אזהרה: שערים בדרך

הפועל הרצליה והפועל חדרה נפגשות ביום שישי הקרוב, למשחק צמרת בין המקום הקבוצה במקום השלישי לקבוצה במקום הרביעי כמו גם משחק בין שתי ההתקפות החזקות בליגה.

  • על ידי: מורן קלפר
  • 20-11-2014
  • 15:29

משחק צמרת אדיר יתקיים ביום שישי הקרוב ב"בונבניירה" בהרצליה, בין המקומית לבין הפועל חדרה. קשה לנבא תוצאה, אך סביר להניח שצפוי לנו משחק פורה במיוחד עם שתי הקבוצות שכבשו הכי הרבה שערים בליגה. הרצליה, עם 18 שערי זכות וחדרה עם 16, שתיהן עם הפרש שערים שמסתכם 7 שערי זכות. הרצליה שנמצאת במקום השלישי, רק שתי נקודות מהמקום הרביעי, בו נמצאת חדרה, מגיעה למשחק במומנטום נפלא. מאז ההחתמות האחרונות שעשו במועדון, הכוללות בין היתר את רגב וולק, בן לוי ואוהד אלגרבלי, נראה שהכל מתחבר בקבוצה.

מנגד, חדרה, ששמרה על הופעות מכובדות במשך כל העונה, מגיעה למשחק אחרי הפסד 2-1 להפועל קטמון בחדרה. אולי מאוכזבת מהתוצאה, אך בהחלט יכולים להיות מעודדים מהדרך בה שיחקה הקבוצה שלא נפלה ולו לרגע מקבוצת הכוכבים מירושלים וספגה שער לא מחייב בדקות האחרונות.

 

ואסי שמואל חוגג. יחגוג גם בשישי? (אנטולי רובינסקי)

 

בהרצליה צריך לשים לב אל חן ראובן הכשרוני, שגיא סבג, אושרי טוויל וכמובן פאדי זיאדה עם שישה שערים העונה.

מנגד, בחדרה סלים עמאש, הכובש המצטיין של חדרה עם ארבעה שערים בליגה עד כה שמשתף פעולה נהדר עם ואסי שמואל ועומר בוארון, שלישיית התקפה שיכולה לגרום בכל נגיעה לכדור ברשת. נותר רק לקוות שהמשחק יהיה פורה ומלא בשערים כפי שבדרך כלל קורה במשחקים של שתי הקבוצות.

המשחק הוא חשוב במיוחד לחדרה, שרוצה להראות שלאחר שעברה תקופה לא קלה בזמן האחרון, בדמות איחורים במשכורות, ההפסד במשחק האחרון והתיקו שלפניו בנהריה, הקבוצה יוצאת לדרך חדשה או למעשה ממשיכה את הפתיחה המצויינת של תחילת העונה.

 

עידו לוי, לשוער של הרצליה משימה לא פשוטה בשישי הקרוב (אנס אבודעבס)

 

גיל פישל, מאמן חדרה מסר לנו:"מדובר במשחק חוץ מהקשים שיש בליגה. הרצליה נמצאת בתקופה טובה אבל במגרש טוב אנחנו נבוא לשחק כדורגל ונשחק את המשחק הרגיל והטוב שלנו. מאמין שנצא עם תוצאה טובה".

 

תומר אסולין, מאמנה של הרצליה מסר לנו, "חדרה קבוצה מצויינת ולא סתם ממוקמת מתחילת העונה בצמרת. יש לה שחקנים מצוינים והם קבוצה שרצה ומבקיעה המון שערים. ללא ספק, אחד המשחקים הקשים העונה. אנחנו כמידי משחק מתרכזים בדרך שלנו. מנסים להשתפר ולהתקדם מידי שבוע, אני מקווה ומאמין בחבר'ה שלי, אנחנו נדע להגיע מוכנים על מנת לעשות את המוטל עלינו. הקבוצה שתנצח תזכה בעוד 3 נקודות ותצא לפגרה מחוייכת, ברור שיש חשיבות לרצון להידבק לנשר ולקריית אתא, כדי שהצמרת לא תתפתל ותישאר דבוקה של כמה קבוצות, אחרת יווצר פער די גדול לשלב הזה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק חוץ קשה (אבי שקדי 20-11-2014, 19:06)
    משחק חוץ קשה ביחוד לאחר שני משחקים רצופים ללא ניצחון,ניצחון יסלול עבור חדרה את הדרך לצמרת הגבוהה,אז בהצלחה רבה לקבוצתנו האהובה
  2. הרצליה (יעקב 21-11-2014, 10:33)
    בהצלחה להרצליה אין דבר שעומד ליפני הרצון קדימה הרצליה תומר אתה מלך