מי יהיה המנכ"ל הבא של הפועל עפולה?

ל'גולר' נודע כי יניב בן מנשה ומיכה סילקו, שתי דמויות מוערכות בקרב ההנהלה, יצאו ב-17 לנובמבר לקורס מנכ"ל בכיר בספורט בוינגייט. מה זה אומר לגבי מעמדו של המנכ"ל הנוכחי, תומר רחמים? גורם בהנהלה: "רחמים? לכל אחד יש מחליף". רחמים: "אם ירצו עזרה בשיעורי בית, אעזור להם". סילקו: "אני לא מבין למה רחמים מפחד?"

  • על ידי: אורי דוד
  • 16-11-2014
  • 13:55

האם בהפועל עפולה חושבים צעד קדימה ותחת מעטה חשאיות מכשירים את הקרקע לקראת כניסתו של מנכ"ל חדש לשורות המועדון? התשובה: תלוי את מי שואלים.  

בשיחות שלא לייחוס טוענים גורמים במועדון כי מאחורי הקלעים מתבשלים מהלכים כאלו ואחרים בסוגיית המנכ"ל המועדון. כאשר שני מועמדים כבר הוזכרו למלא בעתיד את התפקיד: מיכה סילקו ויניב בן מנשה. השניים אמורים להתחיל ב-17 לנובמבר קורס מנכ"ל בכיר בספורט בוינגייט. סילקו, דמות מוערכת בעיר שמשמש כיום חבר בכוורת הניהולית וגם שותף לצוות המקצועי, ואילו בן מנשה-שחקן עבר בעפולה ודמות מוערכת מאוד בקרב ראשי המועדון, שמסייע לקבוצה בהיבטים רבים על אף שהוא לא מחזיק בתפקיד רשמי בהנהלה.

חשוב להדגיש כי השניים יוצאים לקורס על חשבונם הפרטי וללא קשר לאגודה.  מה זה אומר לגבי מעמדו של המנכ"ל הנוכחי תומר רחמים?  

 

הנהלת עפולה בתקופה טובה יותר....(צילום: יח"צ)

  

גורם בהנהלה התייחס השבוע לנושא זה ולאפשרות שימונה מנכ"ל חדש: "תומר רחמים? לכל אחד יש מחליף. אגודה מסודרת צריכה לחשוב כל הזמן על אלטרנטיבות חלופיות-וזאת למקרה שיהיו שינויים בלתי צפויים. אני לא יודע אם מישהו מהם ירצה להיות מנכ"ל בקבוצה, אבל גם סילקו וגם בן מנשה הם שני אנשים ראויים לתפקיד. אגב, בניגוד למנכ"לים אחרים, השניים האלה הולכים ללמוד על חשבונם הפרטי ולאף אחד אין את הזכות להגיד להם מה לעשות".

המנכ"ל רחמים, עצמו, סיפק תגובה לאקונית: "למה אני צריך להגיב על זה? זכותו של כל אדם ללמוד מה שהוא רוצה. אם ירצו ממני עזרה בשיעורי בית אעזור להם״.

חבר הצוות המקצועי בקבוצה, מיכה סילקו, שיצא בקרוב לקורס מנכ"לים, השתומם לנוכח התגובה של המנכ"ל רחמים ואמר: "אני הולך ללמוד קורס מנהל ספורט שכולל בתוכו בין היתר קורס מנכ"לים בספורט. וזאת בכדי להעשיר את הידע שלי וגם להרחיב אופציות עתידיות. כרגע אני עובדת בחברת בזק וגם משמש יו"ר ועד עובדים ודי טוב לי כאן. אני לא מבין למה תומר רחמים צריך להתרעם ולפחד על המקום שלו כל כך, הרי הוא חתום לארבע שנים? חוץ מזה, זה לא עניין של אף אחד מה אני עושה בחיי האישים ובכספי הפרטי".

בתגובה הרשמית של המועדון נמסר: "סילקו ובן מנשה יוצאים לקורס על חשבונם הפרטי וללא קשר לאגודה. זכותם המלאה להעשיר את הידע ולהרחיב אופקים. אף אחד לא יכול למנוע בעדם ללמוד. כל שנותר לנו זה לאחל להם בהצלחה".

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שני שחקני עבר שמאוד מוערכים בעיר (עפולה לליגת על 16-11-2014, 16:29)
    בקבוצה בריאה ושחושבת על עתידה תמיד חשוב שיהיו אלטרנטיביות לכל תפקיד במועדון כולל למנכ"ל
  2. תומר חייב להשאר הוא זה שהעלה את הקבוצה ללאומית (עפולאי 16-11-2014, 16:38)
  3. חשוב ובריא לקבוצה לשלב שחקני עבר עם ניסיון רב (שחקן עבר 16-11-2014, 16:54)
    שיהיה בהצלחה לעפולה
  4. זכותם ללכת ללמוד (עפולאי 16-11-2014, 17:54)
  5. שמשון ויובב (איתי כהן 16-11-2014, 17:54)
    מיכה הולך לקורס כדי לדאוג לאוהד דוד ויניב הולך לקורס כדי לדאוג לבן שלו סער בן מנשה. הכל קומבינות ופרוטקציה . היו״ר הביא שחקן מערד שבקושי שיחק שם כינואנקרוב משפחה שלו. הוכנבוים הביא את דור מליחי כדי ללקק לאמא שלו אביבה.
  6. פרדי חייט היחיד גבר בהנהלה ויכול על כולם (משה טפה 16-11-2014, 17:54)
  7. צודק הוא היה גם בימים הקשים לא כמו אלה שקפצים עכשיו על העגלה (ל2 16-11-2014, 18:00)
  8. יניב בן מנשה ומיכה סיקו בהצלחה (אלופים 17-11-2014, 10:10)
    דני , ששי וכל ההנהלה תמשיכו להוביל לימים שלא היו כדוגמתם מעולם . הדרך והמסירות לקבוצה מעל הכל.