ליגה א צפון: נשר מנצחת את קרית אתא

עירוני נשר גברה על קרית אתא 0-2 במסגרת המחזור ה 17 בליגה א' צפון מצמד שערים של גל אלקנטי, מה שכנראה הוציא את קרית אתא מהמירוץ לאליפות. קבוצתו של ברוך סער עם ניצחון יוקרתי תאבק עד סוף העונה..

  • על ידי: מורן קלפר
  • 26-01-2015
  • 09:16
בכל ליגה שבה הצמרת צמודה, יש רגע אחד שבדרך כלל מגיע וגורם לתמונת הצמרת להתבהר, יכול מאוד להיות שהרגע הזה הגיע ביום שישי האחרון. עירוני נשר אירחה את קריית אתא לקרב צמרת על 6 נקודות, זה היה קרב לא קל, אבל קבוצתו של ברוך סהר גברה על הקבוצה הנחמדה והסימפטית של פטו סייג.
 
שחקני נשר וקריית אתא לוחצים ידיים. (צילום: מאור אלקסלסי)
 
שתי הקבוצות באו במגמות הפוכות, נשר אחרי חלון העברות יחסית נוצץ ורועש ואילו קריית אתא ללא שום תוספות בחלון ההעברות, סייג אמר לא פעם שהוא מאמין שהסגל שלו הוא הטוב ביותר בליגה ולא רואה לנכון לחזק אותו. קריית אתא הגיעה לאחר התיקו בשבוע שעבר, גם הוא מול קבוצת צמרת בדמות הפועל הרצליה. נשר הגיעה למשחק לאחר שרמסה את צור שלום והציגה יכולת נהדרת. 
 
ברוך סהר, נדבק לצמרת בניצחון חשוב. (צילום: מאור אלקסלסי)
 
נשר פתחה את המשחק חזק מההתחלה, פחות מעשר דקות עברו וכבר אמיר אלעלי נעץ כדור ברשת, שער שנפסל עקב נבדל. המחצית הראשונה הייתה בשליטתה של נשר, עם הבלחות של קריית אתא בניצוחו של שחר סימן טוב. רגע לפני המחצית הגיע השער החוקי הראשון במשחק, מסירה של פאר לאלקנתי, שנכנס לרחבה והוציא בעיטה חכמה הישר לרשת.
 

אמיר אלעלי עם הכדור, כבש מעמדת נבדל. (צילום: מאור אלקסלסי)

 
דניאל ברק עם הכדור. (צילום: מאור אלקסלסי)
 
המחצית השניה כבר הייתה שייכת לקריית אתא שלחצה על השער פעם אחר פעם, אך ללא מספיק מחץ בהתקפה. חמש דקות לסיום 90 הדקות בעוד קריית אתא הולכת על כל הקופה, בר קרסנר מנשר הצליח לפרוץ מהאגף, להגיע מול שוער אתא, גיל אופק ולהכניע אותו בקלות, 2:0 מוצדק לנשר שמאותת לכל הליגה שהם עדיין חזק מאוד בתמונת האליפות והצמרת.
 
הספסל של נשר, חוגגים (צילום: מאור אלקסלסי)
 
גיל אופק רואה עוד כדור ברשת (צילום: מאור אלקסלסי)
בצד המפסיד, פטו סייג התייחס למשחק ולא הכחיש את חולשתה של אתא, "נשר הייתה יותר טובה מאיתנו, היה לנו משחק מאוד חלש, תפסנו יום לא טוב והגיע להם לנצח. אין מה לעשות, אנחנו ננסה לתקן את זה כמה שיותר מהר".
 
בתגובה לשאלה האם זה מוציא קריית אתא ממאבק על אליפות הליגה, הפתיע סייג בכך שאמר, "אי אפשר לשקר, כרגע זה מוציא אותנו מהמאבק. אי אפשר לדבר על אליפות אם לא מצליחים להגיע למקום הראשון. אבל אני אסתפק בזה שהקבוצה שלי תהיה תחרותית ותגיע הכי רחוק שהיא יכולה".

 

"אנחנו מחוץ למאבק האליפות כרגע". קריית אתא. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוב שיפוט גרוע.. (קרייתי 26-01-2015, 13:04)
    היה פנדל ברור לקרית אתא במצב של אחת אפס לנשר.אם השופט החלש היה שורק היה יכול להגמר אחרת. שולחים שופטים שאין להם מושג לשפוט בליגה א'. ביזיון !!!