אוהד רון מארח את דני סויסה: תחזית ליגה א' דרום מחזור 17

אוהד רון מארח והפעם את דני סויסה, האיש שאולי הכי מזוהה עם בית"ר כפ"ס., ונמצא במועדון מ-1988. סויסה חושב שאשקלון כמובן עלו ונשאר רק המאבק על הפלייאוף. בתחתית, לדעתו מורשה ואו מחנה או אזור ירדו ליגה. אבל מי תנצח השבוע? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-01-2015
  • 19:00

דני סויסה, האיש שמזוהה הכי הרבה עם בית"ר כפ"ס, שיחק מעל לעשור במועדון, עד גיל 41,  ומאז נשאר בקבוצה שהוא כל כך מזוהה איתה. 

מה אתה חושב על הליגה? "הליגה סגורה, אשקלון עלו. עכשיו המלחמה היא על מקום בפלייאוף ועל המיקום הסופי בפלייאוף. לדעתי בסופו של דבר בפלייאוף יהיו: שעריים כפ"ס מרמורק ונס ציונה."

ותחתית? "יורדת ראשונה זאת מורשה רמת השרון, למרות שיש לי שם הרבה חברים הם לא התחזקו מספיק על מנת להישאר. בנוסף, או אזור או מחנה יהודה ירדו. אזור נמצאת בכדור שלג שיהיה להם קשה לעצור. קרית מלאכי ישארו בליגה ובגדול, וזה מגיע להם. מכלום לעשות 19 נקודות, הכל מהלב, זה שאפו ענק. זאת קבוצה עם הרבה לב ונשמה, יש למלאכי הרבה קהל, זאת קבוצה סימפטית ומגיע להם להישאר."

 

אוהד רון מארח את דני סויסה

 

מכבי שעריים-מכבי קרית מלאכי, יום שישי, 12:15, שעריים (ללא קהל!!)

קרית מלאכי עושים את הבלתי יאומן השנה. כולם כולל אותי הורדנו אותם כבר ליגה לפני שהתחילה העונה. ולפתע, הם נחלצו מהמקום האחרון בדרך להינצלות הירואית. גם אם הם לא ישארו בליגה, למרות שאני מקווה שכן, אני מצדיע לשחקנים ולמאמן על המלחמה ועל המאבק הגדול, שאפו. שעריים מנגד, קבוצה חזקה מאד אבל המשחק יהיה ללא קהל. מקווה לתיקו בשביל מלאכי אך מאמין ששעריים ינצחו. הימור שלי: שעריים ינצחו.

דני סויסה: שעריים ינצחו. אני אוהב את שתי הקבוצות וצר לי על מלאכי, אבל שעריים ינצחו אותם.  לא יודע מה קרה שהם רחוקים מאד מאשקלון אבל הם עדיין קבוצה חזקה מאד. מלאכי יצטרכו להמתין לשבוע הבא כדי לצבור נקודות. 

 

אוהדי שעריים, יאלצו לצפות במשחק בשידור האינטרנט שמארגנת קבוצתם (צילום: איתמר מורז)

 

הפועל מורשה רמת השרון-הפועל הוד השרון, יום שישי, 13:00, רמת השרון

הוד השרון קבוצה מצויינת. משחקת כדורגל יפה וכובשת רביעיות. מה צריך יותר מזה? מורשה מנגד משחקת על חייה וחייבת לקחת נקודות מהוד השרון, בטוח כאשר מדובר במשחק בית. הוד השרון אחרי הניצחון הגדול על השיכון יפסידו למורשה לדעתי. הימור שלי: מורשה ינצחו.

דני סויסה: הוד השרון ינצחו. הוד השרון יחפשו לנקום על ה 3-0 מהסיבוב הקודם וכנראה שהם יגברו עליהם. זאת קבוצה שנבנתה מצויין, מאמן מצויין ועושים תוצאות יפות. לדעתי הם הפתעת העונה עד כה, ולמרות החברים שיש לי במורשה כמו גל אדיר אני לא נותן להם הרבה סיכוי.

