ובמקום הראשון: הפועל חדרה

הפועל חדרה הגיעה למשחק כפייברוטית ברורה מול כרמיאל החורקת ועשתה את המוטל עליה. למרות משחק לא טוב ודי רדום במחצית השניה, שהיה יכול להתפתח לשני הכיוונים, חדרה השכילה לנצל את ההזדמנויות שלה לשערים בעוד שכרמיאל לא

  • על ידי: מורן קלפר
  • 01-11-2014
  • 10:41

כ-200 צופים הגיעו לאיצטדיון בחדרה, למרות הגשם שנתן אותותיו על הדשא במספר מקומות במגרש ואף השפיע על המשחק. הפועל חדרה הגיעה למשחק כפייברוטית ברורה מול כרמיאל החורקת ועשתה את המוטל עליה. למרות משחק לא טוב ודי רדום במחצית השניה, שהיה יכול להתפתח לשני הכיוונים, חדרה השכילה לנצל את ההזדמנויות שלה לשערים בעוד שכרמיאל לא..

 

את המשחק פתחו מספר צירופי מסירות של אמיר טימנהיר ויעקב סולמון, אך חדרה לא השכילה לתרגם מספר מהלכים נהדרים לשערים. מנגד, קרן של כרמיאל בדקה השמינית, הגיעה אל ראשו של חי מערבי שסיפק נגיחה טובה אך שוער חדרה, נמרוד כהן, סיפק הצלה יפה גם כן.

 

בדקה ה-29 כדור עומק, מוצא את הגנת כרמיאל לא מוכנה, עומר בוארון מגיע ראשון לכדור, כשהוא לבד מול השוער, לא התבלבל והעלה את חדרה ל 1:0. שחקני חדרה חגגו וגם זימנו את הגשם שהחל לרדת מיד עם חידוש המשחק. לאחר מכן, המשחק התרכז בעיקר במרכז המגרש, כמעט בלי מצבי הקבעה. בדקה ה-67, מסירת עומק מצאה את עומר בוארון שוב לבד מול שוער הרצליה, אך הקוון הניף את דגלו בהחלטה ששווה הילוך חוזר.

 

חדרה חוגגת ניצחון. (מורן קלפר)

 

שש דקות מאוחר יותר, בישול של שוער חדרה, כהן, שלא ברור אם התכוון להרחיק את הכדור, או למסור, אך הכדור עקף את כל הגנת האורחים, סלים עמאש קצת הופתע מכך שהכדור הגיע אליו, ובאחד על אחד מול השוער, קבע את תוצאת המשחק, 2:0 לחדרה.

לאחר השער, חדרה הגיעה לפחות לעוד ארבע הזדמנויות שבהן הכדור היה חייב להסתיים ברשת וכולן הסתיימו כהחמצות כתוצאה מחוסר פירגון בין שחקני הקבוצה, דבר שהכעיס מאוד את קהל חדרה ואת מאמנה.

 

כהן נמרוד, יש שוער בשער של חדרה. (מורן קלפר)

 

מאמנה של הפועל חדרה, גיל פישל, סיכם: "בחצי הראשון כבשנו בניגוד למהלך המשחק, אני לא מתבייש להגיד, כי בשבוע שעבר בקריית אתא, הפסדנו בניגוד למהלך המשחק, אז צריך לדעת שזה חלק מהמשחק. בחצי השני, היו לנו עוד שמונה מצבים שכל אחד מהם היה חייב להיות גול, אני לא יוצא בהצהרות, אנחנו ממשיכים "להסתבך" בצמרת. המצטיינים במשחק, אלה שני הבלמים שלי". לגבי חוסר הפירגון בדקות האחרונות, נתן מסר חד וברור: "נטפל בזה. זה לא יהיה אצלי יותר, מבטיח".

 

גיל פישל, (השמאלי) בנה קבוצה טובה בחדרה השנה. (מורן קלפר)

 

מנגד, אילן סוויסה, שחקנה של כרמיאל, הודה שגם הם מתחילים להתסבך בתחתית: "אין ספק שהסתבכנו בתחתית, מקומנו לא שם, אך אלילת המזל לא איתנו. היינו טובים יותר בדקות רבות של המשחק, ניצול ההזמדנויות שלנו לא טוב ואנחנו משלמים על זה. אני מאמין בחברים שלי וביחד נצא מהמצב הזה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. להטיס תמאמן (צו השעה 01-11-2014, 10:55)
    איתי מרדכיי קוסם העלים אימפרייה.. הוריד את בת ים. פוטר מהפועל ובדרך להוריד את כרמיאל..ממש קבלן ירידות. צריך גם להוציא את אילן מההרכב. הוא לא מתאים כבר ויפה שעה אחת קודם
  2. כל הכבוד (ג'ק 01-11-2014, 15:40)
    למרות משחק חלש יחסית, קטפו את שלוש הנקודות