אוהד רון מארח את יניב דוד : תחזית ליגה א' דרום מחזור 10

אוהד רון מארח והפעם את חברו הטוב החלוץ יניב דוד. דוד ששיחק הרבה שנים בליגות הנמוכות נחשב לאחד החלוצים הטובים והמוכשרים שהיו לנו. עכשיו לאחר שפרש משמש כעוזר מאמן בהוד השרון. מעניין לראות מה הוא חושב על המשחקים לקראת סופ"ש השבוע.

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-11-2014
  • 19:17

יניב דוד, אחד החלוצים הגדולים בליגות הנמוכות שהספיק לשחק בליגת העל, אך את רוב שנותיו העביר בליגות הנמוכות ונחשב לאחד הבכירים. דוד עלה ליגה עם מספר קבוצות בין היתר עם עמישב, הרצליה, פ"ת והוד השרון. נחשב לווינר אמיתי ואחד השחקנים האהובים בליגות הנמוכות בכלל. לפני מספר חודשים, דוד נפצע פציעה קשה בברך ומאז בהתייעצות עם רופאיו החליט לפרוש. השנה הצטרף לצוות האימון של הוד השרון ביחד עם נועם שוהם. והוא נחשב ליד ימינו של נועם ועוזר לו רבות. 

 

דוד חושב ש: "הליגה השנה מאד אטרקטיבית, המון קהל מגיע למשחקים, הליגה מאד מתוקשרת, שחקנים רבים מליגות בכירות ראו את הפוטנציאל של הליגה והחליטו להצטרף. לפי הטבלה ניתן לראות שהכל צמוד והכל אפשרי, כל קבוצה יכולה להגיע לפלייאוף העליון"

 

אוהד רון מארח את יניב דוד. (צילום:איתמר מורז ואביחי חיים)

 

הפועל מחנה יהודה-הפועל כפר שלם, שישי, סירקין, 11:30

מחנה יהודה לאחר ניצחון גדול בדרבי על עמישב. כפר שלם לאחר תיקו עם מרמורק. מחנה לדעתי ימשיכו את המומנטום החיובי וינצחו את כפר שלם. הימור: מחנה ינצחו.

יניב דוד: מחנה יהודה אחרי ניצחון גדול בדרבי שירים את מורל הקבוצה. מנגד, כפר שלם, מקום אהוב עלי. מנהלי הקבוצה הם אנשים טובים כמו אביחי יחיא ואיתן אהרון. קבוצה שתלויה רבות בחלק הקידמי שלה. הימור שלי: תיקו. שתי הקבוצות יסתגרו ויסתיים ללא הכרעה. לדעתי איש המשחק זה צ'יקו דננבאום, ואם הוא ישחק כמו שהוא יודע מחנה יהודה יהיו בבעיה.

 

נס ציונה-הפועל אשקלון, שישי, נס ציונה, 13:00

מי יעצור את אשקלון? לא נראה שיש קבוצה שיכולה לעמוד בכסף, בקצב ובאיכות שיש לאשקלון. נס ציונה קבוצה טובה אך לא מספיק איכותית כדי לעמוד מול סוללת הכוכבים מבית היוצר של אשקלון. הימור שלי: אשקלון ינצחו בקלות.

יניב דוד: נס ציונה קבוצה שמאמונת טוב. רואים טביעת אצבעות של המאמן. כרגע התוצאות סבירות. מנגד יש את האריות של הליגה מאשקלון עם שלל כוכביהם שנראה שהתחברו לקבוצה חזקה.. והם אמורים לנצח את המשחק. הימור שלי: ניצחון לאשקלון.

