חגיגת כפ"ס: הפועל אזור- בית"ר כפ"ס 4-1

הפועל אזור אומנם עלתה ליתרון ראשון במשחק, אך שער של אלעד כהן וכרטיס אדום שהשאיר את אזור בעשרה שחקנים, שינה את פני המשחק לרביעיית שערים מבית היוצר של בית"ר כפ"ס

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 01-11-2014
  • 13:56
הפוועל אזור אירחה את בית"ר כפ"ס לקרב על 3 הנק'. הפתיחה הייתה שייכת כל כולה להפועל אזור, שעלתה ראשונה על לוח התוצאות משער של איציק בן סלמון. לאחר מכן, בית"ר השוותה מבישול של הררי אשר מצא את אלעד כהן ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. הכרטיס האדום לחובתה של אזור, שיבש את התכניות של שי מאור ונתן לחניכיו של סירוטקין מרחב זמן פעולה ולא מעט הזדמנויות להפוך את התוצאה. 
 
סלמון הבקיע, אך זה לא עזר לכפ"ס.(מני בן ארי)
 
5 דקות מפתיחת המחצית השנייה, אלעד שיק (הפויול הישראלי) מתרומם לנגיחה מהרמה מצוינת של יוני רביבו, שיק שם את הראש במקום הנכון וקובע מהפך. מכאן, לאזור לא היה סיכוי.  בהמשך, יוני בישל את השער השלישי לאלעד כהן שירד מהמגרש באזור עם צמד מוצלח מבחינתו. חותמת המשחק הגיעה מצידו של כריסטיאנו דוס סנטוס הברזילאי שסיים את ההתאכזרות כלפי רון למל אשר ספג לא פחות מ-4 שערים לא נעים כלל. כפ"ס כבר מטפסת למקום השלישי, בעוד שאזור נמצדת לחלק התחתון של הטבלה. בסיום המשחק, הודיע מאמנה של אזור, שי מאור על התפטרותו מאימון המועדון.  
 
לא כל יום כובשים רביעייה, שחקני כפ"ס. (מני בן ארי)
 

מגן הקבוצה וכובש שער המהפך, אלעד שיק, הגיב:  "לא חושב שיצאנו לדרך חדשה בכפ"ס. אנחנו מאמינים בדרך שלנו ודברים קורים לאט לאט בזמן הנכוןםף. בסופו של דבר, אני חושב שהיה משחק מאוד קשה באזור, לשמחתי לקחנו את 3 הנק' ואנחנו ממשיכים הלאה לעבר המשחק הבא". לגבי הפן האישי (הבקעת שער) סיכם: "הרבה זמן לא הבקעתי, זו הרגשה כיפית אך הכל מתגמד מול הקבוצה. אני שמח שעזרתי לחבריי לנצח, ואני שמח על כך שלקחנו 3 נק' במגרש קשה. הפנים הלאה לעבר המשחק הבא". 

 

הפנים אומרות הכל, בסיום שי מאור התפטר מאימון הפועל אזור. האם יחזור בו? (מני בן ארי)

 

מאמנה של בית"ר כפ"ס, חיים סירוטקין, נושם אוויר פסגות במעלה הטבלה: "בשנים האחרונות, המשחקים בין הפועל אזור לבית"ר כפ"ס הפכו למשחקים עם יריבות ספורטיבית גדולה, כדורגל טוב ומזג חם מאוד. אני חושב שהניצחון על אזור, יהווה בשבילנו ועבורנו רוח גבית חזקה לקראת המשך הדרך. מעבר לכך, שבמשחק עצמו לקחנו את 3 הנק' לאחר פיגור במשחק ולכן זהו ניצחון של אופי". על התפטרותו של שי מאור, מיד בסיום המשחק, הגיב: "אני חושב שזה לא דבר חכם, כי אזור כמו בית ובית לא עוזבים כל כך מהר. שי מאור הוכיח שההתחלות שלו מגמגות, אך בעתיד הוא יודע להביא את אזור כל שנה לפלייאוף. אני באופן אישי, מקווה שהוא יחזור כי שי מאור תפור על אזור ואזור תפורה על שי מאור. אני מציע לו בתור קולגה למקצוע, לא לקבל החלטה מהירה שכזאת. הוא מאמן מצוין והוא הוכיח זאת כבר".  

