שלמה: רוצה את חיפה בסמי עופר, גליקשטיין: רק מכבי תל אביב

מ.כ יניב חולון התמוגגו מאושר בסיום 120 הדקות פלוס דו קרב פנדלים דרמטי במיוחד. בסיומו, יניב חולון ממשיכה במפעל הגביע ועולה לשלב הבא

  • על ידי: אביחי חיים
  • 25-12-2014
  • 14:39

לאחר עלייתה הדרמתית של מ.כ יניב חולון, על חשבונה של אסי גלבוע לשלב הבא בגביע המדינה. מאמן הקבוצה,שלומי שלמה, התרגש בסיום המשחק: "אני והעוזר שלי שי סמורי, עשינו עבודת הכנה מצוינת ובאנו מוכנים לכל סיטואציה שתהיה במשחק. הקבוצה גילתה אופי מיוחד וחזק, חזרה מפיגור פעמיים נגד קבוצה טובה, ביתית, ואני שמח שזה הצליח לנו. כל הכבוד לשחקנים על משחק גדול. בסיבוב הבא, אני רוצה את מכבי חיפה בסמי עופר". 

 

מ.כ יניב חולון חוגגים את העלייה לשלב הבא. (באדיבות one)

 

הקוסם, שלומי שלמה, לא מתייחס לכל המפקפקים מסביב: "אני  לא צריך להגיד כלום לאף אחד, ואני מקווה שבסוף העונה התוצאות ידברו בעד עצמם".

 

שלומי שלמה הקוסם, בשלב הבא של גביע המדינה. (אביחי חיים)

 

ביום שישי, חוזרים לליגה. יורדים לקרקע?

"אכן, החגיגות נגמרו ברגע שהגענו לחולון. הגביע זה בונוס, הליגה זה הלחם והחמאה. יש לנו משחק קשה ביום שישי, ונעשה את ההכנות המתאימות כדי לנצח את המשחק ולהמשיך במאבק הקשה, לסיים בסוף העונה במקום הראשון שבעצם זאת המטרה". 

 

שחקנה של מ.כ יניב חולון, רועי גליקשטיין, אשר כבש את שער השוויון השלישי במשחק, הגיב: "שמע משחק כזה, אני לא חוויתי מימיי. היו אמוציות מטורפות, הרבה עליות וירידות מתח, אבל האמנו תמיד עד השנייה האחרונה ועובדה שחזרנו פעמיים מפיגור".

 

רועי גליקשטיין, חוגג את השוויון. (באדיבות one)

 

לגבי היריבה בסיבוב הבא, רועי שונה בדעותיו ממאמנו: "אני אישית מעדיף לפגוש קבוצה מהדרג הכי נמוך כדי להתקדם כמה שיותר.  

אם זה לא יקרה, אז רק מכבי תל אביב. חלום ילדות שלי, לשחק בבלומפילד נגד הקבוצה שאהדתי".

הוסף תגובה
תגובות
  1. הוא קוסם הוא קוסם !! (רוד 25-12-2014, 14:46)