אתא ממשיכה לנצח, בית שאן לא יציבה

בבית שאן רצו להמשיך את המומנטום במטרה לצעוד לעבר המקומות הראשונים, אך הם נתקלו בקרית אתא שהגיעו בתנופה על מנת לקחת 3 נק' וכך עשו

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 17-11-2014
  • 10:31

הפועל בית שאן, פגשה למשחק בית את עירוני קריית אתא לאחר שני ניצחונות רצופים. שחקני הקבוצות, עלו לכר הדשא עם תצוגה מדהימה של 800 אוהדי בית שאן שעודדו ונתנו אווירה נפלאה למשחק.

 

800 אוהדי בית שאן, הלכו הביתה מאוכזבים. (אביב עובדיה)

 

המשחק התחיל בגישושים עם שליטה קלה של בית שאן על שערה של גיל אופק מקריית אתא, ובדקה ה-16 שחר סימן טוב מסר כדור גאוני לאור שלזינגר שמ-15 מטרים בעט חזק, אך לשמים במקום להפציץ את המסגרת של הפועל בית שאן.

 

פתיחת המשחק. (אביב עובדיה)

 

בדקה ה- 22, עירוני קריית אתא יצאה למתפרצת קטלנית לאחר שסעיד דיאב מסר כדור באגף לאור שלזינגר שבנגיעה הרים לרחבה ישר לרגל של גאנח, שבעט מקרוב לקורה הכדור החוזר הגיע ישר לשחר סימן טוב שאמר תודה ומ-10 מטרים בעט פנימה והשתיק את 800 האוהדים הכחולים של הפועל בית שאן.

 

שחר סימן טוב כובש וחוגג. (אביב עובדיה)

 

בדקה ה- 28, עדי אלישע מסר רוחב למוטי אוחיון שמ-20 מטרים עבר שחקן אחד ובעט חזק אך הכדור עבר בסמוך לקורה ויצא החוצה.

 

בדקה ה- 33 החמצה ענקית למועמר קרקרה חלוצה של הפועל בית שאן, לאחר שעדי אלישע מסר כדור עומק טוב לקרקה ניסה להקפיץ מעל השוער אך גיל אופק בהצלה מצויונת הדף את הכדור והשאיר את כולם בהלם מההחמצה . לקראת סיום המחצית הראשונה, בדקה ה- 45 עדי אלישע בעט בעיטה חופשית מ-20 מטר אלכסונית מהשער הכדור עבר את כולם ובנס הכדור לא נכנס.

 

המחצית הרראשונה הסתיימה ושחקני בית שאן, ירדו חפויי ראש לחדרי ההלבשה. קרית אתא יצאו מעודדים מהמערכה הראשונה במשחק, והם בהחלט היו אופטימיים לקחת 3 נק' מבית שאן.

 

המחצית השנייה נפתחה והסתמנה כמחצית די משעממת. כדורגל לא היה כאן לצערי, עקב משחק לא רגוע של שתי הקבוצות. בדקה ה-83, מאור ג'אנח מקרית אתא ראה את הכרטיס האדום עקב עבירה וכרטיס צהוב שני .

 

היצרים התחממו במשחק בבית שאן. (אביב עובדיה)

 

מוריס אוזן, יורד מהמגרש והוא לא מרוצה. (אביב עובדיה)

 

בדקה ה-91 עבדלאה קאדח בלמה של הפועל בית שאן, ראה גם הוא אדום לאחר עבירה ללא כדור על סעיד דיאב אדום שגמר סופית לבית שאן את המשחק והשאיר את אוזן ושחקניו שוב פעם חוזרים אחורה במקום לשמור על יציבות 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוריס אוזן ניכשלת תתפטר אתה מאמן חלש (בית שאני 17-11-2014, 10:33)
  2. בית שאן בנשמה (בית שאן מילחמה 17-11-2014, 13:20)
    סקופ אבי מלכה ויניב דרעי בדרך יש למה לצפות