אביחי על הדשא: תחזית ליגה ב' דרום

העונה, ליגה ב' דרום התחזקה והפכה להיות ליגה מעניינת ביותר לצפייה. מדי שבוע, יתארח כאן אישיות מוכרת שינסה לנחש את תוצאות המחזור. הפעם: מאמנה של יניב חולון, שלומי שלמה, שבשבוע האחרון זכה בתואר היסטורי ראשון של המועדון, הגביע של ליגה ג'

  • על ידי: אביחי חיים
  • 23-10-2014
  • 12:30

הראשון לנחש את תוצאות המחזור: מאמנה של יניב חולון, שלומי שלמה, אשר זכה בתואר השלישי שלו העונה בשלוש השנים האחרונות. לאחר שעלה ליגה עם שיכון המזרח מליגה א' לליגה ב', וזכה בגביע עם צפרירים חולון בליגה ב'. שלומי מספר על ההרגשה לזכות בתואר ראשון העונה: "כל גביע שאתה זוכה בו זה התרגשות מחדש, כיף ותחושה טובה ומכוון גבוה לליגה תואר ראשון עם קבוצה חדשה אין מאושר ממני. יש לי שחקנים עם לב ענק שידעו לבוא ולקחת את הגביע. הגביע הזה מוקדש לבעלים איציק ששון עופר דליאן, ויחד עם שלומי ארזי נותנים לנו את התחושה הכי טובה על מנת שנצליח על כר הדשא".

 

על ההרגשה להגיע לליגה ג' ועל המטרות העונה, הסכים להגיב: "זו הרגשה אחרת לבוא לליגה ג', למרות שהייתה התלבטות גדולה האם להגיע ובסופו של דבר בנינו קבוצה טובה והמטרה שלנו היא לעלות ליגה. כמו כן, יש לא מעט קבוצות עם תקציבים גדולים שטוענות גם הן לכתר העלייה כגון: שמשון ת"א, בית"ר נורדיה וכו'. אני מאמין שאחת מאיתנו תעלה ליגה בסופו של דבר, המשימה שלנו לא פשוטה אך אפשרית. אני מאחל לכל הקבוצות בהצלחה ושכולם יגשימו את המטרות שלהם. שיקחו את הכל בפרופורציות ללא אלימות, זה רק ספורט ואנו צריכים לשמור עליו. תודה לאתר גולר 1 שממשיך לתת את החשיפה לליגות הנמוכות אתם עושים עבודת קודש ובזכותכם אנחנו על המפה".

 

אביחי חיים ושלומי שלמה, מי ינחש יותר? (אלונה סטבלצוב, רועי אסף)

 

משחקים מרכזיים בליגה ב'- דרום א'

 

מועדון ספורט טירה- בית"ר רמת גן איצטדיון: מכבי כפר קאסם תחתון שעה: 13:00 

אביחי: טירה היא קבוצה קשה בעלת כישרון רב על כר הדשא. צמד השחקנים אוהד רון ו- SK9 שי כחלון, יעשו את ההבדל ואני מהמר על ניצחון לזכותה של טירה. 

שלומי: בבית של טירה, טירה קבוצה ביתית וטובה. יש להם את אוהד רון שהוא חלוץ ותיק, בלתי נגמר, שיודע את העבודה. יחד עם שי כחלון הנפלא, בית"ר באים בחוסר ביטחון, אבל הם קבוצה טובה עם יעקב טל שהוא מאמן טוב. למרות זאת, טירה קבוצה ביתית ועדיפה כרגע על בית"ר רמת גן. אני מהמר על טירה עם צמד החלוצים הבלתי נגמרים אוהד רון ושי כחלון.

 

החבורה הטיראית, תעשה את ההבדל?

 

ספורט רוח תל אביב- כפר קאסם איצטדיון: קרית שלום סינטטי שעה: 14:00

אביחי: רו"ח תל אביב היא הקבוצה המפתיעה ביותר בליגה. הקבוצה שרק עלתה לליגה ב', מראה לכל הותיקות עד כה שהיא כאן כדי להישאר. מן הצד השני, כפר קאסם גם היא עולה חדשה לליגה ב', פתחה טוב את העונה ונראית טוב על כר הדשא בניצוחם של טיקר וסאמח מרעב. הפעם, אני אלך עם כפר קאסם. 

