הנקמה הספורטיבית של גרי

לפני שתי עונות הצעיד מאמן מעלות, גרי בן חמו, את ביתר נהריה לעלייה לליגה א היום הוא חזר לנהריה למפגש מול האקסית ותודות לשערים של אילן טל ואבי טפטה שהיה אחד מגיבורי העלייה של ביתר סידרו למעלות ניצחון חשוב בתוצאה 2-1

  • על ידי: אבי פפיס
  • 14-12-2014
  • 06:37

בפתיחת המשחק, זכה גרי בן חמו לקבל זר פרחים מיושב ראש ביתר נהריה ניסים אלפסי .

 

האירוע המשמעותי במשחק היה בדקה ה20, פואד חיר אלדין מגן מעלות (שנה שעברה שיחק בנהריה), נפצע בצוואר ולא יכול היה להמשיך במשחק. במקום זאת, הוכנס אסף פחימה שחתם השבוע במעלות (גם לפחימה היה חלק גדול בעונת העלייה של ביתר לליגה א).

בדקה ה- 32 גפרי ניסמבאום, ניסה את מזלו בבעיטה אך היא הולכת החוצה. עד לסיום המחצית הראשונה, שתי הקבוצות כלל לא סיכנו את השערים והקבוצות יורדות בתיקו 0-0 חלש.

 

בתוך המחצית השנייה, בדקה ה-52 אסף פחימה חוטף כדור, נותן מסירה לאילן טל שבבעיטה מכ -20 מטרים שולח טלר היישר לחיבורים וקובע 1-0 למעלות.

 

אילן טל חוגג את הראשון. (מיכה פישנזון)


בדקה ה-57, אילן טל מוכשל אלכסונית מחוץ לרחבה. טל ניגש לבעיטה הכדור הולך לרשת החיצונית . כעבור דקתיים, אסף פחימה מרים כדור מהאגף אבי טפטה נוגח מתוך הרחבה מקסים פסטר הודף את הכדור לקרן.

בדקה ה-63, מעלות כובשת את שערה השני במשחק. אבי טפטה רואה את שוער נהריה מחוץ לשער ובבעיטה אלגנטית, הכדור הולך היישר לשער וקובע 2-0 למעלות.

 

מעלות חוגגת את השער השני. (מיכה פישנזון)


בדקה ה-68, נהריה הגיעה למצב טוב של כיבוש אך הבעיטה של גפרי ניסמבאום הולכת מעל השער .

 

ניצח את האסקית גרי בן חמו. (מיכה פישנזון)


בדקה ה-81, נהריה חוזרת למשחק. שער של עמאר חטיב, שעלה כמחליף מפריח תקווה בשורות נהריה ומלחיץ מעט את ספסל מעלות לקראת דקות הסיום של המשחק. שופט המשחק הורה על תוספת זמן של ארבע דקות, גל גניש נותן כדור נהדר לזידאן עמאר אך הבעיטה של החלוץ הולכת החוצה ובסיום מעלות חוגגת ניצחון בתוצאה 1-2. 

הוסף תגובה
תגובות