"קבוצה צריכה תשתיות, ודבר ראשון מגרש ביתי ברמה טובה"

אסי בן מוחה מחזיק במעל 80 הופעות בליגת העל, מעל 200 בליגה הלאומית ואפילו שימש כקפטן נבחרת הנוער לשעבר. אבל היום אסף מככב במכבי דלית אל כרמל, הקבוצה המפתיעה והמרעננת של פתיחת העונה שנדבקה חזק-חזקאל המקום הראשון ולא רוצה לשחרר אותו כל כך מהר

  • על ידי: מורן קלפר
  • 30-10-2014
  • 16:09

אסי בן מוחה מחזיק במעל 80 הופעות בליגת העל, מעל 200 בליגה הלאומית ואפילו שימש כקפטן נבחרת הנוער לשעבר. אבל היום אסי מככב במכבי דלית אל כרמל, הקבוצה המפתיעה והמרעננת של פתיחת העונה שנדבקה חזק-חזקאל המקום הראשון ולא רוצה לשחרר אותו כלכך מהר. רגע לפני שהם פוגשים את קטמון באחד המפגשים המרתקים של הליגה, התפנה לענות על התחושות בקבוצה שנמצאת במקום שבו כולן רוצות להיות.

 

אתם במקום הראשון, זה יותר מלחיץ או משמח?

"תמיד כיף להיות מקום ראשון לא משנה אם בליגת ילדים או בליגה א'. התחלנו את העונה מצויין.בשני המשחקים האחרונים קצת פישלנו אבל לא נורא, הליגה עדיין צעירה. אם נגיע למחזורים האחרונים במקום הראשון זה יהיה מלחיץ. תמיד מלחיץ יותר להיות הנרדף מאשר הרודף, אבל יש עוד זמן. בינתיים אנחנו מקום ראשון, מי יודע אולי נמשיך ככה עד סוף העונה".

 

בחדר הלבשה מדברים שימשיך ככה עד סוף העונה?

"כן, אבל צריכים להבין שהסגל שלנו, כמה שמתלהבים ממנו, מורכב משחקנים ששיחקו בשנה שעברה בליגה ב' או לא שיחקו בכלל. בגדול, הסגל מבחינת שמות הוא סביר, אבל מצד שני, ייאמר לזכותו של אייל עמר, הוא גיבש ובנה את הקבוצה כצוות. אנחנו במקום הראשון בזכות ולא בחסד. אין פה שמות מפוצצים כמו בתחילת שנה שעברה. הציפיות שלנו לא לעלות ליגה אלא לרוץ חזק בצמרת".

 

אסי בן מוחה, התחנה האחרונה של דליה. (באדיבות אתר one)

 

מה סוד ההצלחה שלכם?

"הצוות המקצועי והשקט התעשייתי. אני מכיר את אייל גם מחוץ לכדורגל. אבל הבן אדם תותח, נוסע כל יום למשחקים, לפעמים שלושה ימים ברצף לראות יריבות. הוא מאוד מקצוען ומאוד יסודי. כל השחקנים מתחברים ביניהם במרקם החברי. זאת הקבוצה הכי מעורבת בעולם, יש לנו יהודי, דרוזי, ערבי מוסלמי, נוצרי, בדואי.. אנחנו מסתדרים כולם מצויין כולם מפרגנים, זה סוד ההצלחה, כולם נהנים. כל האימון חיוכים אבל כמובן עם הפרדה בין לצחוק לבין לתת 100 אחוז עבודה באימון".

 

מה חסר לדליה כדי להיות קבוצה גדולה באמת?

"קבוצה צריכה תשתיות ודבר ראשון מגרש ביתי ברמה טובה. אם נעלה ללאומית נצטרך לנדוד וזה סביר ללאומית. אבל קבוצה גדולה שמכוונת מתישהו להגיע לליגת העל, צריכה איצטדיון סביר בלי בסיס כזה אין מה לחשוב על לעלות גבוה".

 

מי היריבות שלכם בתחרות על העליה?

"קטמון – יש להם מגרש ביתי מדהים, טדי. יש להם קהל, מסורת וגם מבחינה תקציבית הם מאוד ראויים. גם את נשר אני רואה כקבוצה מאוד טובה שתאיים על העלייה".

 

קשה לדעת מי תנצח במשחק המסקרן בין שתי הקבצות, אבל מה שבטוח לגבי המשחק הקרב ובא הוא שמי שידה תהיה על העליונה, בהחלט תאותת חזק לליגה שהיא אחת המועמדות הבטוחות לעליה.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בן מוחא יא תותח אוהבים אותך (היידה מכבי דליה יקנעם 30-10-2014, 17:04)
    תמיד התחנה האחרונה מקווים שבסוף נעלה ליגה כולם לבוא בשבת נגד קטמון יהיה אחלה משחק בהצלחה
  2. תפסיק להיות צבוע...בן מוחא..כל הזמן אתה רב עם אנשים. (אוהד 30-10-2014, 17:29)
  3. אם הם לא יעלו זה כישלון (מה מפתיעה הם השקיעו הכי הרבה בליגה 30-10-2014, 17:58)
  4. כנראה שאתה לא מעודכן בתקציבים של קטמון בית שאן מגדל ונשר (תגובה ל-3 30-10-2014, 19:11)
  5. מכבי דליה קבוצת צמרת (אוהדים 30-10-2014, 20:57)
    בן מוחא שחקן ברמה גבוהה ומנהיג אייל עמר מנצחים בשבת את קטמון סומכים עליכם