הפועל טירת כרמל: "התנהגות פסולה ומתנצלת על כך. המאמן לא ממשיך בתפקידו"

טירת כרמל מפרסמת הודעת התנצלות, כמו שעשתה רובי חיפה ומכאן מגיעה הסאגה הזאת לסיומה. הקבוצות סיימו את הסיפור בצורה יפה והדדית והבינו ביחד שאלימות אינה הדרך. בנוסף, המאמן ג'קי שריקי סיים את תפקידו בקבוצה לאחר שלא הגיע להבנות עם ההנהלה. "מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך" אמר גורם בהנהלה.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 29-10-2014
  • 22:26
כזכור, ביום שני האחרון אירחה הפועל רובי שפירא חיפה את הפועל טירת כרמל למשחק מסקרן  בין הקבוצות שרוצות לעלות ליגה, אך קרה הדבר ובמפגש טעון מאוד דברים יצאו מפרופורציות.
לאחר שנרגעו קצת הרוחות ליבנו הגורמים את העניינים, התנצלו ואף הוציאו הודעה רישמית. תחילה זו היתה הפועל רובי שהוציאה הודעה רישמית בדף הפייסבוק שלה ולאחר מכן גם הפועל טירת כרמל לאחר שעשתה את הבדק בית שלה.
 
שימי פרץ, לא עבר אצלו על סדר היום המהומה בסיום המשחק - אדיר נמרוד כץ
 
בהנהלת טירת כרמל רשמו : "בעקבות אירועי המשחק האחרון מול הפועל רובי חיפה ברצוננו להבהיר שכל התנהגות פסולה בקרב שחקננו מטופלת בתוך הקבוצה ואנו רוצים להדגיש שאין הפרט מעיד על הכלל והפועל טירת כרמל היה ונשאר מועדון שדוגל בחינוך לפני הספורט וההישגים. אנו רוצים גם להודות למועדון הכדורגל הפועל רובי חיפה שידע לקחת אחריות על מעשיו ומיהר לתקן את המחדלים שקרו במשחק בשני בצהריים. מכאן נאחל שהליגה תימשך בצורה הספורטיבית ביותר ושהטובה ביותר מבין 14 הקבוצות תזכה"
 
שחקני טירת כרמל מאוכזבים בסיום המשחק - אדיר נמרוד כץ
 
בנוסף לכך, הנהלת הקבוצה והמאמן ג'קי שריקי לא הגיעו להבנות ודרכם נפרדו בפעם השניה בצורה הדדית.
הנהלת הקבוצה מסרה בתגובה : "ג'קי שריקי והנהלת הקבוצה החליטו להיפרד לאחר שלא הצליחו להגיע להבנות והמאמן סיים את דרכו בקבוצה. ראוי לציין שהפרידה הייתה הדדית ונעשתה ברוח טובה. אנו רוצים להודות לג׳קי על תרומתו בבניית הסגל ולאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו."
 
ג'קי שריקי מימין ורוני לניאדו - לא הגיעו להבנות - אדיר נמרוד כץ
 
ג'קי שריקי הגיב לתגובה רישמית של המועדון בכעס רב וניראה שהתנהגותו הלא הולמת במגרשי כדורגל ממשיכה גם מחוץ למגרש, לאחר שפרסם הודעה:: "ליתר דיוק אני התפטרתי ושום רוח טובה.  המועדון הזה חסר נסיון בהתנהלות שלו . ולא אני זה שצריך ללמד. לי לא התאים להמשיך . כבר עזבתי פעם ורוני לניאדו הגיע עד לעכו בכדי לשכנע אותי לחזור . לפועל טירת הכרמל לא מגיע מאמן כמוני ואני לא משתחצן"
 
בתוך כך בקבוצה מתכוננים כבר למשחק הקרוב ביום שישי מול מכבי נווה שאנן שבשנה שעברה הוכיחה שהיא יכולה להערים קשיים על קבוצות ובשני משחקים שלהם הם יצאו בתיקו והפסד מול הפועל טירת כרמל. נווה שאנן ללא המאמן שי אוסמו שעזב את הקבוצה תנסה להפריע להפועל טירת כרמל בצבירת הנקודות.
לפי גורמים בהפועל טירת כרמל שמחפשת מאמן,  ניראה ששי אוסמו יכנס לתפקיד אם העניינים יבשילו כראוי.
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שריקי זה טירה וטירה שריקי (טיראי 30-10-2014, 06:56)
  2. כנסו כולם (שירלי 30-10-2014, 08:22)
    מה שעושים קרית ים בנושא הכרטיסים מוצדק בהחלט!!! חיפה גררו את טירת הכרמל לסוף העולם ואלה שהגיעו הלך להם דלק וכלכלה פי חמש יותר מכרטיס כניסה למשחק בקרית ים. אז בבקשה חיפה תיסתכלו קודם על ההתנהלות שלכם ואז תבואו בטענות לקרית ים.
  3. אדום זה הפועל טירה (שלומי 30-10-2014, 08:59)
    נפועל טירת כרמל עולה ליגה השנה בלי שקל!!!חיפה לא קבוצה!
  4. טוב שפיטרו אותו ( אריה 30-10-2014, 10:20)
    הוא היה אחד הגורמים העיקריים לחימום האוירה. כל האשמה לתקרית חלה על טירת הכרמל
  5. שחצן (טיראי 30-10-2014, 12:19)
    מאמן חלש ואין לא מושג בניהול משחק וכל הזמן רב עם שחקנים והשחקנים לא סובלים אותו פשוט בושה שיש מאמנים כאלה על הקווים
  6. מאושר (דין 30-10-2014, 12:22)
    אם היה ממשיך בקבוצה היה יכול לסבך את הקבוצה בבעיות בגלל הפה הגועל נפש שלו ותוסיפו לזה שאין לו אישיות של מאמן רק מזיק והזיק לקבוצה אם לא טירה לא היה לו איפה לאמן מאמן חלש מאוד מאוד