עושים כבוד לרובי שפירא

הטורניר השנתי לזכרו של בעלי הפועל חיפה האגדי, רובי שפירא ז"ל, ישוחק מחר עם שלל שחקני עבר ושמות גדולים על כר הדשא, כגון: אייל טרטצקי, עופר טלקר, פיטר אמולה, אביבי זוהר, אבישי ז'אנו, פליקס חלפון ועוד רבים וטובים

  • על ידי: אביחי חיים
  • 22-12-2014
  • 11:22

13 שנה עברו מאז האירוע הטרגי של בעלי הפועל חיפה בעבר, רובי שפירא. 13 שנה אשר האוהדים האדומים של הפועל חיפה וכלל הכדורגל הישראלי, זוכרים את האיש האהוב אשר ידע רק לתת ואף פעם לא לקחת. מחר, עמותת עיר הפועלים שמחזיקה את קבוצת הכדורגל הפועל רובי שפירא חיפה בליגה ג', ארגנה את הטורניר לזכרו של הבעלים האהוב, רובי שפירא ז"ל. 

 

זוכרים את רובי שפירא ז"ל. (יח"צ)


בשעה- 16:30 עשרות שחקנים ואושיות מפורסמות מעולם הכדורגל, יתכנסו במגרשי אגריטק בחיפה, הסמוכים למגרש אבי רן, ויקחו חלק בטורניר השנתי. קבוצת ותיקי הפועל "רובי" חיפה, תודרך ע"י המאמן רן בן שמעון אשר הווה חלק עיקרי מהפועל חיפה של השנים ההם. כמו כן, שחקני עבר נוספים ישחקו בותיקים: "שלומי שטיקר, יוסי עמר, אמיל קסטיאל, עופר טלקר, אייל טרטצקי, עמי אזולאי, רמי עזיז, אורן פלאש, ניר סוחר, גולן מלול, קובי דנינו, סמי עייש, פיטר אמולה, אביבי זוהר, שי אראל ועוד רבים וטובים שיגיעו לחלוק כבוד ולהוקיר את רובי שפירא ז"ל.  כמו כן, גם גל פיבך ישתתף בקבוצת ותיקי שפירא. 

 

סדר האירועים של הטורניר. (יח"צ)

 

בנוסף, הוזמנו לקראת הטורניר, קבוצת הותיקים של מכבי חיפה אשר משחקים שם :אבישי ז'אנו, יוסי ג'נאח, רפי כהן, אלירן אלקיים וכו'. גם ותיקי הפועל ת"א יגיעו על מנת לכבד את פועלו של האיש ביניהם ישחקו על כר הדשא: פליקס חלפון, מוריס ז'אנו, דוד הרשליקוביץ, כפיר אודי ועוד שחקנים ששירתו את הפועל בעבר.

 

הקבוצה הרביעית שתגיע למגרש הינה, נבחרת האומנים "ארט פוטבול ישראל" המורכבת מדני רופ, אנחל בונני, אושרי כהן, ישראל אטיאס ועוד ''סלבים'', אשר ישתתפו בשמחה גדולה למען הוקרת ופועלו של רובי שפירא. 

 

שופט ליגת העל גיא ברגר ושופט הליגה הלאומית שניר זכריה, יגיעו על מנת לשפוט את המשחקים. הגביעים לזוכים יוענקו ע"י רחל שפירא, ליעם שפירא וראש עיריית חיפה, יונה יהב.  

 

אנו מזמינים את כולכם להגיע לאירוע החשוב, לזכור יחד את האיש שידע רק לתת וליהנות מערב של כדורגל!

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפה (חיפאי 22-12-2014, 19:13)
  2. תמשיכו כך (חיפאי 22-12-2014, 19:13)