גיא צרפתי: "עודד קוטר הרים אותנו מהקרשים"

את השינוי החיובי שחל בגישה ובתוצאות זוקפים באסי גלבוע לזכותו של המאמן החדש. הקפטן גיא צרפתי: "יש לו אימונים ברמה גבוהה. השחקנים מעריכים אותו מאוד". הקבוצה תצא היום (ו', 13:00) למשחק חוץ מול מכבי דליה המתפרקת. שחקן בגלבוע: "חייבים לנצל את העובדה שהם במשבר"

  • על ידי: אורי דוד
  • 12-12-2014
  • 09:30

מאז הגעתו של המאמן עודד קוטר משהו טוב קורה בקבוצה מהתענכים. אחרי תקופה חשוכה ומאכזבת, מתחילים לראות בגלבוע את האור שבקצה המנהרה. פרט לניצחון בגביע, בשני המשחקים האחרונים שלה בליגה הוציאה אסי גלבוע תיקו מול עירוני נשר וניצחון מפתיע מול מגדל העמק. תוצאות אלה נחשבות להישג גדול אם לוקחים בחשבון את העובדה שהקבוצה סחבה עד לא מזמן גיבנת של 8 משחקים ברצף ללא ניצחון. הניצחון האחרון מול מגדל העמק הקפיץ את הקבוצה למקום ה-11 בטבלה, ונכון לעכשיו היא מרוחקת 5 נקודות בלבד מהמקום שמוביל בסוף העונה לפלייאוף העליון.

 

שחקני אסי גלבוע. הקבוצה יצאה מהמשבר   צילום: (אורי דוד)

 

את השינוי החיובי בגישה של השחקנים ובתוצאות על המגרש, מייחסים בגלבוע בעיקר לזכות איש אחד: עודד קוטר. מאז הגעתו של המאמן החדש/ישן, כך טוענים בקבוצה, האווירה במועדון הפכה להיות הרבה יותר נעימה וחיובית. "כשעודד קוטר הגיע אלינו היינו מרוסקים לגמרי. הוא ידע להרים אותנו מהקרשים, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מנטאלית", מפרגן הקפטן גיא צרפתי למאמן החדש. "הוא ידע לעבוד איתנו על דברים שהרבינו לטעות בהם לפניכן, כמו למשל עמידה על המגרש ומשמעת טקטיקת. אין ספק שמגיע לעודד הרבה מחמאות. יש לו אימונים ברמה גבוהה מאוד. הוא מקצוען אמיתי והשחקנים יודעים להעריך את זה".

כמו השחקנים, גם היו"ר ארז שטיין חזר לחייך אחרי תקופה ארוכה: "המצב הרבה יותר טוב. הקבוצה מתגבשת מחדש. שחקנים יותר ממושמעים ונהנים יותר באימונים. מאז הגעתו של עודד קוטר רואים שינוי חיובי בתוצאות ואני שמח על כך, וזאת מבלי שעשינו עדיין חיזוקים". 

אפרופו חיזוקים. הקבוצה הצליחה סוף-סוף לחזק את הקו הקדמי שלה לאחר שצירפה השבוע את החלוץ של קרית אתא, עומרי אלמקייס. בגלבוע ינסו למנף את המומנטום החיובי, כשיפגשו היום בחוץ (ו', 13:00) את מכבי דליה המתפרקת. שחקן בגלבוע אמר לקראת המשחק: "אנחנו חייבים לנצל את העובדה שהם במשבר. ניצחון במשחק הזה ואנחנו על הגל. למרות שהרבה שחקנים עזבו את מכבי דליה, זה לא הולך להיות משחק פשוט".

 

סבח דניאל וארז שטיין. יכולים לנשום לרווחה  צילום: (אורי דוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגיע הזמן ארז כל הכבוד שהתעוררתה !!! (גלבועי 12-12-2014, 09:52)