 

איציק עובדיה, הרבה טקטיקה ומחשבה בכדי לעצור את הדהירה של אשקלון (איתמר מורז)

 

מ.ס. כפר קאסם-הפועל הוד השרון,שישי, לוד, 13:15

כפר קאסם אותי קצת מאכזבת. קבוצה עם שחקנים כל כך מוכשרים שלא מצליחים לכבוש מול קרית מלאכי, זה קצת מאכזב למרות שמלאכי בבית יכולה לנצח כל קבוצה. הוד השרון קבוצה טובה שיש לה הרבה מה להראות השנה, אבל לא נראה לי במשחק הזה. כפר קאסם יבואו מוכנים לנצח את המשחק. הימור שלי: ניצחון כפר קאסם.

יניב דוד: כפר קאסם קבוצה עם חלק התקפי אחד הטובים והמסוכנים בליגה. אחרי חילופי המאמנים הם משחקים טוב למרות שעדיין לא ניצחו. אין לי מה לדבר על הוד השרון מדובר בקבוצה שבאה לנצח בכל משחק שאנחנו משחקים. וככה יהיה גם השבוע. אני לא יכול לנחש אחרת. הימור שלי: הוד השרון ינצחו.

 

הפועל מרמורק-מכבי קרית מלאכי, שישי, מרמורק, 13:15

לאחר כל התהפוכות ואי השקט שהיה במרמורק לאחרונה, עושה רושם שמאיר סומך מתחיל לייצב את הקבוצה. לא קל לבנות קבוצה כמעט חדשה תוך כדי תנועה ולכן מגיעה לו מילה טובה. מלאכי לא מוותרים ואני אוהב את זה. קבוצה עם מינוס 4 נקודות, לא מוותרים על שום משחק ומנסים להוכיח שיש להם כבוד. אני אוהב קבוצות עם כבוד כמו מלאכי והלוואי וינצחו את מרמורק ויפתחו את העונה מחדש. למרות שאני לא באמת מאמין שהם מסוגלים. הימור שלי: מרמורק ינצחו.

יניב דוד: מדובר במשחק חשוב לשתי הקבוצות. מצד אחד מלאכי יודעים שאין להם עוד הרבה הזדמנויות לחזור לליגה. מרמורק מנגד, שהיו הבטחה גדולה עד שהתחיל כל הבלגן, באנ עם מאמן חדש ושחקנים טובים שאמורים להכריע את המשחק לטובת מרמורק. משחק שקול שיסתיים לטובת מרמורק.

 

בשעריים מקווים להמשיך לחגוג ולהמשיך ברצף הניצחונות (איתמר מורז)

 

הפועל אזור-מכבי שעריים, שישי, צפרירים חולון, 13:15

הפועל אזור השנה צימצמו בתקציב וזה בא לידי ביטוי בתוצאות. מה שבטוח שלאחר מספר עונות בצמרת הגבוהה, לא יקרה כלום אם השנה הם ילחמו בתחתית. שי מאור וחברותו צריכים להבין שלא כל עונה מבוטח להיות בצמרת. שעריים מנגד זה המרענן של הליגה. הרבה קהל, הרבה התלהבות וארז בנודיס אחד. שי מאור וחברותו יקשו מאד מול שעריים ועם תנאי המגרש לא יהיה הרבה כדורגל הימור שלי: תיקו.

יניב דוד: אזור קבוצה מוכשרת מאד ומאומנת מאד. שהתחילה את העונה בצורה פחות טובה מהצפוי. שעריים קבוצה שנראית טוב. הרבה לחץ כרגיל יש שם, אך התוצאות טובות. יש ציפויות משעריים לעונה טובה מבעבר והם במומנטום טוב. הימור שלי: המשחק יהיה צמוד ויסתיים בתיקו.

 

מ.ס. שיכון המזרח-מורשה רמת השרון, שישי, שיכון המזרח, 13:15

עופר טלספפה וחברותו משיכון המזרח, מרוצים מהניצחון שבוע שעבר על בית"ר כפ"ס. מוכיחים שהם השנה ראויים לצמרת הגבוהה. מנגד עופר בכר ולהקתו מרמת השרון סיימו בתיקו מאופס מול אזור. השיכון עדיפים בכל פרמטר על המגרש, אלא אם עופר בכר יפתיע את טלספפה. הימור שלי: תיקו 

יניב דוד: השיכון קבוצה מוכשרת מאד ובמיוחד טובים בבית. קבוצה שעושה תוצאות יפות למן תחילת העונה. מנגד מורשה כמו כל הקבוצות של בכר, מאומנות טוב, עומדות טוב ובאופן מבוקר על המגרש. משחק קשה אך השיכון ינצחו. 