שלומי: שתי קבוצות טובות. כפר קאסם באים עם מאמן חדש לאחר שעשו שינוי בעמדת המאמן. רואי חשבון קבוצה ביתית טובה אך אני מהמר על תיקו במשחק הזה.

 

מועדון ספורט בני יפו אורתודכסים- בקעת הירדן איצטדיון: צעירי יפו שעה: 14:30

אביחי: בני יפו עם ניר דדון, יניב אמזל ועאמר יתים יעשו חיים קשים לבקעת הירדן בראשותם של דודו ביטון החלוץ המוכשר, אורן סממה וגארי שפורקין העקשן. עם כל זאת, אני מהמר על ניצחון של בקעת הירדן 2 סולו.  

שלומי: בני יפו בתחתית הליגה, אך עם המאמן רפי קזלקופי שהו מאמן מצוין אני מאמין שהם ייצאו משם. לצערם, מול דודו ביטון הגולר וגרי שפורקין יהיה להם קשה מאוד לעשות זאת מול החל' ההתקפי האימתני של בקעת הירדן. שתי הקבוצות טובות, אורן סממה הנהדר, גרי שפורקין הנפלא, ודודו ביטון המצוין יעשו את ההבדל במשחק. ניצחון לבקעת הירדן. 

 

דודו ביטון, יסחב את בקעת הירדן על גבו? (שלמה אשר חיים)

 

הפועל צפרירים חולון- בית"ר פתח תקווה איצטדיון: צפרירים חולון שעה: 14:30

אביחי: צפרירים חולון היא האחרונה בטבלה עם 4 הפסדים רצופים. לצערם, אני מאמין בבית"ר פתח תקווה עם קובי דומר המוכשר, ומשה אסולין. לפתח תקווה השנה קבוצה טובה שאני מאמין שתישאר בחלק העליון של הטבלה. עם כל הסימפטיה לצפרירים, פתח תקווה תיקח את שלוש הנק'.

שלומי: פה תהיה הפתעה. צפרירים חולון התחילו לא טוב את העונה, אבל הם משחקים בבית ולכן צפרירים תנצח בבית. היא קבוצה טובה שלא התחברה ואני מאמין שהשבוע זה יבוא לידי ביטוי בדרך חדשה למרות שבית"ר פתח תקווה היא קבוצה טובה.

 

משחקים מרכזיים בליגה ב'- דרום ב'

 

אגודת ספורט חולון- מכבי עירוני נתיבות איצטדיון: חולון חדש (בית העלמין) שעה: 13:30

אביחי: אהוד כחילה והחבורה הדרומית ינצחו את המשחק בקלות. נתיבות עם סגל עשיר מאוד, ונבנתה על מנת לעלות ליגה ועם החיזוק הנוסף חגי יצחק, השאלה שנותרה לשאול היא רק כמה יבקיעו. 2 סולו.

שלומי: בחולון המגרש מתאים למשחק של נתיבות עם המהירות. חולון נרשמה מאוחר לליגה, אך הם יבנו קבוצה טובה בעתיד בעזרת מאמנם אשר מסעוד שאני בטוח שיעשה את העבודה. עם כל זאת, נתיבות בנויה מספר שנים. יש שם שחקנים מצוינים בראשותם של דודו פלס, אורן פחימה, שהם סיוטי כל הגנה. במגרש של חולון הגדול, זה רק ישרת לטובת נתיבות 2 סולו.

 

אהוד כחילה, יעבור בקלות את חולון? (אביחי חיים)

 

מועדון כדורגל בני רעננה – עירוני מודיעין איצטדיון:רעננה שעה:14:00  

אביחי: מודיעין היא אחת מהקבוצות החזקות בליגה. מאמנה, דורון ממן, בנה אותה נפלא העונה ולאחר "הפשלה" אשתקד, מודיעין חייבת להגיע לצמרת הטבלה 2 סולו.

שלומי: כאן לא תהיה הפתעה. רעננה קבוצה חדשה בליגה, יהיה לה קשה מאוד ואני מאחל לה הצלחה בהמשך. מודיעין בנויה טוב, דורון ממן מצוין, והם אחת משלושת הקבוצות שמתמודדות על העליה.אין לי ספק שרעננה לא תהווה בעיה עבורם, 2 סולו.