 

אלברט זנפט ודני סויסה בתוצאת המשחק. (סער אלון)

 

איציק בן סלומון, אחד השחקנים הבולטים באזור, אמר: "שי טועה ובגדול. הוא לא הבעיה של הפועל אזור. אני מבין שהוא לוקח אחריות על המצב, אבל הוא לא אשם ואם הוא לא יחזור בו, המצב באזור ילך ויחמיר".

 

דובר בית"ר כפ"ס, אלברט זנפט, סיכם: "יעשינו היום משחק כדורגל מצויין עם מהלכי הנעת כדור של כל שחקני הקבוצה. הקישור היה מצויין ושחקן החוד דוס סנטוס עבד על הדשא, והטריד מצויין את הגנת אזור כולל שני המגנים המצויינים הררי ורפי. כמובן, יש לציין את אלעד כהן במשחק מצויין ובהבקעת 2 שערים.  זהו ניצחון ענק שנותן לנו זינוק כלפי הצמרת הגבוהה. אין ספק שסירוטקין הכין את הקבוצה בצורה מצויינת, ואת התוצאות ראינו היום במגרש.  אנו נשמח עד יום ראשון/ שני, ונתחיל  להערך למשחק הבית הבא נגד הוד השרון בלויטה.בהזדמנות זו, אני מודה לכל אוהדי ביתר שהגיעו לאזור, עודדו וקורא לאוהדי ביתר בקפלן ויוספטל לבוא ולעודד ולתמוך בקבוצה בהמשך משחקי הליגה הבאים". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה בית"ר! (יפואי 01-11-2014, 13:59)
  2. רק ביתר (שחקן 01-11-2014, 14:21)
  3. סירוטקין נותן עצות יחתרן (אזוריה 01-11-2014, 14:51)
  4. סירוטקין מלכלך על שי מאור מאחורי הקלעים (כפר סבא 01-11-2014, 17:19)
  5. שתי קבוצות מגעילות עם שני מאמנים שחצנים וחסרי מושג גונבי דעת (יפואי 01-11-2014, 17:22)
  6. הגיע הזמן לאיז תגובה נורמאלית לא? (איציק הגדול 01-11-2014, 19:57)
    ביתר כפ"ס משחקת את הכדורגל הכי טוב בליגה! לא מאתמול ולא משלשום ותענוג פשוט לראות את המשחק שלה,יש עוד הרבה משחקים וצריך להמשיך הלאה כי ההנאה היא חלק מהמשחק ויש הנאה במועדון הזה עם צוות נדיר של הנהלה ושחקנים !! כל שאר התגובות אגב לפניי פשוט לא מעניינו
  7. טוב הגיע הזמן לאיזו תגובה לעניין לא? (איציק הגדול 01-11-2014, 20:03)
    ביתר כפ"ס משחקת את הכדורגל הכי טוב בליגה . נקודה .משחק שוטף וכדורגל שמח ומהנה ,אין דברים כאלה גם לא בלאומית ! צריך להמשיך את הקצב ולעשות את זה השנה והכי חשוב ליהנות! צוות מדהים וחבורה של גברים יש במועדון הזה!! שאר התגובות פה לא מעניינות !!
  8. כפר סבא מתרסקת (יואב 02-11-2014, 08:52)
    וווו
  9. אם אני זוכר טוב... (מאיר 02-11-2014, 12:17)
    בשנה שעברה היתה זו אזור שמנעה מכ"ס המשך במירוץ לעליה ללאומית...
  10. ל-9 (הייתי גם שם 02-11-2014, 14:48)
    נכון אבל אני גם זוכר שהם חזרו ברגל ממגדל. . . .