אלדד פרי, תורם כספים לבני יצאלאל

לאחר שהיה חלק מהבעלות של הפועל מרמורק, עו"ד אלדד פרי החליט להמשיך את העשייה ברחובות בכך שתורם כספים רבים לבני יצאלאל מליגה ב'

  • על ידי: טל יעקובוביץ
  • 24-11-2014
  • 07:35
אחת הקבוצות המפתיעות של השנה בליגה ב', היא ללא ספק בני יצאלאל הצנועה מרחובות. הקבוצה פתחה את העונה בצורה הטובה ביותר מבחינתה, אך כעת היא במקום ה-7 מרחק 4 נק' מהמקום הראשון בו נמצאת כעת גבעת זאב. איש העסקים שתרם בעונה שעברה לבית״ר ירושלים, מכבי שעריים, ואף היה מבעלי הפועל מרמורק יחד עם חברו אייל גולן, תורם לבני יצאלאל (מייצגים גם את העדה האתיופית) כתרומה לקהילה.
 
מועדון בני יצאלאל, דרך חדשה ברחובות. (תמר פרדה)
 
לקבוצה, נכון להיום אין מגרש ביתי ובכדי שבני יצאלאל ישחקו במגרש בקריית משה, הם נאלצים לשלם למעלה מ-1,000 שקל למשחק, חלק גדול מהתקציב הולך להשכרת המגרש ולביגוד חדש. מאמנה של הקבוצה, עדי לוי הגיב לתרומתו של פרי: "תרומה לקהילה, מכל אדם היא מבורכת. כבוד גדול לנו שאלדד בחר בנו לתרומה".
 
שוערה של יצאלאל, רמי קרא, הגיב לתרומה: "כל מי שנותן ותורם לעדה האתיופית, מבורך. במיוחד שמדובר בקבוצה היחידה בארץ של העדה ועל כך אנחנו מודים לאלדד". 
 
את תגובתו של אלדד פרי לא היה ניתן להשיג.
 
בנושא אחר, יצלאל ממשיכה לשנות את הסגל. חלוצה של עירוני בת ים, מוטי ביטון, הצטרף לאימוני הקבוצה. אוהב אהרון מעירוני מודיעין הצטרף למועדון, ואלעד אברמסון מלך שערי ליגה ג׳ מרכז, שוחרר מהקבוצה וחתם בעירוני לוד מליגה ג׳. ערן שיפריס ממחלקת הנוער של הפועל ת״א ששיחק בעונה החולפת בהפועל ר״ג נערים א׳, ישמש כשוער שני לרמי קרא. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגיעה לו אזרחות כבוד (רחובותי 24-11-2014, 09:54)
    לאלדד פרי שתרם לשערים מרמורק עירוני רחובות בכדוריד ועכשיו לבני יצ׳אלאל מגיע אזרחות כבוד של רחובות הוא עושה יותר מכל חברי מועצת העיר וראש העיר ביחד למען הספורט ברחובות יבורך אלדד פרי
  2. אדם משכמו ומעלה (כל הכבוד! 24-11-2014, 12:07)
  3. סוף סוף פרי עושה מצווה גדולה (די לבזבוזים על שעריים ומרמורק 25-11-2014, 13:27)