 

בית"ר כפ"ס-מכבי ב"ש, שבת, כ"ס לויטה, 20:15 

כפ"ס חוזרים הביתה לאחר הפסד לשיכון המזרח. ב"ש יוצאים למשחק חוץ קשה לאחר תיקו בהוד השרון בשבוע שעבר. ב"ש חייבים את הנקודות כדי שהתחתית לא תצמד אליהם. אך מנגד כפ"ס בבית ישחקו את המשחק הרגיל שחיים סירוטקין כל כך אוהב וינצחו את ב"ש. הימור: כפ"ס ינצחו.

יניב דוד: כפ"ס שמשחקת טוב עם כדורגל חיובי ושחקנים מאד כישרוניים, המשחק תלוי אך ורק בהם. למרות החיזוק של מכבי ב"ש אני לא רואה שיש להם סיכוי במשחק הזה. הימור שלי: כפ"ס. 

 

צחי טיאר יצטרך לדחוף את שחקניו שבאים אחרי שני הפסדים רצופים 

 

מכבי יפו קביליו-מכבי עמישב פ"ת , שבת, בת ים, 20:30

מכבי יפו חוזרת הביתה לאחר הפסד מול אשקלון. עמישב לאחר הפסד בדרבי מול מחנה. יפו עדיפה בכל פרמטר אפשרי על עמישב אבל יחד עם זאת אני לא זוכר מתי יפו ניצחו את עמישב? אני זוכר משחקים שיפו היו עדיפים והופתעו בביתם. אבל השנה יש ליפו מאמן לא פרייאר שידחוף את שחקניו ולא יתן לעוד ניצחון לחמוק. הימור שלי: מכבי יפו ינצחו.

יניב דוד: עמישב פ"ת יודעים להכין את עצמם למשחקים מהסגנון הזה. חסרונו של אייל שן יכול להיות משמעותי . מנגד קביליו יפו עם דחיפה אדירה מהקהל הנפלא של הקבוצה. קבוצה מאומנת עם שחקנים טובים מאד. הימור: יפו ינצחו. יפו לא יפסידו נקודות לעמישב.

 

לסיום: "שנהיה בריאים ושרק נמשיך לעשות מה שאנחנו אוהבים".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שיכוניה (יצחק כהן יו"ר האוהדים 20-11-2014, 20:23)
    למרות התחזיות. מניסיון כשחקן עבר. שום דבר לא בא בקלות מילחמה ועוד פעם מילחמה. שלא יהיה מצב כמו מחנה
  2. ממש לא משנה מי ינצח,העונה הסתיימה מהמחזור הראשון,תתנחמו בפלייאוף (ליגה לעשירים בלבד 20-11-2014, 20:40)
    חייב להיות פה שינוי,אני כאוהד של קבוצה צנועה לא יודע כבר מה יותר כואב שיצר התחרותיות לעלייה אבדה או כניסה לסיוט הארוך והדמיוני של הפלייאוף.יצא החשק בקיצור
  3. מלחמה (מאיר 21-11-2014, 07:58)
    שעריים באש ובמים
  4. אנחנו קבוצה משעממת ולא מעניינת יותר אף אחד (פיצי שכטר 21-11-2014, 09:16)
  5. אזוריה חבל על הזמן (שערוקי 21-11-2014, 10:08)
    חמש אפס בקטנה והביתה אנחנו גדולים על הליגה
  6. איפה זה בכלל מרמורק, איפה זה בכלל איפה זה בכלל איפה זה בכלל מרמורק (קרייתגתי 21-11-2014, 10:23)