עד הפיצוץ הבא: הבעיה של מרמורק

ארז נעמן בטור דעה: החיוכים ולחיצות הידיים בין עדני לאלדד פרי נמשלות ללחיצת יד בין נסראללה לנתניהו, חבל על אייל גולן, האוהדים חייבים לעשות מעשה ולהפסיק להיות עיוורים. ניסן יחזקאל והשחקנים? שכירי רכב שמעניין אותם רק כסף

  • על ידי: ארז נעמן
  • 30-10-2014
  • 13:51

"לך הבייתה יא זבל – מיליון שקל גנבת, אתה לא מתבייש? תלך כבר, תעזוב אותנו, איבדת את זה לגמרי", כך צעק אחד מאוהדי מרמורק אל עבר לא אחר מאשר היו"ר המיתולוגי שלו, חנן עדני, לאחר שיצא מתחומי האצטדיון לאחר ה-0:2 על מכבי שעריים בדרבי. 'סבא חנן', כמו שנוהגים לכנותו המרמורקים התמימים להחריד, לא נשאר חייב והשיב בשפתו העדינה המוכרת לכולנו, בטעם ובעונג.

 

איש ירא שמיים הוא חנן עדני, אדם אהוב על הבריות, אחד כזה שגרם (כמעט) לכל אדם שבא עמו במגע בעשור האחרון לחשוב פעמיים האם הוא רוצה להיות חלק מעולם הכדורגל, אדם שלא משנה מה, לא יוותר על עקרונותיו ויילחם בפושעים (העיתונאים) והזונות (השחקנים) והסמרטוטים (המאמנים) ובעצם, מול כל העולם, כי הרי כולם טועים, רק חנן עדני צודק.

 

עדני מתגאה בכך ש"אם לא הוא לא הייתה הפועל מרמורק", אולי, ואולי גם לא, עובדה. אייל גולן ואלדד פרי לקחו את המותג ואת הקהל הנפלא, ורצו להפוך אותו לשם דבר, אבל עדני? שהוא ייתן חלילה לבובת העץ שבנה לקבל רוח חיים? לא אצל סבא ג'פטו המרמורקי.

 

אוהדי מרמורק. פשוט חבל

 

לא פעם שמעתי באוזניי את שפתו העשירה של חנן עדני מופנית לעברי, לא פעם שמעתי אחרים מספרים על כמה הוא "אוהב" את מה שאני כותב, ולפעמים חשבתי שאולי יש בו משהו, בחנן עדני הזה, שהוא טוב, אמיתי, שאכן רוצה כל כולו בטובת הפועל מרמורק. היום, כך אני מפרש את המהלך האחרון של הזזת אייל גולן והרצון "לבעוט" את ניסן יחזקאל והשחקנים ממרמורק הובילה אותי למסקנה הפשוטה: לחנן עדני איכפת רק מחנן עדני, מרמורק היא רק כלי.

 

עדני חייב ללכת ממרמורק, ויפה שעה אחת קודם. האוהדים האלה צריכים מישהו משלהם, אחד שידבר איתם בגובה העיניים אך ידע לקבל החלטות חשובות כשצריך, מישהו שיידע למנף את המותג שהפך בשנים האחרונות ליותר מוצלח מאי פעם, שיילחם בראשי העירייה על האיצטדיון החדש ולא יאחז בדלתות האיצטוני (תרתי משמע) אנחנו נמצאים ב-2014 רבותיי, האיצטוני שייך לעבר, ומרמורק תקועה בעבר כבר יותר מדי זמן.

 

ניסן יחזקאל. הפרשה לא הוסיפה לו כבוד

 

עיוורי מרמורק היקרים, אלו שניסו לעמוד כנגד חנן עדני בעבר, הוחרמו על ידו ולאט לאט גם על ידי חבריהם האוהדים, תפסיקו להתחנף ליו"ר שמוביל את מרמורק מדחי אל דחי ומציג אותה בקונוטציות שליליות לעיניי כל, לא הגיע הזמן שתפתחו את העיניים? האם אדם שגרם למדינה שלמה להתעסק בניבולי פיו ובביזאריות שלו, במקום להתעסק ב-4000 אוהדים מרחובות שהגיעו לחזות בתצוגת כדורגל, הוא האדם הראוי לעמוד בראש קבוצה כמו הפועל מרמורק? ותחשבו על זה.

