בדרך ללאומית: 0:2 לאשקלון על נס ציונה

חניכיו של יובל נעים במשחק פושר הצליחו להשיג את הנקודות ופתחו פער בפסגה. גורמזנו במספרת ושי רביבו כבשו לאורחים. איציק עובדיה עזב את המגרש בדקה ה-46 בגלל חילוקי דעות עם היו"ר, עמית אזולאי הורחק. מי יעצור את אשקלון?

  • על ידי: ארז נעמן
  • 23-11-2014
  • 12:15
כשהפועל אשקלון הגיעה לנס ציונה, כולם האמינו שמדובר במשחק שיכול לעצור את הקטר האשקלוני, שלאחרונה דוהר במהירות מופרזת ונראה שאיש לא יכול לסמן לו 'סטופ' עד שלא יגיע למטרה שלשמה התכנסנו כאן: עלייה לליגה הלאומית.
 
לאחר הניצחון הלא כל כך מרשים על מכבי קביליו יפו בשבוע שעבר, הגיעה אשקלון למשחק חוץ קשה מול השחקנים של איציק עובדיה, שדווקא פתחו טוב את המשחק, אבל לא הצליחו לסכן את שערו של גליל בן שאנן, שהיה עירני ובכלל, משרה העונה שקט על ההגנה של האשקלונים.
 
אלקבץ. הגיע לצפות במשחק
 
אלפסי. אין מה לראות?
 
האורחת פתחה טוב אך המצב  הראשון שלה הגיע רק בדקה ה-20 כשירדן אבוחצירה בעט חזק, אך יניב בן ישי הצליח לעצור ממש עם קצות האצבעות. שבע דקות חלפו ואיצרין הרים כדור מדויק לרחבה, שם המתין אבוחצירה שדחק את הכדור בידו לרשת, אוהדי אשקלון חגגו, אך השופט פסל את השער. אבוחצירה היה צריך לראות צהוב, אך השופט אפילו לא הזהיר אותו, כנראה מהפחד מיובל נעים.
 
צגאי מול תמיר פור. נס ציונה לא יכלה לאשקלון
 
בן ישי זעם על שחקניו: "איך זה יכול להיות שיש פה שני שחקנים לבד? אתם לא שומרים!", ואולי זה מה שהעיר אותם, כי עשר דקות מאוחר יותר הגיעה ההתקפה הטובה ביותר של נס ציונה במשחק כשעדן נחמני ניסה את כוחו מרחוק, אך הכדור שלו הלך החוצה.
 
שי רביבו. עוד משחק מצוין של הקשר
 
כשכבר נראה היה שנס ציונה תצליח לרדת להפסקה ב-0:0, הגיע כדור הקרן של יחיאל צגאי שנתן לאדלשטיין, האחרון הרים כדור מדויק לרביבו שבעט פצצה למשקוף, על הריבאונד חיכה שרון גורמזנו שבמספרת נפלאה הכניע את בן ישי והאורחת ביתרון.
 
חוגגים עם גורמזנו את השער הנפלא
 
לאחר שאיציק עובדיה נטש את שדה המגרש בעקבות דין ודברים עם אשר אבוקסיס יו"ר הקבוצה (לפי שעה נראה שיחזור לתפקידו כרגיל) הגיעו 20 דקות משעממות, כששתי הקבוצות לא מצליחות לסכן את השער, ורק בדקה ה-70 הגיע המצב הראשון כשגורמזנו הגיע לאחד על אחד מול בן ישי אך הכדור שלו הלך החוצה.
 
עובדיה. עזב את המגרש
 
נס ציונה ניסתה לייצר התקפות ואף הגיע למצב טוב כשסער לוי בעט כדור חזק לעברו של בן שאנן, שהיה עירני במצב היחיד שבו היה צריך למתוח את איבריו במשחק.
 
