"לא הרגשנו באימונים שום דבר, והיינו ממוקדים במטרה"

כך סיפר שחקנה של הוד השרון, אלכס באסוק, לאחר הניצחון על האקסית מכבי קביליו יפו. באסוק: "למרות שהייתי שם 4 חודשים, יש לי זיקה למועדון הזה לאנשים שנמצאים בראש המערכת שם לאוהדים וכמובן לשחקנים"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 25-12-2014
  • 12:31

בשבוע האחרון, הוד השרון פגשה את מכבי קביליו יפו לדו קרב בליגה, לאחר מסכת השמועות על מיניו של מאמן הוד השרון, נועם שוהם, לאחר המשחק. באסוק מדגיש: "ברור שהיו דיבורים, אי אפשר להתעלם מהידיעות באינטרנט אבל לא לקחנו את זה ברצינות וידענו לאן זה הולך. התכוננו כרגיל למשחק כמו לכל משחק, ונועם הכין אותנו הכי טוב שיכול להיות".

 

אלכס באסוק, חגג מול יפו שכבש. (רפי נחמיאס)

 

ניצחתם את מכבי יפו (האקסית), קבוצה "שעל הנייר" אמורה להיות טובה יותר, איך ההרגשה? 

האמת, יש לי לא מעט רגשות מעורבים. למרות שהייתי שם 4 חודשים, יש לי זיקה למועדון, לאנשים שנמצאים בראש המערכת שם, לאוהדים וכמובן לשחקנים. אולי מבחוץ שמסתכלים על השמות של השחקנים בשתי הקבוצות, חושבים שהניצחון מרשים והכל, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. אולי אין לנו "שמות" בקבוצה, אבל ידענו מה אנחנו שווים במשחק הזה ואותנו הניצחון הזה לא הפתיע".

 

לקראת המשחק מול נס ציונה בשישי, סיכם: "נס ציונה קבוצה מאוד חזקה עם התקפה בין המרשימות בליגה. למרות זאת, הצבנו לעצמנו מטרות העונה; המשכיות להשיג ניצחון שני רצוף, ולהמשיך את היכולת הטובה שלנו מהמשחק מול יפו. בנוגע למקום בפלייאוף? את זה נדע רק במחזור ה- 20 ומעלה. בינתיים, אנו מסתכלים על עצמנו מאימון לאימון וממשחק למשחק".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן שאני כל כך אוהב ומעריך צפויה לו הצלחה גדולה (באכהה 25-12-2014, 12:40)
  2. החלטה מצויינת (שגיא 25-12-2014, 13:26)
    סוף סוף באסוק עשה החלטה מעולה הלך למאמן שיעשה אותו שחקן ליגת העל שוהם שיחק קשר אחורי והמאמנים הכי טובים הם קשרים אחוריים
  3. הגיע הזמן שתחברו 2 ניצחונות. יש לנו אחלה קבוצה (אלי 25-12-2014, 14:43)