חיים בסרט: הפועל אזור- מס. כפר קאסם 1:0

הקרקס של אזור לא הסתיים. כפר קאסם גוברת על הפועל אזור עם שער ניצחון יקר וחשוב של עבדאללה טהא. מה עם אזור שואלים? כבר מתחת לקו האדום ואין מה לעשות

  • על ידי: מני בן ארי
  • 25-01-2015
  • 11:39

שתי הקבוצות המאכזבות העונה, נפגשו אמש (ו'), למשחק שבו כל תוצאה מלבד ניצחוון יסבך אותם בתחתית הטבלה. כפר קאסם האורחת, אשר ספגה השפלה בבית מול נס ציונה בשבוע שעבר, הגיעה דרוכה ועם יותר נחישות על כר הדשא להראות מה הם יודעים- והם יודעים. בצד המארח, קרקס שלם. לא מספיק שהוחלפה יותר מחצי קבוצה, באדיבותו הרבה של חנן פדידה, "המנג'ר", שלא היה פעיל ב-3 חודשים האחרונים, הכניס את עצמו לסגל הקבוצה ולא פחות מכך להרכב הקבוצה, על חשבון שחקן מועיל אחר. 

 

אריק גילרוביץ. הבטיח סבלנות- קיבל 3 נק'. (צילום: מני בן ארי)

 

לפני תחילת המשחק, אירוע ביזארי התרחש ליד חדר ההלבשה של אזור. חנן פדידה כנראה לקח השראה ממועדונים "טיפה יותר גדולים" מהפועל אזור, ודרש בצרחות להביא לו טייפ במילותיו:  "איפה הטייפ בואו נעשה מצב רוח". אפסנאי הקבוצה, התבדח על חשבונו: איזה טייפ? מה זה פה מחסני חשמל?". אין  ספק, קרקס זו מחמאה לניהולה של הפועל אזור בשבועות האחרונים.

 

למרות הפתיחה הדי קומית, חנן פדידה יכול היה לקנות את עולמו בפתיחת המשחק. בדקה ה-3 מצא עצמו לבד ברחבת כפר קאסם, בעט לעבר השער, אך הכדור לרוע מזלו פגע באחד משחקני ההגנה. בועט כדור שפוגע בשחקן הגנה, הכדור חוזר אליו ומטווח אפס שולח את הכדור מחוץ למסגרת השער.

 
שמישהו יביא לפדידה מים, שיתעורר מהסרט שהוא חי בו. (צילום: מנין בן ארי)
 
כחצי שעה מפתיחת המשחק, רוביל סרסור עולה לכדור גובה והשופט שולף לעברו את הכרטיס האדום. מוצדק? לא בטוח. כפר קאסם נשארת בעשרה שחקנים, רבע שעה לפני שריקת הסיום של המחצית.
 
אזור החלה ללחוץ. ואף לכבוש. 3 דקות מאוחר יותר, כדור טוב של פדידה לעבר הרכש החדש, עוז ברנדווין, שעולה מעל כולם נגח לעבר השער, אך הקוון הרים את הדגל והשופט פסל את השער ושרק לנבדל. 
 
עוז ברנדווין, לצערו היה נבדל. (צילום: מני בן ארי)
 
לקראת סיומה של המחצית, כפר קאסם התעוררה. אקס הפועל אזור, רפי סגל, שלח כדור וולה אדיר, אך שוער הרכש של אזור בן חמו קלט את הכדור. לאחר מכן, שוב היה זה רפי סגל שהכניע את בן חמו, אך שחקנה של אזור עומר נעים (הבן של יובל), הציל מקו השער.  
 
רפי סגל, מול בן חמו היה קרוב לכבוש. (צילום: מני בן ארי)
 
אמנם, כפר קאסם בעשרה שחקנים מהדקה ה-30, אבל אזור לא השכילה לנצל את היתרון המספרי והיה נדמה לפחות על המגרש, שגם אזור בעשרה שחקנים, כאשר השחקן ה-11 שלה, חנן פדידה, במקום להיות עסוק בלשחק- צרח על כל שחקן, השתולל על המגרש, ביטל את הוראות המאמן, ובעיקר שידר לחץ גדול מאוד במקום להרגיע את המערכת.
 
המחצית השנייה, נפתחה ללא שינוי. רוב המשחק התנהל במרכז המגרש, עם כדורים לא מדוייקים והמון איבודי כדור מצד שתי הקבוצות. לבסו, כפר קאסם רצתה יותר ואף כבשה 10 דקות לסיום המשחק. כדור קרן גדול, נוחת על ראשו של שחקנן כפר קאסם, עבדאללה טהא (בחור צעיר בן 19 שלפני כחודש עלה מהנוער לבוגרים). עבדאללה כמו שחקן גדול לא התרגש, וכבש את שער הניצחון לזכותה של כפר קאסם, מול עיניהם ההמומות של הנהלת הפועל אזור, הצוות המקצועי והקהל שכבר איבד את אמונו במערכת הנוכחית. 
 
כפר קאסם כובשת, וזוכה ב-3 הנק'. (צילום: מני בן ארי)
 
שריקת הסיום הגיעה. כפר קאסם חגגה עם אוהדיה הרבים בסיום המשחק. לגבי הפועל אזור, אם פדידה מצא את הטייפ, תהיו בטוחים שמתנגנת שם מחרוזת של אבי ביטר, כי הקבוצה כבר מתחת לקו האדום.
 
חפלה בכפר. (צילום: מני בן ארי)

כובש שער הניצחון, עבדאללה טהא, הגיב לאחר המשחק: "הכי חשוב זה הניצחון. לא חשוב אם אני משחק או לא. אני מתרגש מאוד אך שמח שעזרתי היום לקבוצה לנצח".

השחקן המורחק, רוביל סרסור, הגיב על הרחקתו: "זה היה כרטיס לא מוצדק. עליתי לכדור גובה, לא יודע מה השופט ראה, אבל שחקן כמוני אחראי עם ניסיון אני לא טיפש. למרות ההרחקה שלי, אני גאה ומאושר על המחויבות של חברי לקבוצה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. פדידה שליח של עדני וקרית מלאכי להורדת אזור (ראו הוזהרתם 25-01-2015, 12:28)
  2. אולטרס (אולטרס 25-01-2015, 13:19)
    אזור עוד תחזור רק קצת מזל והכול היה בסדרה
  3. אולטרס (אולטרס 25-01-2015, 13:19)
    אזור עוד תחזור רק קצת מזל והכול היה בסדרה
  4. בבקשה (גיתית 25-01-2015, 15:00)
    תחזירו אותי לעבוד