 

שיכון המזרח-מכבי ב"ש, יום שישי, 13:00, שיכון

שיכון היו הפתעת הסיבוב הראשון, אך אם ימשיכו ביכולת שהם מפגינים לאחרונה, בתום העונה הם יהיו אכזבת העונה. עופר טלספפה מאמן מצויין ואולי מהטובים בליגה, אבל אם הוא לא מנצח את ב"ש השבוע הוא חייב לעשות חושבים עם עצמו לגבי ההמשך. ב"ש לא קבוצה גדולה ולא בטוח שהם ישארו בתום העונה בליגה אבל את השיכון במצבם הם יכולים להפתיע. הימור שלי: שיכון מנצחים.

דני סויסה: ב"ש ינצחו. ב"ש בתקופה טובה, צוברים נקודות. שיכון המזרח הראש שלהם בגביע ולכן ב"ש ינצחו.

 

עופר טלספפה, משחק שיכול להיות גורלי להמשך הדרך (צילום: איתמר מורז)

 

הפועל אזור-מ.ס. כפר קאסם, יום שישי, 13:00, אזור

איזה משחק!! בתחילת העונה צפינו שזה יהיה משחק ענק אבל כמשחק צמרת ולא תחתית. שתי קבוצות טובות עם סגל טוב שלא מצליחות לחבר ניצחון. אזור עם שלומי בן חמו בשער וכנראה גם חנן פדידה כחלוץ, ישאבו מהמלך אנרגיה וינצחו את כפר קאסם. הימור שלי: ניצחון לאזור.

דני סויסה: תיקו. באזור המגרש לא מאפשר לשחק כדורגל, כפר קאסם ינסו לתקוף אבל המשחק לא יוכרע ולא יובקעו בו שערים.

 

נס ציונה-מרמורק, יום שישי, נס ציונה, 13:30

שי מאור בשקט בשקט הופך את נס ציונה לקבוצה לגיטימית לפלייאוף. עם חיזוק נכון בינואר הוא הפך את נס ציונה לקבוצה חזקה מאד שיכולה לנצח בבית כל קבוצה. מרמורק מנגד משחקת כדורגל חיובי, רואים את העבודה של מאמנם מאיר סומך ועוזרו ערן דורון, השבוע הם השיגו ניצחון ענק על יפו ופליקר הוכיח ליפו מה הוא שווה. רק חבל שהמשחק שלו לווה גם בדברים לא חיובים כל כך. הימור שלי: נס ציונה מנצחת.

דני סויסה: נס ציונה ובגדול. מרמורק אומנם בתקופה טובה אבל נס ציונה מאז ששי מאור הגיע הוא הרים את הקבוצה והפך אותה לקבוצה קטלנית. 

 

שי מאור, קבוצה עדיפה ואמורה לנצח את מרמורק (צילום: ארז נעמן)

 

הפועל אשקלון-הפועל כפר שלם, יום שישי, אשקלון,  14:00

אחרי שאשקלון הכינו במת אליפות במחזור ה-10, השבוע הם הזמינו את הזמרים וקבעו שבערך בעוד כחודש יהיו חגיגות האליפות. הראש של אשקלון חייב להיות במכבי כי כפר שלם לא יכולים להפתיע אותם. באשקלון צריכים לחשוב איך, לפי דברי משה פרימו, לא לחטוף חמישייה מהמחליפים של מכבי...הימור שלי: אשקלון מנצחים ומחכים למחלפים של מכבי

דני סויסה: תיקו. כפר שלם זו הקבוצה שהכי קשה לשחק נגדה בליגה. הם לא תוקפים הרבה ועושים הרבה הגנה. הם כמעט ולא טועים, יש להם את איתן אהרון המנהיג הבלתי מעורער שהנסיון שלו מביא ל 0 טעיות כמעט. נגד אשקלון אם אתה טועה אתה משלם במזומן ובמיידי. 