השופט מטיף לאונגר
 
בדקה ה-80 צגאי הדביק כדור שני של אשקלון למשקוף בבעיטה נהדרת מתוך הרחבה לאחר בישול של אוהד אדלשטיין הנפלא, כשגם שי רביבו הצליח לנגוח כדור נוסף למשקוף עשר דקות מאוחר יותר מחמישה מטרים. שתי דקות חלפו ואז הגיע השער השני כשיוסי אמר הרים כדור מדויק לרחבה ושם המתין שי רביבו שכבש מקרוב את השני וסגר את הסיפור. עמית אזולאי מנס ציונה הורחק לקראת הסיום לאחר שראה צהוב שני ואדום.
 
גורמזנו. שער ומשחק מצוין לחלוץ
 
אשקלון הצליחה להשיג 3 נקודות נוספות בדרך אל המטרה, עלייה ללאומית. יובל נעים נראה מאושר בסיום אך הוריד את שחקניו על הקרקע כשאמר להם בחדר ההלבשה: "עשינו ניצחון יפה במגרש חוץ קשה, אבל הדרך עוד ארוכה".
 
סהר לוי. התקשה מאוד מול אשקלון
 
גליל בן שאנן. נותן שקט להגנה
 
אוהד אדלשטיין. מהמצטיינים של אשקלון, כרגיל
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. היום זה עירייה,אתמול זה היה חמי יואב ושנה הבאה זה יצחק תשובה, עד מתי ? (לאף אחד לא אכפת 23-11-2014, 13:27)
    איפה ליגה א שאהבנו,איפה זכות הקיום והתחרותיות והעגמוניה של קבוצות הפיריפרייה,ההזדמנות שלהם להאבק על העלייה בתקציב שפוי ולצאת לאוויר העולם ולחשיפה,זה גזר דין מוות לכל הקבוצות עם משאבים זהומים,השתלטות של טייקונים בליגה הצנועה הזאת מאבדת את הטעם הטוב.
  2. כנסו אשקלון (מרמורקי בדם 23-11-2014, 18:00)
    יש לכם מזל שיש לנו בלאגן כי היינו בועטים אותכם וחוץ מזה קהל של 50 איש בנס ציונה לקבוצה מקום ראשון? אתם בדיחה
  3. למגיב מספר 1 (קריית גתי בנשמה 23-11-2014, 22:26)
    למה נראה לי שזה בכי של אוהד יפו? מה לעשות שהקבוצה הטובה ביותר היא שעולה ליגה עונה שעברה התקציב שלכם היה לא פחות משלנו קרגולה כהן צדק גיא אבן ועוד שחקנים יקרים וכל הכסף שלכם הלך לפח.אתם מעל 5 שנים משקיעים נכשלים ולא יוצא כלום תפרגנו לאלה שכן מצליחים.
  4. אשקלון ללאומית (אשקלוני 24-11-2014, 01:18)
    אשקלון לא מתאימה לליגה הזאת. קודם כל לכתב!! למה אתה מדבר שטויות ירדן כן קיבל צהוב השופט לא מפחד מיובל נעים לפני שאתה רושם שטויות תבדוק את עצמך. ואיך זה שבליגת העל מגבילים ל 50 שקל למבוגר ובליגה הזאת זה 40? לא יקר מדי לליגה א'? שיגבילו ל 20 יבואו קהל
  5. ל 2 (אשקלונה 24-11-2014, 01:19)
    היו 300 אוהדים
  6. כתבה לא אוהדת (עופר 24-11-2014, 05:06)
    לכתב ארז נעמן.רואים כמה אתה שונא את אשקלון.זה עקבי אצלך
  7. האמת? לכתוב אחרי 8-9 מחזורים ש.... (מאיר 24-11-2014, 11:38)
    אשקלון בדרך ללאומית זו קצת יוהרה ואיבוד הצפון. מדובר בליגה א. מדובר במהפכים בהיסטוריה של הליגה ושום דבר לא סגור.