בציון זקוקים לנס

סקציה נס ציונה אירחה את הפועל אזור במשחק בלי הרבה ציפיות. באזור יכולים להיות מרוצים מהנקודה למרות שהגיעו למצבים טובים לכבוש. נס ציונה? הזמן עוד ידבר...בינתיים, מתחלקים בנקודות

  • על ידי: ישראל סרנגה
  • 27-10-2014
  • 13:48

במשחק שהתקיים אמש באצטדיון היפה בנס ציונה, אליו הגיעה הקבוצה המקומית מנס ציונה, לאחר שבמחזור הקודם סיימה בתיקו 2-2 בביתה מול בית"ר כפר סבא, מול הפועל  מאזור הגיעו לאחר הפסד 2-0 לקביליו יפו.

 

שתי הקבוצות לפני המשחק. (צילום: ישראל סרנגה)

 

הרבה קהל הגיע לצפות במשחק... (צילום: ישראל סרנגה)

 

בפתיחת המשחק הפועל אזור לחצו על שער נס ציונה והיו עדיפים.  כבר בדקה השביעית למשחק אורי זוזוט מאזור בוחן את יניב בן ישי מ- 18 מטרים אך הכדור חומק ליד השער.

הקבוצה המקומית ניסתה להתעורר והגיע למצב ממשי ראשון בדקה ה-15, כדור חופשי של סהר לוי חולף סנטימטרים משער האורחים.

 

ההזדמנות אולי הגדולה של המשחק היתה של גל גבע מאזור שהחמיץ מצב טוב מכחמישה מטרים. לאחר שיניב בן ישי לקח לו את הכדור באחד על אחד. 

 

ניסים אסייג, חלוצה של נס ציונה. (צילום: ישראל סרנגה)

 

במחצית, איציק עובדיה, מאמן נס ציונה, מבצע שינוי  כשעמית אזולאי יוצא וברק ורד נכנס. שינוי שהוסיף להתקפת נס ציונה אך לא התבטא בשערים. 

נס ציונה ניסו לתקוף ולחצו את שער אזור. אך ללא הצלחה.

בדקה ה- 55 האורחים מגיעים למצב הטוב ביותר במחצית השניה של המשחק כאשר בין כל הבלאגן ברחבה של יניב בן ישי, נעמד חלוץ אזור, חן לוי,  מול האחרון אך בועט ברשלנות החוצה.

 

 בדקה ה- 67 מגיעה נס ציונה להזדמנות כשתמיר פור משחרר בעיטה מהאוויר מכ-25 מטר אך שוער האורחים רון למל קולט יפה ועודף לקרן. בעיטה יפה שזוכה למחמאות מהיציע.

בסיום המשחק, 0:0 מאכזב.

 

שי מאור יורד משמהגרש. (צילום: ישראל סרנגה)

 

שי מאור, מאמנה של אזור נשמע בסיום:"התפתח משחק עם קצב טוב בתחילת המשחק שאחר כך נרגע. הגענו למספר מצבים טובים מאד לגמור את המשחק, אך החמצנו. אומנם גם הם הגיעו אך היינו עדיפים והגיע לנו לנצח.  תיקו במשחק חוץ בנס ציונה זה בסדר. ואני מעודד מכך שאנחנו לא סופגים. נס ציונה זאת קבוצה חזקה מאד שמאמונת היטב"

 

שוער סקציה נס ציונה, יניב בן ישי מסכם:"סיימנו במשחק פושר לא רק מצדינו, אלא מצד שתי הקבוצות. כל קבוצה יכלה להכריע את המשחק. התוצאה לא משקרת".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שתי קבוצות הפקה פקה של השנה (נתי 27-10-2014, 14:09)
  2. קבוצה חלשה אנחנו (נס ציוני 27-10-2014, 15:26)
    בעיה גדולה בהגנה איציק תתעורר לפני שיהיה מאוחר אחלה כתבה ישראל
  3. אזוריה (הדוקטור 28-10-2014, 01:52)
    אפס קבוצה אפס אוהדים בקיצור אפס
  4. כל הכבוד לשחקנים החדשים ששיחקו במשחק (אזור בנשמה 28-10-2014, 07:46)
    נתנו את הנשמה על הדשא,טוב לרענן את ההרכב מדי פעם ולהכניס צעירים יותר לשחק.השבוע נותנים לכפ״ס בראש