"אף פעם לא היה בעפולה חדר הלבשה כל כך בריא"

למרות ההפסד האחרון לבני יהודה, הפועל עפולה נמצאת בעיצומה של תקופה נהדרת. אחד מהשחקנים שעומדים מאחורי ההצלחה הזו הוא יובל שוואט המקומי, שחוזר לעצמו בגדול ונהנה מכל רגע: "בגיל 25 פחות מתרגשים מביקורות. יש חיבור מצוין בקבוצה והרבה פרגון בין השחקנים. אנחנו עושים עונה מדהימה וחשוב לנו להותיר חותם גם בגביע"

  • על ידי: אורי דוד
  • 27-01-2015
  • 13:08

יובל שוואט חוזר לעצמו: הקשר העפולאי המוכשר פתח את העונה בצורה די מאכזבת. הציפייה ממנו הייתה להוביל את הקבוצה, אך בפועל הוא אכזב בגדול. הוא לא סיפק מספרים וגם לא יכולת, מה שגרר ביקורת נוקבת כלפי הקשר בן ה-25. אבל בחודש וחצי האחרונים הכל התהפך לטובה. בהיעדרו של דריו פרננדס הפצוע, חזר יובל שוואט להיות המנהיג הדומיננטי בקישור, כזה שכל המהלכים עוברים דרכו, ולא פחות חשוב מכך, כזה שמספק מספרים, כלומר שערים ובישולים. בחמשת המשחקים האחרונים שבהם הוא שותף, כבש שוואט ארבעה שערים (היה מורחק מול הכח ר"ג).

 

 

יובל שוואט, נמצא בעונה נהדרת...(צילום: דוברות הפועל עפולה,כפיר בזק)

 

"אני מרגיש שאני חוזר לעצמי", אומר יובל שוואט ולא מתעלם מהביקורות שספג בתחילת העונה. "אני כבר בן 25 ובגיל הזה פחות מתרגשים מביקורות. לפני כמה שנים הביקורות האלה מסביב מאוד השפיעו עליי, אבל כיום אני מתייחס לזה אחרת ולוקח את זה בפרופורציות אחרות. אני מתרכז יותר בכדורגל ויש לי משמעת עצמית. כשאני פחות טוב אז אני עובד על עצמי יותר במטרה להשתפר ולא מחפש אשמים מסביב".

 כאמור, למרות ההפסד האחרון מול בני יהודה, הפועל עפולה נמצאת בעיצומה של תקופה נהדרת. הקבוצה מדורגת במקום החמישי בטבלה, ובשמונת המחזורים האחרונים היא השיגה 4 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והפסד בודד. אחד הסיבות העיקריות להצלחה, אומרים בקבוצה, טמונה במרקם החברתי המצוין שיש בחדר ההלבשה. דבר שבא לידי ביטוי בבילויים משותפים של השחקנים, שמפגינים חברות נפלאה גם מחוץ למגרש. למשל, הופעה משותפת לשיעורי תורה אצל הרב אמנון יצחק, כפי שראינו השבוע את שוואט, גולדמן ואור אליהו עושים זאת במשותף.

 

  "יש לנו קבוצה טובה ומחוברת", מסביר שוואט, "אני נמצא בעפולה הרבה מאוד שנים, ואני לא זוכר שהיה כאן חדר הלבשה בריא כל כך. אין אצלנו הדלפות או לכלוכים אחד על השני. יש כאן הרבה פרגון הדדי בין השחקנים. אנחנו מאוד מחוברים גם מחוץ למגרש. יש לנו קבוצת וואטסאפ משותפת שבה אנחנו מעדכנים הכל. ולדעתי, הגיבוש הזה תורם רבות גם לתוצאות במגרש". 

לצד ההצלחה המפתיעה בליגה, בבירת העמק רוצים להתקדם גם במפעל הגביע ולקבוצה של ירון הוכנבוים יש הזדמנות טובה מאוד לעשות זאת. עפולה תארח (חמישי, 19:40) את מ.ס מעלות מליגה א' במסגרת שמינית גמר הגביע. למרות פערי הרמות הבולטים, בעפולה לוקחים ברצינות רבה מאוד את היריבה הסימפטית מליגה א'. "אנחנו חייבים לבוא למשחק הזה הכי מרוכזים שיש ולהכריע אותו כמה שיותר מהר", אומר שוואט, "מעלות כבר הוכיחה שהיא מסוגלת לחולל הפתעות. בעונה שעברה היא היממה את הפועל פ"ת והעפילה לרבע הגמר. אנחנו עושים עונה מדהימה וחשוב לנו להותיר חותם גם במפעל הגביע".

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חדר הלבשה (דדה 27-01-2015, 15:08)
    יופי של כתבה תשובה לכל המשמיצים . הכל בזכות ההנהלה והשקט שקיים בקבוצה
  2. חבל רק שיש אוהדים שחורים ומנחוסים שמעכירים את האוירה סביב הקבוצה (עפולה 27-01-2015, 15:25)
  3. אני שמח בשביל כל העפולאים שמקבלים במה (תענוג לראות את כל העפולאים בהרכב. הצלחה גדולה למועדון 27-01-2015, 17:18)
  4. יובל אתה כישרון גדול רק חסר לך מהירות בגלל זה אתה בלאומית (משה 27-01-2015, 17:20)
  5. כתבה מוזמנת ע"י הזמיר (ג'וני הסמל 27-01-2015, 21:26)
  6. רק חבל שיש אחד בשם איתי שמנסה לעשות באלגן (לאוהדי עפולה 28-01-2015, 08:32)
  7. מה עם המשכורות???? (כהן 28-01-2015, 19:54)
    בושה וחרפה שחקנים לא מקבלים משכורת את מי מענין חדר ההלבשה ההנהלה אין משכורת.