5 לשערים . אתם תקציב 3 מיליון והם 700000 ש״ח אתם כמעט פי 4 מהם . כל תוצאה. חוץ מניצחון מוחץ זה כישלון . נראה לי אחרי המשחק הזה ניסן יחזקאל ילך הביתה .