בן ישי: "זה משחק שכל שחקן מחכה לו"

סקציה נס ציונה תארח את הפועל אשקלון באצטדיונה הביתי. סקציה נס ציונה מגיעה למשחק עם חוליית הקישור בין הטובות בליגה, בראשות הרכש הטרי דידי אונגר. מנגד, הפועל אשקלון עם אלירן דנין רק רוצה להמשיך את רצף הניצחונות ולנסות לברוח לליגה. יהיה מעניין...

  • על ידי: ישראל סרנגה
  • 20-11-2014
  • 21:02
בנס ציונה לא מצליחים להתאושש מחוסר המזל שפוקד את הקבוצה בשבועות האחרונים, למעשה מתחילת העונה השיגו הכתומים 2 ניצחונות בלבד, 2 הפסדים וחמישה תוצאות תיקו. אל איציק עובדיה הצטרפו בשלושה שבועות האחרונים אלירן ג'ורג' ודידי אונגר, שני שחקנים שצפויים לחזק בצורה משמעותית את הקבוצה הנס ציונית. 
 
דידי אונגר, חיזוק משמעותי לחוליית הקישור של נס ציונה (איתמר מורז)
 
בזכות צירופו של דידי אונגר שחזר למועדון הכתום, חוליית הקישור של נס ציונה שנחשבת לאחת הטובות ביותר ליגה עדיין לא מראה ניצוצות. המנכ"ל יעקב הלל לא חושב שמדובר במשבר: "יש לנו צוות אימון טוב ומנוסה. אנחנו יושבים, מדברים ומנסים לתקן את הליקוי, זה חלק מהמשחק". 
 
יניב בן ישי מוסיף: "אנחנו מגיעים לאחר שבאמת הרבה זמן לא ניצחנו. במשחק כזה מיותר לדבר על מוטיבציה כי זה משחק שכל שחקן מחכה לו הרבה, קהל, תקשורת ועניין מול מובילת הליגה. אנחנו חוזרים למגרש שלנו אחרי השזרוע ואני מקווה שנשמור על הבית ונשאיר את הנקודות אצלנו". 
על הגיבוש בקבוצה אמר בן ישי: "צירפנו שני שחקנים שאני מאמין שיעזרו לנו בהמשך הדרך לתוצאות טובות יותר".
 
בן ישי, "מיותר לדבר על מוטיבציה", נס ציונה יהיו חייבים להגיע בשיא כושרם מול אשקלון החזקה (איתמר מורז)
 
מהצד השני, בהפועל אשקלון מוליכת הליגה והפייבוריטית הברורה לעלות לליגה הלאומית יכולה להתגאות במאזן מושלם של 7 ניצחונות ו- 2 תוצאות תיקו עד כה. הכחולים מהדרום ממשיכים להתחזק כשהשבוע הוחתם המגן השמאלי הבכיר אלירן דנין, שמוערך מאוד אצל מאמנו יובל נעים, הוא ללא ספק תוספת כוח משמעותית לקבוצה מהדרום.
הקבוצה הזו נראה כמו זו שתעלה ליגה בסוף העונה, גם בגלל התקציב הגבוה, גם בגלל הקהל והמגרש הנפלא וללא ספק בגלל יובל נעים.
 
יובל נעים, קבוצתו אמורה לחזור עם 3 נקודות (רפי נחמיאס)
 
יהיה מעניין בנס ציונה...
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכסף זה לא הכל ואשקלון לא תעלה בקלות (שערים בנשמה 20-11-2014, 22:34)
  2. יאללה אשקלון להמשיך את הטיול בליגה א דרום (לוני האשקלוני 20-11-2014, 22:42)
  3. כסף זה הכל ( מרמורקי 21-11-2014, 10:43)
    יש להם כסף בלי סוף הם עולים ודאי
  4. ליגת על (חוזליטו 22-11-2014, 06:24)
    לכל השערוקים והיפואים והמרמורקים לאמיתו של דבר ועיניין אשקלון מהמחזור ה1 בליגה הלאומית אבל לאומית זאת תחנת בניים לכיוון ליגת על ששם מקומנו הייתי מציע לכם אוהדי הקבוצות היריבות תלעסו הרבה גת ותלכו לישון על האף חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח