לקראת מכבי דליה-מגדל העמק

ביום שישי הקרוב (מחרׂ) יארחו רון חייט וחבריו ממגדל העמק את מכבי דליה החזקה. לאור יחסי הכוחות השווים רצינו להכין פרומו ולראות מי מוכן יותר למשחק. רון חייט:"באים לנצח את דליה" בדליה העניינים לא רגועים אבל בטוח שיסתדר בקרוב ולתוצאת המשחק תהיה השפעה.

  • על ידי: מורן קלפר
  • 20-11-2014
  • 16:37

אם מסתכלים על הטבלה, זה נראה כמו משחק אמצע קלאסי של ליגה א' צפון, מכבי דלית אל כרמל ניצבים במקום השביעי בליגה עם 14נקודות עם הפרש של שער אחד זכות ואילו הפועל מגדל העמק במקום השביעי עם 14נקודות גם כן, עם מספר כיבושים וספיגות שווים, 13בשניהם.

אלא שבמשחק הקרוב, המספרים הם הדבר האחרון שנראה שישפיע על התוצאה. שתי הקבוצות מגיעות אחרי שבוע לא רגיל כלל וכלל, כל אחת מסיבותיה, הפסד של כל אחת מהקבוצות עלול לגרום לה התחלה של הסתבכות בתחתית הליגה. מנגד, ניצחון של כל אחת מהקבוצות עשוי לסמל יציאה לדרך חדשה. מעניין מאוד לראות מי תהיה עם ידה על העליונה.

 

מכבי דליה מגיעה למשחק אחרי שבוע מבולבל במיוחד. במהלך השבוע, לא היה ברור מה מעמדו של מאמן הקבוצה, מצד אחד, שמועות חזקות ובלתי פוסקות סיפרו לכולם כי אייל עמר פוטר מהקבוצה, מנגד, עמר המשיך להגיע לאימונים והשחקנים מבולבלים. בראיון של אייל עמר כאן באתר נאמר  "עוד לא קיבלתי מכתב פיטורין, מגיע לאימונים כרגיל. ההנהלה מנסה להפעיל לחץ בדרכים, זה לא יעזור להם, גם אם הם רוצים להיפרד צריך לעשות את זה ברוח טובה. אני לא חושב שזאת דרך."

 

שחקני מכבי דליה רוצים לחגוג גם מול מגדל העמק. (צילום: אביב עובדיה. 

 

מספר אימונים אף בוטלו עקב המצב, השחקנים מספרים שחוסר הידיעה הזה מבלבל אותם מאוד וקשה מאוד להתאמן למשחק בכל הרצינות וב100אחוז כשעניינים כל-כך מהותיים בין ההנהלה ומהמאמן לא סגורים וכל אחד מושך לכיוונו לפי השחקנים מה שקורה הוא "בלאגן רציני, נראה מה יהיה בשבוע הבא, מי יהיה המאמן". על פי הדיווחים המאמן הזמני יהיה אלי מזרחי ועוד לא ברור אם יעמוד על הקווים כבר במשחק  הקרוב.

 

מנגד, בצד השני של המשחק ואלף אלפי הבדלות בין הסיבות, גם איתן טייב, מאמנה של הפועל מגדל העמק, לא יימצא במשחק כדי להדירך אותה, זאת בעקבות העובדה המצערת שאביו נפטר, יהי זכרו ברוך. מכאן, מערכת גולר רוצה להשתתף בצערו של טייב ולהביע תנחומיה. כמו כן, מלך השערים של מגדל העמק, בני סימנטוב שהוא גם סגן מלך השערים בליגה עד כה, לא יוכל להשתתף במשחק עקב צבירת צהובים.

 

רון חייט, "באים לנצח את דליה" (צילום: חיים מויאל)

 

רון חייט ממגדל העמק התבטא, "אנחנו מתאמנים טוב כל השבוע, נגיע למשחק בלי איתן המאמן ונעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות במגדל העמק ולשמח קצת את איתן. אנחנו רואים במצב של דליה הזדמנות אבל אנחנו מסתכלים קודם על עצמנו ורוצים לנצח. הנעת הכדור והסבלנות זה מה שחזק אצלנו ונרצה ליישם את זה גם נגד דליה".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מנצחים וממשכים האלאה (היידה מכבי דליה 20-11-2014, 16:42)
  2. זה לא יזקף לאייל עמר כי גמור כבר אצל כולם (אם דליה תנצח 20-11-2014, 16:43)
  3. מנצחים (קדימה מכבי דליה יקנעם 20-11-2014, 16:50)
    ומכנסים זנב להרבה אנשים
  4. בהצלחה גברים תעלו ותצליחו אוהבים אותכם מכבי דליה (אוהדים 20-11-2014, 17:33)
  5. דליה לא יצליחו בחיים שלהם נוכלים ןשקרנים איכססססס (מכיר את הנוכלים 20-11-2014, 22:34)
  6. סלאח הורס את הקבוצה רושדי וסאעד שונאים אותו (מההנהלה 21-11-2014, 00:26)
  7. זה בדוק ויודוע מי אתם אייל עמר עצמו והקבוצה מליגה ב הפועל (למס 5 ו6 21-11-2014, 09:13)
    תוכלו את הלב ההנהלה תשאר לעד ומאמן לא ואתם בליגה בבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב