נבחרת המחזור התשיעי בדרום

מחזור תשיעי הסתיים, מחזור בו אשקלון מנצחת את מכבי יפו ומוכיחה שאין מי שיעצור אותה העונה. שעריים מראה סימנים של קבוצה גדולה כששבוע שני ברציפות מרשימה בניצחונותיה, שאפו לשיכון ולמחנה יהודה על ניצחונות מרשימים. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן? ומי בנבחרת ?

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-11-2014
  • 15:51

נבחרת המחזור:

עומרי בן דוד (שיכון המזרח)

שוערה של שיכון המזרח מוכיח למן פתיחת העונה שהוא שוער מצויין בליגה א'. עומרי שעלה אשתקד עם השיכון לליגה א', פתח טוב את העונה ובמשחק אתמול מול בית"ר כפ"ס הוא הקנה הרבה ביטחון ושקט להגנה שלו מה שעזר לקבוצתו להביא שלוש נקודות יקרות מאד.

 

עומרי בן דוד, מגלה יכולה טובה מפתיחת העונה (ארז נעמן)

 

הגנה:

מחמוד תלס (הפועל מרמורק)

בלמה של מרמורק, שרק הגיע מהפועל הרצליה לפני מספר ימים וכבר במשחקו הראשון הוא הוכיח שיש על מי לסמוך ושהגנה במרמורק תחזיר את היציבות לכל הקבוצה.

 

טל מכלוף (הפועל אשקלון)

בלמה של אשקלון, לא נותן שום הזדמנות לחלוצי היריב להתקרב לשערו. טל שחזר לקבוצה לאחר טיול קצר בטבריה, מוכיח שהוא בלם מעל הליגה, עם השקט והנסיון בהגנה. יש הרגשה שהשער של אשקלון נעול כשטל משחק ולראייה אשקלון ספגה עד כה רק שני שערים מפתיחת העונה!!

 

חיים איצרין (הפועל אשקלון)

מגנה השמאלי של אשקלון, בהגנה הוא עצר את התקפת יפו ובהתקפה הוא תמך על הקו השמאלי. איצרין ואוהד אדלשטיין המהיר, הם שילוב מנצח שיכול להכריע כל משחק. 

 

חיים איצרין, במשחק טוב מאוד מול מכבי יפו (באדיבות אתר one)

 

קישור:

קובי בן חמו (הפועל אשקלון)

האיש החזק של אשקלון במרכז המגרש. בן חמו מסכל בצורה מרשימה את מהלכי הקבוצה היריבה במרכז המגרש, ומנהל את המשחק של אשקלון מעמדת הקשר האחורי. השחקן הכי חשוב במערך של יובל נעים היה גם השחקן המצטיין של אשקלון במשחק מול יפו.

 

סולי צמח (שיכון המזרח)

היה מצטיין המשחק מול כפ"ס. החזיק את האמצע ולא נתן לכפ"ס לפתח את הנעת הכדור הרגילה שלה. צמח נחשב לשחקן טכני שמנהל את המשחק בחוכמה רבה. 

 

עידן סהר (מחנה יהודה)

קשרה של מחנה היה מהבולטים במשחק נגד עמישב פ"ת. סהר אחראי לכל ההתקפות של מחנה והשיא היה כשבישל שער לננו ועקנין. 

 

עידן סהר, מהבולטים במשחק קבוצתו מול עמישב (איתמר מורז)

 

יקיר חליוואן (הוד השרון)

יקיר כבר מספר שבועות בולט בהוד השרון.  מי שרואה אותו משחק רואה שחקן צעיר שלא מפחד לקחת אחריות בניהול המשחק של קבוצתו והשיא במשחק היה בכיבוש השער הראשון. 

 

התקפה:

ננו ועקנין (מחנה יהודה)

ננו ועקנין הוא גולר אמיתי. הוא יודע לקבל את הכדור בזמן ולכבוש. כבש שער חשוב מול עמישב והוכיח שגם השנה הוא יהיה מהכובשים המובילים של הליגה. 

 

תום מדהלה (מכבי שעריים) - כוכב המחזור!!!!

חלוצה הצעיר של מכבי שעריים, חזר לשחק כדורגל לאחר 3 שנים שלא נגע בכדור. החלוץ, נצר למשפחת מדהלה ממייסדי מכבי שעריים, במשחק מצויין מול סקציה נס ציונה. מדהלה לא הפסיק לנוע על כר הדשא, במבצע נפלא בישל את השער הראשון במשחק ועם פתיחת המחצית השנייה כבש שער בנגיחה חזקה ומדוייקת שהכריעה את המשחק כבר עם פתיחת המחצית. אם ימשיך להתמיד ולהילחם עוד נשמע הרבה על מדהלה הצעיר.

 

תום מדהלה מכניע את יניב בן ישי בנגיחה (איתמר מורז)

 

זיו מלסה (מכבי שעריים)

חלוצה הצעיר של שעריים ממשיך להיות המועמד המוביל לתואר תגלית העונה. מלסה עם משחק נמרץ וכיבוש צמד מול יניב בן ישי שוערה של סקציה נס ציונה. בנוסף הפעיל לחץ על שחקני נס ציונה במאמץ ההגנתי של קבוצתו. 

