דרבי השרונים: מורשה רמת השרון- הוד השרון 1:2

פתיחה מוחצת של מורשה לא השאירה סיכוי להוד השרון. רונן פרץ ועדן גנדלר העלו את מורשה ליתרון. רבע שעה לסיום, עידן גמליאל צימק את התוצאה אך לשווא

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 24-01-2015
  • 09:19

מורשה רמת השרון אירחה אמש (ו') את הוד השרון למשחק דרבי אזורי מסקרן ביותר. מורשה התייצבה למשחק עם מאמנה החדש, גל אדיר אשר קיבל את הצ'אנס מאנשי מורשה לאמן את קבוצת הבוגרים, לאחר שאימן בהצלחה את קבוצת הנוער של המועדון. מנגד, הוד השרון התייצבה למשחק עם מאמנה נועם שוהם, אשר פתח את הסיבוב השני עם תוצאה גדולה מול שיכון המזרח 1-4. 

 

נועם שוהם, סופג הפסד בדרבי. ( רמי גרידיש)

 

הוד השרון, ציפתה להמשיך את המומנטום החיובי מול מורשה רמת השרון, אך מהפתיחה היה נראה שהפעם התוצאה תהיה אחרת. כבר בדקה ה-11 במשחק, רונן פרץ העלה את מורשה ליתרון ראשון במשחק. איבוד כדור במרכז המגרש של שחקני הוד השרון, גיא רוזנבלום המהיר עבר את המגן, שלח כדור עומק לרונן פרץ שמול השוער בעט פנימה. 

 

השליטה של הוד השרון נמשכה ותורגמה לשערים. לקראת סיום המחצית, כדור קרן לזכות מורשה. שוערה של הוד השרון יצא לא טוב אל הכדור, שמט ועדן גנדלר בעט מקרוב פנימה והכפיל את התוצאה. 

 

מורשה רמת השרון, יוצאת לדרך חדשה עם גל אדיר? (אביחי חיים)

 

המחצית השנייה, נפתחה טוב יותר מבחינתה של הוד השרון. השליטה במשחק, עברה לחניכיו של נועם שוהם. רבע שעה לסיום, כדור ארוך לכיוון המגן מתי אפללו, שהוציא כדור רוחב בנגיעה לעידן גמליאל ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. הוד השרון רצו להשיג לפחות נקודה ולצאת עם חיוך מהמשחק, אך זה לא צלח. מורשה מנצחת את הוד השרון בביתה, ושומרת על 3 נק' יקרות ביותר בהמשך מאבקה בליגה. הוד השרון ידעה שמתישהו המומנטום יסתייים, אך המטרה של נועם שוהם כעת, להחזיר את הוד השרון למסלול הניצחונות. 

 

מאמנה של הוד השרון, נועם שוהם, הגיב בסיום: "אני מאוכזב מאוד מהאגרסיביות והנחישות של השחקנים שלי. נכשלנו במבחן אופי, וכנראה שיש לי עוד הרבה עבודה לגרום לשחקנים שלי להגיע מוכנים מבחינה מנטלית נגד קבוצות שעל הנייר פחות טובות מאיתנו. שוב הוכח לי שמי שנחוש יותר ורוצה יותר בליגה הזאת, משיג את התוצאות. כל הכבוד למורשה על הלחימה וההשקעה במגרש, ואני מקווה בשבילם שימשיכו בדרך הזאת ויישארו בליגה. עבורנו, הפנים לקראת המשחק הבא נגד שעריים. נעבוד קשה בשבוע הבא, בשביל לחזור למסלול הניצחונות".

 

גל אדיר, שחקן עבר, וכיום מאמנה של מורשה רמת השרון. (באדיבות אתר one) 

 

מאמנה של מורשה רמת השרון, גל אדיר, הדגיש: "זה היה ניצחון של לב ונשמה. כולם נתנו מלחמה היום ללא יוצא מן הכלל. לא מסתנוורים, צריכה להיות המשכיות על מנת להמשיך ולאגור נקודות". 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. הוד השרון היו חלשים ומורשה קבוצה חלשה שכנראה תרד השנה (דוד 24-01-2015, 12:53)
  2. כנס לוזר (כנס לוזר 24-01-2015, 14:42)
    דוד אתה בן אדם בלי כבוד אתה יכול להגיד הוד השרון חלשים אבל למה להגיד מורשה קבוצה גם חלשה . אחותך חלשה מורשה אם קצת מזל פלייאוף עליון המזל שלכם זה רק מאמן ושחקן אחד וזה לוזון ..
  3. ל 2 הדביל (דוד 24-01-2015, 19:32)
    הוד השרון היו ביום חלש מורשה הקבוצה הכי חלשה בליגה ראיתי את כל הקבוצות ולפי דעתי מורשה הכי חלשים ואתה צודק יש להוד השרון מאמן מצויין ויניב לוזון שחקן מהטובים בליגה. אל תתעצבן אפילו שהאמת כואבת ד״ש לאחותך היא בסדר
  4. ל3 החמור (ל3 החמור 24-01-2015, 20:30)
    אתה בטח השמן שיושב בחוץ ומקלל כל הזמן כבר שנתיים אתם מקבלים מאיתנו בראש כל משחק אז מה כואב לאחותך תן פירגון אנחנו שכנים
  5. שנה שעברה הייתם הכי טובים בליגה ב ועליתם בזכות (דוד 24-01-2015, 20:35)
    השנה אני חושב שאתם חלשים נראה לי שאתה מבלבל אותי עם משהו אחר שמן אני לא
  6. מורשה יורדת קבוצה לא טובה (ניסים 25-01-2015, 09:16)