אוהד רון מארח את אשר עזרן: תחזית ליגה א' דרום מחזור 14

אוהד רון מארח והפעם את האיש האהוב ואולי הכי מזוהה עם קביליו יפו הלו הוא, אשר עזרן. עזרן מי שהיה מנהלה בשנים האחרונות מכיר את ליגה א' וחושב שהשבוע אשקלון לא תנצח את שעריים, וכפ"ס תנצח את מרמורק. מה יפו יעשו? ומי ראוי לאמן בעתיד ביפו? שווה לראות

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-12-2014
  • 17:05

אשר עזרן, האיש האהוב והמוכר ממכבי יפו, ואולי האיש הכי מזוהה עם קביליו יפו, לקח אומנם פסק זמן מהקבוצה אבל עדיין אוהד את הקבוצה ומגיע למשחקי הקבוצה. 

שאלנו את אשר, מה הוא חושב על הליגה, והוא ענה "הליגה קצת איבדה את העניין בגלל אשקלון שהשקיעו הרבה כסף ודי בורחים לליגה. אך המאבק על הפלייאוף מעניין וישאר מעניין עד הדקה האחרונה." 

ולגבי יפו, "אהבת חיי, תמיד אוהב אותם ותמיד אאחל להם בהצלחה".

 

אוהד רון מארח את אשר עזרן, מנהלה האהוב של יפו לשעבר. 

 

מחנה יהודה-מ.ס. כפר קאסם, יום שישי, מחנה יהודה ע"ש זכריה רצאבי ז"ל, 13:00

מחנה יהודה התחזקה השבוע באלירן מגול. מגול מוערך מאד ע"י מאמן מחנה, שרון מרציאנו, שאימן אותו בבאר יעקב אשתקד והחיבור הזה אולי יסייע לקבוצה לנצח. כפר קאסם מציגה כדורגל בכל מגרש וכנגד כל קבוצה, היא תבוא לשחק כדורגל. מגרשה הביתי של מחנה יכול לעזור לה, אולם מעבר לתיקו אני לא רואה שהם מסוגלים להוציא מכפר קאסם. הימור שלי: תיקו.
אשר עזרן: מחנה יהודה קבוצה קשה וחזקה בבית שלה. קשה לשחק מולם וקשה עוד יותר לנצח אותם. כפר קאסם קבוצה מאד כישורנית אך לא התחברו עדיין. סוהייב פריג הוא כישרון מעל הליגה והוא פורח שם. הימור: תיקו.
 

בית"ר כפ"ס- הפועל מרמורק, שישי, לויטה, 13:00

כפ"ס מציגה את הכדורגל הכי יפה בליגה. עם תקציב לא מהגדולים בליגה חיים סירוטקין מעמיד שנה אחרי שנה קבוצה שתמודד על העליה. מנגד מאיר סומך ממרמורק עושה עובדה יסודית ושקטה. אך ללא צמד החלוצים שלו, פליקר את פדידה, אני לא חושב שהם יוכלו לתת פייט ראוי לכפ"ס. הימור שלי: כפ"ס ינצחו.

אשר עזרן: מרמורק קבוצה טובה, אחרי כל הבלגן שהיה, מאיר סומך הצליח לייצב את השורות. לדעתי החיסרון של פליקר והפרישה של פדידה יפגע בהם מאד. מנגד בית"ר כפ"ס קבוצה מצויינת אולי הקבוצה היחידה שיכולה לדגדג את אשקלון השנה, עם סגל שחקנים מצויין ומאמן מעולה. לדעתי כפ"ס ינצחו.

 

בית"ר כפ"ס, הקבוצה היחידה שיכולה לדגדג את אשקלון (צילום: איתמר מורז)
 
הפועל אזור-מכבי קרית מלאכי, שישי, אזור, 13:00
באזור הבלגן חוגג, מחליפים מאמן בפעם השלישית. לא נראה לי שהבעיה זה המאמן. השחקנים כבויים ולא ברור למה אין להם חשק לשחק כדורגל. אני חושב שאם הם לא רוצים לשחק, אפשר לבדוק איתם לעומק ואם גם זה נעשה אפשר לשחרר שחקנים ולהביא חדשים שמלאים במוטיציה. קרית מלאכי מלאת מוטיבציה וניצחון שלהם וכבר אי אפשר לסמן יורדת בטוחה. הימור: קרית מלאכי ינצחו.
אשר עזרן: משחק תחתית אש. הבלגן חוגג השנה באזור. מלאכי בתקופה טובה. אם מלאכי רוצים להשאיר לעצמם סיכוי ולהישאר בליגה הם חייבים לנצח ולדעתי הם ינצחו את אזור. יש להם על הקווים את שוקי ממו שגם הוא יפואי לשעבר ואני מפרגן לו. הימור: מלאכי ינצחו. 
 