 

מאמן המחזור:

יובל נעים (הפועל אשקלון)

משחק עונה, מקום ראשון נגד מקום שלישי. יובל נעים מראה לכולם שהוא מאמן בכמה דרגות מעל כל מאמני הליגה. וזה לא שהמאמנים מולו לא היו טובים, הם היו טובים מאד, אבל זה רק מראה כמה הוא יותר טוב מהם ולמה הוא מאמן שקבוצות ליגת העל כבר סימנו אותו שיחזור לאמן אותן. מילה טובה גם לארז בנודיס שהעמיד את שעריים בצמד המשחקים האחרונים בצורה יוצאת דופן על המגרש. לראיה הקבוצה ניצבת במקום השני הכל כך מכובד ומציגה את משחק הכדורגל היעיל ביותר בליגה. יש עוד לציין את שרון מרציאנו ששוב עשה ניצחון גדול בדרבי, ובתקציב מהנמוכים ביותר בליגה, גובר על הקבוצה אולי עם הסגל הטוב ביותר בליגה... שאפו! וגם מילה טובה לעופר טלספפה המאמן אולי מהצנועים בליגה שמציג קבוצה מצויינת שגברה השבוע על אחת הקבוצות החזקות בליגה. 

 

יובל נעים, בנה קבוצה של כוכבים שרצה ודורסת את הליגה (רמי גרידיש)

 

מילה טובה על הקהל של אשקלון:

5150 צופים שהגיעו לאשקלון ותפאורה יוצאת מהכלל מגיע שאפו לאנשי אשקלון ולעומד בראש איתן קטנסטיני. שהחזיר את הקהל הגדול של אשקלון למגרשים ובגלל זה ללא ספק כולם אומרים: אשקלון עיר של כדורגל! 

הוסף תגובה
תגובות
  1. גולר (גולר 18-11-2014, 16:00)
    עם 4 מליון תקציב גם אני עולה ליגה. אני תופס מיובל נעים אבל בטח לא בגלל העונה הזאת! ההפך הוא הנכון, בעונה כזאת שהעלייה בכיס שלו היה צריך לפתח על הדרך צעירים טובים שירוצו איתו שנה הבאה בלאומית. ולא לבנות על שחקנים כמו דגו גורמזנו ועוד מבוגרים .
  2. אשקלון עיר של כדורגל (אריק 18-11-2014, 16:04)
  3. שיכוניה (יצחק כהן יו"ר האוהדים 18-11-2014, 16:05)
    עומרי ...אתה פשוט ע. נ. ק תודה גם על השנה שעברה עים קרדיט על העליה השם ישמור אותך. תמשיך ככה באהבה.
  4. יובל נעים מאמן הכי טוב בליגה בדיחה עצובה (חיים 18-11-2014, 16:05)
    עם התקציב והתנאים שיש באשקלון גם סבתא שלי עולה ליגה. אשקלון תעלה ליגה כי פערים כאלה בתקציב בליגה א זה לא חוכמה. כדורגל יפה לא רואים באשקלון. אני חושב שיובל נעים מאמן טוב אבל זה לא חוכמה עם תקציב כזה
  5. של המחזור (היושב ראש 18-11-2014, 16:09)
    חנן עדני לך כבר לבית אבות
  6. 17689 צופים היו באשקלון, לא? (5150 חח 18-11-2014, 16:19)
  7. עדני המלך שלנו (ל 5 18-11-2014, 16:35)
  8. נתראה (הבורר משעריים 18-11-2014, 18:33)
    אשקלון רחוקים מעליה . נפגש בעוד 10 מחזורים
  9. אייל עמר מאמן מכבי דליה מסרב לעזוב את הקבוצה למרות שהוא לא רצוי (שימו לב כולם 18-11-2014, 18:33)
    הודיעו לו שהוא לא רצוי וגמר את העונה אבל הוא רודף שקל. זה מה שמעניין אותו מסרב להגיע להבנות עם ההנהלה החוצפן בא לאימונים למרות שכולם מצפצפים עליו. אין לו טיפת כבוד למקצוע
  10. מלחמה (מאיר 18-11-2014, 18:56)
    שעריים באש ובמים
  11. שיכוניה (יצחק כהן יו"ר האוהדים 19-11-2014, 05:28)
    אתם הניבחרת שלנו באהבה. ה. צ. ל. ח. ה
  12. כמה קנאים יש פה (קובי 19-11-2014, 07:31)
    תלמדו לפרגן או בעצם לא צריך אנחנו מטיילים בליגה הזאת גם במשחקים חלשים מנצחים גם בלי חלוץ חוד אבל בעזרת הקהל והמאמן מספר אחד אנחנו בלתי מנוצלים הגנה שלנו זה הכוח של הקבוצה כולם באים לנס ציונה יאללה אשקלונה עוד שנה וחצי אנחנו בליגת העל !
  13. יפו קיבלתם את מה שמגיע לכם, יאללה תחזרו לגבינה הבולגרית שלכם (מרמורקי 19-11-2014, 07:36)
  14. מה מדהלה מדהלה מדהלה מה מדהלה מדהלה מדהלה (כבוד 19-11-2014, 07:48)