 

בית"ר כפ"ס-מכבי עמישב, יום שבת, כ"ס, 19:45

כפ"ס נגד עמישב זה משחק לא מעניין. כפ"ס יסיימו את העונה בפלייאוף. עמישב תלחם על הפלייאוף אבל לא נראה שיגיעו לשם וגם לא כל כך מגיע להם למרות ששיחקו יפה מול אשקלון. הם שיחררו שחקנים מטעמי תקציב ולא נראה שהם באמת רצו להגיע לפלייאוף. בנוסף אני לא זוכר מתי עמישב ניצחה את כפ"ס בתקופת סירוטקין. הימור שלי: כפ"ס ינצחו.

דני סויסה: כפ"ס תנצח. משחק קשה מאד. את עמישב ראיתי נגד אשקלון והם קבוצה נהדרת, הם אפילו היו יותר טובים בחצי הראשון. אך חבל שנירדמו בחצי השני ושילמו על כך ביוקר. אנחנו בבית באים לשחק את הכדורגל היפה שלנו וכמו שכולם מכירים אותנו אנחנו עושים כדורגל הכי יפה בליגה. והתוצאות לא מאחרות לבוא, אנחנו כבר 4 שנים ממש נוגעים בליגה הלאומית ובע"ה ננצח השבוע.

 

מכבי יפו, ממש בדיחה מה שקורה שם העונה (צילום: אביחי חיים)

 

מכבי יפו-הפועל מחנה יהודה, יום שבת, שכונת התקווה, 19:45

תשמעו בדיחה: ...מכבי יפו. מחנה יהודה הרשימו אותי מאד השבוע עם ניצחון ענק על כפ"ס. יפו זו כבר בדיחה. אך אולי האפקט של החלפת המאמן יסייע ליפו להשיג תוצאה טובה. הימור שלי: מחנה יהודה תנצח.

דני סויסה: יפו ינצחו. יפו בבית קבוצה יותר טובה ממחנה יהודה. הם ינצחו את המשחק לאחר הרבה זמן שהם לא ניצחו. הם ינצחו ואולי ישתיקו קצת את המערכת. 

 

מילה לסיום: "שיהיה בהצלחה לכולם ושכולם ישמרו על הגינות ספורטיבית כי סה"כ זה רק ספורט"

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלחמה (מאיר 22-01-2015, 19:03)
    שעריים באש ובמים
  2. אם אתה קורא ליפו בדיחה למה אתה מעלה אותם בתחזית (לכתב הבדרן 22-01-2015, 19:37)
  3. חחחח תשמעו בדיחה (אזוריה 22-01-2015, 19:45)
    מכבי יפו חחחחחחחחח
  4. זה ממש לא יפה ולא מכובד שכתב שלכם לועג לקבוצה שאוהדיה מחוברים לאתר (למערכת גולר בנושא:"הבדיחה" 22-01-2015, 19:47)
  5. תראו את התמונה עם הקהל של יפו,זה נראה שזה היה לפני 20 שנה (יפו אכזבה גדולה 22-01-2015, 22:54)
    הנהלת יפו במקום לראות את המראות השמחות האלו צוחקים עלינו כבדיחת העונה,תגידו לי למה ?
  6. גדול אוהד (חחחחח תשמעו בדיחה 23-01-2015, 01:02)
    יציאה גדולה
  7. הכל מתוכנן עם ה״ בדיחה״ להדליק את השחקנים (נטרלי 23-01-2015, 01:54)
    רון אוהד של יפו חחח הכל שקוף שיהיה מה למחפוד שסורב על ידי כל הליגה מה להגיד באסיפה חחחח
  8. שיכוניה (שחקניי העבר 23-01-2015, 08:56)
    אל תאלץ אותנו לחדש את הכרטיסים באיתהחדות. ראו הוזהרתם! !!!!!!
  9. סירוטקין וכפר סבא הפסידו בסירקין 3-1 לפני עונה (עמישבניק וותיק 23-01-2015, 16:24)