 

מועדון ספורט ב"ש –  בני אילת איצטדיון: ב"ש וסרמיל תחתון שעה: 17:30

אביחי: אילת ללא ספק היא ההפתעה הנעימה של הליגה. לאחר ירידת ליגה אשתקד, החבר'ה באילת רוצים לחזור למפת הכדורגל בליגה א' והם בדרך הנכונה. מה גם, עידן סרור חוזרל כושר ומתחיל להיראות כשחקן  עם הפוטנציאל שדיברו עליו כל כך הרבה. אילת ינצחו, אך יעבדו קשה מול ב"ש הלוחמת. 

שלומי: אילת באים למשחק, עם עידן סרור המצוין עתיר הניסיון.  נבנתה שם קבוצה טובה השנה, שרוצה לחזור לליגה א'. ב"ש קבוצה מצוינת עם שחקנים כמו מתי חזן וערן זגר. זה משחק שלב"ש יש כרגע הגנה לא יציבה, ואני מהמר על ניצחון לאילת או במקרה הפתעה של תיקו עם הרבה שערים.

 

בית"ר יבנה-גבעת זאב בית"ר יבנה איצטדיון: יבנה דרך הנשיאים שעה: 14:00

אביחי: בית"ר יבנה אומנם רק השנה עלתה ליגה, אך אני אלך עם הניסיון של גבעת זאב ומהמר על החלוץ הנפלא כפיר מלול בניצחון של גבעת זאב.

שלומי: יבנה זו קבוצה שעלתה השנה ואני מאחל לה בהצלחה בליגה. יש להם שחקנים טובים עדי שרעבי והקשר- חלוץ המצוין עידן כהן שעושה את ההבדל כרגע במועדון בין קבוצה בינונית לקבוצה טובה. הוא שחקן שבעתיד הלא רחוק, יהיה שייך לליגות הגבוהות וצריך לשים עליו עין. יבנה זה מגרש ביתי, מגרש שלוקח נקודות. גבעת זאב עשו שינויים מהשנה שעברה, כפיר מלול, מאמן טוב מרדי ועקנין שיודע להכין את הקבוצה, זה הולך למשחק תיקו. מצא'פ של עידן כהן מול כפיר מלול.

 

שאר הניחושים של משחקי ליגה ב'

 

בני יצאלאל- מעלה אדומים אביחי: הולך עם הרחובותים, בני יצאלאל. שלומי: תיקו

רהט- בית שמש אביחי: מאמין בווחיד, הולך עם רהט. שלומי: הפועל רהט מנצחת.

מרחבים- דימונה אביחי: מרחבים. שלומי: מרחבים. 

ערד- צעירי רהט אביחי: צעירי רהט. שלומי: תיקו

אור יהודה- נחלת ראשון אביחי: נחלת חייבת לנצח. שלומי: תיקו עם הרבה שערים.

ג'לגוליה- עוצמה חולון אביחי: הולך עם חולוניה. שלומי: עוצמה חולון

כפר יונה- רמת ישראל אביחי: כפר יונה מאכזבים, אך הפעם אני הולך איתם. שלומי: רמת ישראל ינצחו את המשחק.

צעירי טייבה- קרית אונו אביחי: קרית אונו החזקה, תנצח בקלילות את צעירי טייבה. שלומי: קרית אונו תנצח את המשחק. . 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אביחי חיים (איציק בוקרה 23-10-2014, 12:41)
    אביחי חיים אתה נכס יקר וחשוב למערכת גולר. מלךךך
  2. יפה מאד (לאביחי 23-10-2014, 13:02)
  3. ליגה ב דרום א לא התחזקה אין קבוצות ברמה של הוד השרון או מורשה (גילי 23-10-2014, 14:22)
    אין השנה קבוצות ברמה של הוד השרון ומורשה ולכן הליגה לא ממש התחזקה
  4. חולה על שלומי תחזית יפה (חולה 23-10-2014, 14:47)
  5. אביחי התותח עוד תגיע רחוק...אנשי יפו (היידה 23-10-2014, 14:48)
  6. עידן סרור באילת? פיי לאן הדרדר (מבולבל 23-10-2014, 14:49)
  7. שלמה אחלה גבר (חולוני מאוהב 23-10-2014, 14:49)
  8. שלומי חבל אתה לא בשיכון (שיכוניה 23-10-2014, 15:00)
  9. עשה את שלו בשיכון,יצאו סמרטוטים (חולוני 23-10-2014, 16:20)
  10. לאביחיטירה לא מנצחים אותנו (לאביחי 23-10-2014, 22:31)