קרב האקסים: "הולך להיות משחק רווי בטראש-טוק"

מצד אחד: זיו סויסה נגד האקסית מבית שאן. מצד שני: שפשה, מלכה, דיין, קדח, רפאלי ושטרית נגד האקסית מאסי גלבוע. שתי הקבוצות המאכזבות של הסיבוב הראשון יפגשו היום (13:30) לקרב לוהט בתענכים שטומן בחובו הרבה פיקנטריה. שחקן בגלבוע: "ש כאן קרב ישיר ומסקרן בין הרבה חברים טובים"

  • על ידי: אורי דוד
  • 23-01-2015
  • 08:57

שתי הקבוצות המאכזבות של הסיבוב הראשון בליגה א' צפון, אסי גלבוע (מקום שמיני, 20 נקודות) והפועל בית בית שאן (מקום עשירי, 19 נקודות), יפגשו היום במגרש בתענכים במסגרת המחזור ה-17 של ליגה א' צפון.

המפגש הקודם בין הקבוצות בליגה הסתיים בניצחון 0:2 של אסי גלבוע. אבל מאז אותו משחק שתי הקבוצות עברו דרך מפותלת ורצופה במשברים, שהובילה בין היתר למהפכים רציניים בסגל שלהן.

 

 זיו סויסה מאסי גלבוע יארח את שניר שטרית מבית שאן   צילום: נדב מעוז

 

אסי גלבוע מגיעה אחרי ניצחון 0:5 מול נועלת הטבלה, ניצחון שאומנם הרים במעט את המורל של השחקנים, אבל לא ממש מהווה אינדיקציה לקראת הצפוי לה היום במשחק. מהעבר השני, הפועל בית שאן מגיעה אחרי עוד תיקו ביתי מאכזב מול מכבי דלית אל כרמל (0:0).

במוקד המשחק יעמוד, איך לא, המפגש הפיקנטי בין האקסים. מצד אחד: אבי מלכה, אדיר דיין, עבדאללה קדח, עידן שפשה, שניר שטרית וגיא רפאלי שיפגשו את האקסית, אסי גלבוע. מן העבר השני, יהיה זה המגן הבית-שאני הוותיק של אסי גלבוע, זיו סויסה, שיפגוש את החברים הטובים שלו מעיר מגוריו ועל הדרך ינסה להוכיח משהו למאמן מוריס אוזן שויתר עליו בקיץ. מה שבטוח, לא יהיה משעמם.

שחקן בגלבוע אמר לקראת המשחק: "מדובר במפגש מרתק שהוא הרבה מעבר לכדורגל. יש כאן קרב ישיר ומסקרן בין הרבה חברים טובים. זה הולך להיות משחק קשוח ורווי בטראש-טוק בין השחקנים. כל שחקן ייתן מעצמו 200 אחוזים. אבל בסך הכל יש יחסים טובים ומכבדים בין המועדונים".

 

מלכה, שטרית וקדח. יפגשו היום את האקסית   צילום: אלי שעבני

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן והנהלת בית שאן כישלון לא בושה להתפטר . חילופי שחקנים והלוואות. (דור 23-01-2015, 09:31)
  2. מתי המאמנים בארץ ישכילו (יודע מה א'ני אומר 23-01-2015, 09:42)
    ויתנו את הבמה לצעירים המוכשרים במקום להמשיך ולתת גיבוי לא מוצדק לוותיקים שלא עשו ולא יעשו כלום מלבד כותרות סתמיות
  3. בית שאן אכזבה (גורם 23-01-2015, 10:51)