דור אלקבץ בדרך לכפר קאסם

שחקנה של הפועל מרמורק, דור אלקבץ, עושה את דרכו ברגעים אלו לעבר מ.ס כפר קאסם שגם מכבי יבנה מהלאומית בתמונה. גילרוביץ: אנשי כפר קאסם פונים לשחקנים, אך אני אחליט בסוף מי יצטרף למועדון"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 06-01-2015
  • 13:35

ינואר הגיע, ואיתו השינוי מ.ס כפר קאסם משוועת לו. חברי הנהלת המועדון יחד עם מאמן הקבוצה, אריק גילרוביץ, הפנימו שהמצב הנוכחי לא יכול להמשיך. "לא מספיק להסתמך על המזל, או במקרה שלנו ה-אין מזל לקראת המשך העונה", טען מאמן הקבוצה, אריק גילרוביץ. 

 

דור אלקבץ, יחזק את ההגנה של כפר קאסם? (צילום: יקיר כהן)

 

הרכש הראשון בחלון ההעברות של ינואר, אמור להיות בלמה המצוין של הפועל מרמורק, דור אלקבץ, אשר יעבור ככל הנראה בימים הקרובים לכפר קאסם. עם זאת, גם מכבי יבנה מהליגה הלאומית, במרדף אחריו. ההחלטה? בימים הקרובים. זוהי בשורה משמחת בכפר קאסם. גילרוביץ הוסיף: "עד עתה שיחקנו עם לא מעט שחקני נוער, מוכשרים ככל שיהיו, המצב הנוכחי לא אפשרי להמשך הליגה. המטרה של כפר קאסם העונה היא להיות בפלייאוף העליון, ונעשה ככל שנדרש על מנת להגיע לשם". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. הרבה לפניך אמרו את זה יאללה תתעוןרר לפני שתלך הביתה (בדיר 06-01-2015, 13:48)
    לא עושה כלום לא רואים קבוצה משחקת חאלס עם תירוצים השקיעו הרבה כסף לא בשביל שתגיד שאין מזל
  2. תגובה ל 1 (אחד 06-01-2015, 16:21)
    בינתים גילרוביץ העמיד קבוצה מצוינת בחומר שיש לו.אין עומק בספסל ורואים שיש מאמן וקבוצה טובה.מי שבא למשחקים מבין על מה שהוא מדבר שחוסר מזל.מאמן מצוין נהנהלה מצוינת ושחקנים מצוינים.סבלנות והכל יהיה בסדר.כל הכבוד להנהלה
  3. טעות (קרייתי 06-01-2015, 17:59)
    דור אתה עושה טעות.תחזור הביתה.