נס ציונה-הפועל הוד השרון, שישי, נס ציונה, 13:15
נס ציונה עם שי מאור על הקווים זאת קבוצה מצויינת ששווה אפילו פלייאוף. מאור מאמן יסודי וטוב, אולי מהטובים שיש בליגה, ורואים זאת בעבודה שלו בנס ציונה. הוד השרון מנגד לא נראים טוב לדעתי. נגד יפו הם היו חלשים אבל עדיין ניצחו. אני מקווה שהכדורגל היפה ינצח. הימור שלי:  נס ציונה תנצח.
אשר עזרן: משחק שקול. שתי קבוצות נחמדות, נס ציונה עם שי מאור על הקווים, הפיך רוח חיים בשחקני נס ציונה. הוד השרון באים עם מוטיבציה והתלהבות אחרי הניצחון על יפו. הימור: תיקו.
 
שי מאור, הביא לשינוי בנס ציונה (צילום: איתמר מורז)
 
מ.ס. שיכון המזרח-הפועל כפר שלם, שישי, 13:15
משחק בית של שיכון המזרח מול כפר שלם שנמצאת במקום החמישי. כפר שלם נמצאים במומנטום טוב לאחר הניצחון על אזור. שיכון בבית הינה קבוצה חזקה שתנצח את כפר שלם. הימור שלי: ניצחון בית לשיכון.
אשר עזרן: משחק אש. שיכון המזרח קבוצה מצויינת עם הרבה שחקנים שהם אצלי בלב, כמו יאיר כהן צדק, סולי צמח, מאור מרציאנו וכמובן אלנתן סלמי ששיחקו ביפו. כפר שלם קבוצה עיקשת שעומדת טוב, עם מאמן מצויין כמו שוקי סידס. לדעתי יתרון הביתיות יכריע מה גם שיש לשיכון איכויות גדולות מכפר שלם. הימור: השיכון ינצחו.
 
הפועל מורשה רמת השרון-מכבי עמישב פ"ת, שבת, רמת השרון, 19:30
מורשה משחקת כדורגל חיובי במשחקיה אך לא מצליחה לנצח. מורשה היא מלכת התיקו. עמישב מנגד יודעים שניצחון שלהם והם יברחו מהתחתית וגם יכול להביא אותם לעמדה טובה לפלייאוף העליון. הימור שלי: תיקו.
אשר עזרן: מורשה חייבים לנצח, אם לא הם יסתבכו בתחתית ולא יוכלו לצאת מזה. עמישב עם אוהד בוזגלו חבר שלי, יש לו קבוצה מצויינת ואחרי השקט שנהיה אצלו במועדון עם שמעון אבו, לדעתי הם ינצחו במורשה. הימור: עמישב ינצחו.
 
מכבי שעריים-הפועל אשקלון, שבת, רמלה, 20:00
איזה מזל יש לאשקלון? אם שבוע שעבר קיבלו את מורשה ללא השוער הראשון שלהם, אז השבוע הם מקבלים את שעריים ברדיוס, ללא 2 שחקנים שהורחקו. על זה נאמר כשהולך לך, הכל בא לטובתך. ולא שאשקלון צריכים את העזרה הזאת, לאשקלון יש תקציב עתק, סגל שחקנים נוצץ ורק דבר אחד יש לי להגיד לשחקני שעריים, תרימו את הראש גם אחרי שתקבלו 2 מאשקלון...הימור: ניצחון קל לאשקלון. 
אשר עזרן: שעריים קבוצה מצויינת עם אחד המאמנים הטובים בליגה, ארז בנודיס, שהלוואי ונראה אותו יום אחד מאמן ביפו. אשקלון אין מה להוסיף עליהם. קבוצה מצויינת קבוצה לעלייה בטוחה. לדעתי יסתיים בתיקו .
 
ארז בנודיס, אחד המאמנים הטובים ביותר בליגה, האם קבוצתו תצליח לעצור את נבחרת החלומות מאשקלון? (צילום: איתמר מורז)
 
מכבי יפו- מכבי ב"ש, שלישי, שכונת התקווה,
יפו אולי עם מאמן חדש על הקווים, יארחו ביום שלישי את מכבי ב"ש. ב"ש קבוצה מהחלשות בליגה לא באמת יכולה לאיים על יפו. אבל יפו לא נראים טוב ומול הוד השרון לא רק שהם לא נראו טוב גם גרם של מזל אין להם. כי גם את הוד השרון היו צריכים לנצח. הכל תלוי ביפו. הימור שלי: מאמן חדש ליפו וניצחון על ב"ש.
אשר עזרן: החזרה של הפצעים והמורחקים יוסיפו כוח לקבוצה. אני מאמין שעד המשחק יהיה מאמן חדש על הקווים, ב"ש קבוצה תחתית נמרצת. לדעתי יפו ינצחו ויחזרו למסלול כי אין ברירה אחרת. הקבוצה שהיא אהבת חיי חייבת להיות בצמרת. 
 
