מגדל העמק: "בני סימנטוב? הראש שלו לא היה בקבוצה"

בקבוצה הגיבו לעזיבתו של הבלם הוותיק והמוערך (32) שהצטרף לקרית אתא. גורמים במגדל העמק: "בשבועיים האחרונים הראש שלו לא היה בקבוצה. אנחנו לא מחזיקים אף אחד בכוח. הוא נתן פה כמה שנים יפות ונאחל לו בהצלחה". הבלם: "אני נפרד ממועדון שהיה חלק גדול מהחיים שלי. רוצה לומר תודה לכולם ומכל הלב"

  • על ידי: אורי דוד
  • 10-12-2014
  • 15:28

הפועל מגדל העמק נפרדה היום (ד') מהבלם הוותיק בני סימנטוב, ששוחרר מהמועדון לבקשתו והצטרף למוליכה קרית אתא.

העזיבה של הבלם, שכבש עד כה 6 שערים והיה אחד מהשחקנים החשובים במערך של איתן טייב, לא ממש הפתיעה את אנשי מגדל העמק. גורמים בקבוצה התייחסו לעזיבתו של הבלם, שעלולה להותיר בור ענק במרכז ההגנה. "בני סימנטוב של השבועיים האחרונים זה לא אותו שחקן שאנחנו הכרנו קודם לכן", אמרו במגדל העמק, "הראש שלו לא היה בקבוצה. אנחנו לא מחזיקים אף אחד בכוח. אנחנו חושבים רק על טובת מגדל העמק. הוא נתן פה כמה שנים יפות במגדל העמק. אנחנו מעריכים אותו ומאחלים לו בהצלחה. כנראה שהוא חיפש אתגר חדש וזה זכותו. לכל אחד יש מחליף".

 

בני סימנטוב. יוצא לדרך חדשה (צילום: לילך וייס)

 

הבלם, עצמו, פרסם הודעת פרידה מרגשת בפייסבוק: "הגיע הרגע שלי להגיד שלום למועדון שהיה חלק גדול מהחיים שלי. הרגשתי את אותה הרגשה שיש לי בבית. הרגשתי אהבה והערצה-שהמון אנשים דאגו לתת לי. אני רוצה להגיד לכולם תודה-באמת מכל הלב. ואני מאחל למגדל העמק שיצליחו וישמרו על המועדון הזה, כי בשבילי הוא מעבר לעוד קבוצה".  

הוסף תגובה
תגובות