תחנה אחרונה: אולגה

קריית אתא פגשה את אולגה במגרש בטוברוק בדרך לעוד ניצחון בשרשרת, אך אולגה הוכיחה שהיא תחנה אחרונה.

  • על ידי: מורן קלפר
  • 13-12-2014
  • 12:28
 
עירוני קרית אתא מוליכת הטבלה הגיעה לאולגה לאחר 7 נצחונות רצופים , חניכיו של פאטו קיוו להמשיך את הרצף המדהים הזה ולפתוח פער בראשות הטבלה, אך הפעם הם פגשו את צחי אילוז ולהקת הכשרונות שבנה בגבעת אולגה שעד כה מספקת לנו את ההפתעה הנעימה של הליגה ואף יותר מכך, שליטה מוחלטת של שחקני אולגה לאורך רוב דקות המשחק, החמצות מסמרות שיער ויכולת מצויינת של השוער גיל אופק שחילץ במו ידיו נקודה יקרה לאתא, אך לא הספיק ליותר מזה ושרשרת ההצלחות של אתא נעצרה בתחנת גבעת אולגה.
 
קובי שריקי, כובש השיוויון לקריית אתא. (צילום: יח"צ מ.ס. גבעת אולגה)
 
אולגה פתחה עם אסי גומא השחקן החם של העונה שכבש בשבוע שעבר ועם הרכש החדש מנשה זלקה על הספסל .
בעקבות שזרוע במגרש הביתי אירחה אולגה במיגרש הסינטטי של טוברוק בנתניה, שאירח בשבוע שעבר גם את הפועל חדרה בעקבות אותה סיבה. שחקני שתי הקבוצות הסתגלו מיד לתנאי המגרש החריגים, פתחו את המשחק בסערה.
בשורות אולגה בלטו במיוחד אלון כהן ושרון דוידוב שהפגין טכניקה יוצאת דופן ועשה סחרחורת לדיאב סעיד ותומר ברוקס ,והביך שוב ושוב את הגנת קרית אתא שרק במזל גדול לא ספגה עד לדקה ה 30 , דקל כהן עם הקפצה גאונית מעל הגנת אתא לעבר אסי גומה שמול אופק מקפיץ באומנות מעל לשוער המצויין שעוד הספיק לגעת בכדור אך לא הועיל וזה 0-1 מוצדק לאולגה אסי גומה חוזר בענק עם שער שני ברציפות ומאיים על מלכות השערים .
 
 
שרון דוידוב, המצטיין בשורות אולגה. (צילום: יח"צ מ.ס. גבעת אולגה)
 
כעבור 5 דקות לחץ גדול של אולגה, ברוקס הרחיק בקושי היישר לרגליו של דקל כהן שהפציץ מ18 מטר לחיבור הקרוב של אופק כדור שנראה היה עושה דרכו פנימה נעצר ע"י אופק בזינוק אדיר של הרגע האחרון.
שחקני אתא ניסו לשלוח כדורים ארוכים לעבר מאור ג'נח אך ללא הועיל. שחר סימן טוב זכה לשמירה הדוקה מבר טימסיט בלם אולגה בעקבות סימונו כאחד השחקנים הדומיננטיים של קריית אתא.
 
צחי אילוז, עונה חלומית. (יח"צ מ.ס. גבעת אולגה )
 
לאחר מספר החמצות נוסף גם של בן חמו וגם של אלון כהן הגיעה בדקה ה 42 היזדמנות פז לאולגה לגמור את המשחק הרמה מהכנף של אופק בנטולילה מוצאת את גומה שמניף את רגל ימין ומהאויר שולח טיל שבמזל גדול פוגע ברגלו של אופק שוער קרית אתא ביום גדול משאיר את אתא במשחק .
 
עם פתיחת המחצית שניה , פטריסיו סייג הבין שככה זה לא יכול להמשך וערך שני חילופים כאשר קובי שריקי נכנס למגרש. קרית אתא הלכה על כל הקופה וניסתה להשוות בכל כוחה, כאשר שלחה לא פחות מ 6 שחקנים למחצית המגרש של אולגה והסתכנה בספיגה נוספת, קובי שריקי נכנס טוב למשחק והפיח רוח חיים בשורות קרית אתא  אך הדקות חלפו ונראה היה שצחי אילוז מתקרב לעוד נצחון ענק בעונה החלומית שלו באולגה, ואז הגיע הדקה ה 88 כדור מורחק מהגנת אולגה מגיע לרגלו של שריקי שבועט בנגיעה טיל למרכז השער הכדור פוגע ברגלו של בלם אולגה אור הרשוביץ ומשנה את כיוון הכדור שעשה דרכו לידיו הבטוחות של טליאס אל עבר הרשת וקובע 1-1 שמקפח מאוד את גבעת אולגה ומציל נקודה יקרה לקרית אתא במאבק על העליה.
 
אולגה הפתיעה את קריית אתא. (צילום: יח"צ מ.ס. גבעת אולגה)
 
בקרית אתא היו מוטרדים מיכולתם של מספר שחקנים ובעיקר סבלו מיכולת ירודה במיוחד של המגן עוז משה שלא הסתדר עם דוידוב וכהן שחקני הכנף של אולגה .מנגד, באולגה יצאו עם רגשות מעורבים , תיקו נגד המוליכה זה אומנם לא רע אך לאור ההתפתחויות במגרש אולגה היתה ראויה לניצחון ופיספסה הזדמנות מצויינת להדבק לצמרת הטבלה .
צחי אילוז מאמן אולגה יכול להיות גאה בעצמו ובשחקניו , אולגה נראית מצויין והשתלבות הטבעית של אסי גומה בקבוצה הזו מסמנת אותה כסוס השחור של הליגה שביום טוב יכולה להביט בגאווה לעבר הפליאוף העליון. קריית אתא ופטריסיו סייג ינסו בשבוע הבא לצבור עוד שלוש. נקודות כאשר הרצליה וקטמון ישמחו מאיבוד שתי נקודות חשובות כאלה.
 
שחקני אולגה חוגגים. (צילום: יח"צ מ.ס. גבעת אולגה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נס חנוכה לקרית אתא אולגה פירקה אותם (עמוס 13-12-2014, 12:37)
    כל הכבוד לשחקנים של אולגה
  2. אולגה קבוצה טובה מאוד (יאלללה אולגה להתכונן לגביע המדינה 13-12-2014, 13:27)
  3. צחי עקף את אייל עמר בסיבוב חחחחיי (חיים לוי 13-12-2014, 14:07)
    מי זה אייל???
  4. אולגה בהחלטה הכי טובה שפגשנו (קרייתי 13-12-2014, 15:18)
  5. אחד שהיה במשחק (מיקי 13-12-2014, 15:43)
    עוז משה מגן חחחחח זה בדיחה להחליף אותו מיד ובכלל קרית אתא יש להם הרבה מזל במשחק הזה לא קבוצה לעלייה
  6. איזה אכזבה במקום לתת 4 נגמר 1-1 בעסה לא נורא (אוהד אולגה שהיה במשחק 13-12-2014, 19:01)
  7. מה שאייל עשה בכדורגל גם בתור שחקן וגם כמאמן צחי לא יעשה עוד 100 שנה (דוגרי מאולגה 13-12-2014, 20:04)
  8. קרית אתא (שלומי 13-12-2014, 21:55)
    המגן השמאלי של קרית אתא חלש מאוד גם הקישור האחורי מאוד חלש לא קבוצה שיכולה לעלות ליגה ליגה א וזהו