מילה לסיום: שהליגה תמשיך לייצר עניין והקבוצה שאני אוהד, מכבי יפו, תחזור למסלול הניצחונות ותדבק לצמרת ובסוף העונה שתסיים בפלייאוף העליון. "
שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהבים אותך ביפו (לאשר 25-12-2014, 17:13)
  2. אוהד רון אין לך מושג ורואים את זה בהימורים שלך כל שבוע (זיו 25-12-2014, 17:39)
  3. שיכון המזרח (אוהד רון 25-12-2014, 19:10)
    יש בעיה אחת גדולה עופר פפה לא יודע להתמודד עם שחקנים קצת חזקים
  4. צמד המערבבים (אחד 25-12-2014, 19:17)
  5. שיכון המזרח (אשר עזרן 25-12-2014, 19:28)
    אשר אם אתם ביפו כל כך אוהבים אותם איך ויתרתם עליהם כנראה גם אתם ידעתם שהם בלוף קחו אותם חזרה נשמה באהבה אפילו
  6. בס"ד שיכוניה (יצחק כהן יו"ר האוהדים 25-12-2014, 19:41)
    מבקשים רוצים ניצחון בבקשה! ב. ה. צ. ל. ח. ה
  7. מלחמה (מאיר 25-12-2014, 20:55)
    שעריים באש ובמים
  8. אשר תחזור הביתה (הבולגרי 25-12-2014, 21:33)
  9. חייב איחוד ברחובות,מגיע לרחובות ליגת על. (רחובותי 25-12-2014, 21:49)
  10. מרמורק לא מפסידים בכפר סבא (א.ב ביאליק 25-12-2014, 22:41)
  11. אם יפו לא מנצחים את ב"ש אז ליגה ב קרובה מתמיד,את קרית מלאכי.......... (משחק על 6 נקודות ויותר 25-12-2014, 23:49)
    כבר החזרנו לתמונה.פשוט עונה איומה וכדאי ליפו להתעורר כבר.מה ביקשנו כדור ברשת לא להתמודד על כיסא ראש הממשלה.
  12. יאללהה שיכוניה!! (אוהד שרוף של השיכון 26-12-2014, 01:20)
    חייבים ניצחון אם לא אנחנו יורדים למטה... יאללה מהכתבה הזו לה׳ שחקני יפו לשעבר תוליכו את הקבוצה לניצחון השבוע, יאיר אחראי על התפילות סולי ומאור על הבישולים וסלמי על הגולים,רק בעזרת ה׳ ננצח יאללה שיכוניה מ ל ח מ ה!!!!
  13. הכי חשוב שיפו ינצחו כול השאר לא חשוב (יפואיקו 26-12-2014, 07:22)
  14. שיכוניה (אוהד שרוף 26-12-2014, 07:53)
    איזה בישולים בראש שלך אתה אוהד או שחקן מבפנים מאור שתי בישולים 13 מחזורים וצמח בישול אחד פשוט בושה לך ללמוד כדורגל ואז תגיב פה
  15. ל14 (אוהד שרוף 26-12-2014, 09:41)
    אמרתי שזה מה שיהיה ביום,לך תלמד הבנת הנקרא... כנראה אתה מיפו אוכל את עצמך על שאתם מקום 8 עם קבוצה מתפרקת...
  16. שבוע שלישי ברציפות שנותנים לאשקלון ניצחון קל..בעעע (מאיר 26-12-2014, 12:29)
    הם חורקים שיניים. מול אזור-תיקו. ואחר ניצחונות קשים. שעריים לוקחת.
  17. ארז מאמן טוב? (אחד שמבין 26-12-2014, 12:29)
    בונקריסת מאמן חלש ולא יוצלח
  18. יפו בסכנה וחייבים לנצח כי קרית מלאכי מובילים,הפסד לב"ש זה רעידת אדמה (התחתית בוערת 26-12-2014, 14:08)
  19. עזרן (מאיר אפללו 26-12-2014, 16:45)
    אוהבים אותך בוא לעמישב תהיה מלך