 

בעניין ניסן יחזקאל ושחקני מרמורק שהגיעו אמש למפתן דלתו של עדני, זה מעורר בי בחילה. החבר'ה האלה יודעים שבשום מקום אחר הם לא יקבלו את החוזה המוגזם שקיבלו במרמורק, ושיחקו אותה "אה-לה" מחוייבים למועדון עאלק, על מי אתם עובדים? 1000 שקל יותר באשקלון והמדים נצבעים בקלות בכחול.

 

חנן עדני. בריאות ואריכות ימים, מחוץ לכדורגל (רפי נחמיאס)

 

וניסן יחזקאל? כל הפרשה הזו לא הוסיפה לו ולו קמצוץ קטן של כבוד. המאמן שכבר היה בליגת העל, העלה את הפועל פתח תקווה מהלאומית לליגת העל, ירד לליגה א' לפרוייקט של אייל גולן וחטף על הראש מעדני, חזר עם הזנב בין הרגליים ושחרר משפט: "אנחנו מתעסקים במשחק מול אשקלון" כאילו לא השפילו אותך מול מדינה שלמה, כאילו לא מינו מאמן על ראשך ושלחו אותך הבייתה, כאילו לא מדובר בסופו של דבר, בקבוצה בליגה א'.

 

לחיצות הידיים בין עדני לאלדד פרי הן כמו הסכם שלום בין ישראל לחיזבאללה, איש לא יודע מתי יגיע הפיצוץ הקרוב. אצל עדני אין שותפים, אף אחד לא יכול להכתיב לו מה לעשות, וכפי שזה היה עניין של זמן עד שיגיע הפיצוץ עם גולן, גם עם פרי זה יקרה, וניסן יחזקאל סביר להניח לא יסיים את העונה במרמורק.

 

אייל גולן. רצה לעשות טוב, אך יצא לו החשק

 

האוהדים ימשיכו להגיע ולעודד, כי אהבתם לקבוצה היא אדירה, אך כל עוד חנן עדני נמצא שם, מרמורק תמשיך להיות הבדיחה של המדינה, תמיד ידברו עליה בקונוטציות שליליות, ומקרים ביזאריים ימשכיו לקרות שוב ושוב, קללות בין בעלים לאוהדים, בין בעלים למאמן, בין בעלים לשחקנים, הודעות מבעלים לשעבר לבעלים נוכחי, נחש בבקבוק באימון, חדר מלא במצלמות ומכשירי הקלטה של בעל הבית, ומה לא? רבותיי, אנחנו ב-2014, הגיע הזמן להתקדם, עדני יכול להיות אורח כבוד במגרש תמיד ולקבל בכל משחק הוקרה על פועלו למען הפועל מרמורק. מכאן אאחל לעדני את ההיפך ממה שהוא מאחל לי כבר שנים, רק בריאות ואריכות ימים, מכל הלב, רק תעשה לנו טובה, מחוץ לכדורגל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוגדים (אייל 30-10-2014, 14:24)
    רק אייל גולן יכול לתת שקט והצלחה כמו שיש בשעריים תתביישו בגדתם בו
  2. בוגדים (גבי 30-10-2014, 14:52)
    בגדתם באייל
  3. צודק לגמרי (שערוקי 30-10-2014, 15:00)
    המבולגנים בעיר לא מגיע לכם לעלות ליגה דיבור מסריח ונגוע
  4. סופסוף כתב עם ביצים ששם ז.. על האיומים של הפה הגדול חנן (ארז אוהבים אותך 30-10-2014, 15:07)
  5. עדני מגעיל (משה זימרי 30-10-2014, 16:28)
    די נמאס לנו ממך לך הביתה ותעזוב אותנו בשקט עד שיש מישהו שמוכן להשקיע בקבוצה יא חטיכת אדם מגעיל ודוחה לך הביתה מספיק
  6. מרמודרקים כנסו (שערוקי 30-10-2014, 18:58)
    אתם כולכם דיבורים כשמרמורק באמצע הטבלה בקושי באים למישחק בית 200 אוהדים אם הגזמה אז אל תשחקו אותה אוהבי הקבוצה חחחח....
  7. תעשה כתבה (המן 30-10-2014, 19:54)
    למה אתה לא כותב מאמר על המאמן המוצלח מהגדה? כי הקבוצה לא מתפקדת כאשר עומדת מולה קבוצה נורמלית? ולא איזושהי קבוצת תחתית?סקר את הירדנים ואותנו עזוב במנוחה