אוהד רון מארח את עופר בכר: תחזית ליגה א' דרום מחזור 18

אוהד רון מארח השבוע את עופר בכר, בכר מי שאימן את מורשה בתחילת העונה, מכיר היטב את הליגה וחושב שהמאבק האמיתי שפתוח הוא המאבק נגד הירידה. השבוע הוא מאמין ששעריים מרמורק וכפ"ס ינצחו. מי תנצח? מי תפסיד? ולמה?

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-01-2015
  • 19:59

עופר בכר מאמנה של מורשה בתחילת העונה, ומי שהעלה את מורשה אשתקד מליגה ב' לליגה א', נחשב למאמן ותיק שבעברו שיחק בהפועל אזור, שיכון המזרח בבת ים ועוד. בכר אימן במחלקת הנוער של מכבי ת"א, שיכון המזרח, מרמורק וכאמור מורשה. 

בכר חושב ש: "ליגה א' דרום היא ליגה קשה מאד. ליגה תחרותית מאד שבה כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה". בנוסף,  לדעתו "בית"ר כפ"ס, שעריים, ומרמורק יגיעו בטוח לפלייאוף, וכנראה שגם הוד השרון תצטרף אליהם ותגיע לפלייאוף העליון" 

לדעתו הקרבות האמיתיים העונה נמצאים דווקא בתחתית: "אני חושב שגם לאזור וגם לשיכון המזרח יש חומר שחקנים של פלייאוף עליון. הכל תלוי בניצחון לכאן לכאן...בכללי יש מלחמה בין 4-5 קבוצות נגד הירידה. עמוק בלב אני רוצה שמורשה ישארו בליגה..."

 

אוהד רון מארח את עופר בכר...

 

מחנה יהודה-נס ציונה, שישי, 13:00, מחנה יהודה ע"ש רצאבי זכריה ז"ל

מחנה יהודה מגלה כושר נהדר בשני המשחקים האחרונים. כנראה שבמחנה התחזקו בדיוק במקומות הנכונים במהלך הפגרה, וזה עוד ללא איציק בן סלומון הקשר המצויין שצפוי לשחק השבוע. מנגד נס ציונה החבולה והפצועה, לפי מה ששמעתי לפחות 5 שחקני מפתח יחסרו בגלל פציעה. ולכן אני לא רואה שהם יכולים לנצח את מחנה. הימור שלי: תיקו.

עופר בכר: "מחנה יהודה ינצחו. מחנה קבוצה ביתית מאד והם יוציאו שם את הנקודות. זה מגרש קשה מאד. נס ציונה שרגילה לכר הדשא האיכותי שלה תגיע למחנה יהודה שזה מגרש של מלחמות נגד הירידה. למרות שנס ציונה עשו התקדמות נפלאה, הם לא ינצחו. 

 

מכבי ב"ש-הפועל מורשה רמת השרון, שישי, ב"ש 13:00

משחק עונה! אם ב"ש תנצח השבוע היא יכולה להתחיל להתכונן לעונה הבאה בליגה א'. מורשה מנגד עשתה ניצחון גדול על הוד השרון בשבוע שעבר, אבל לנצח בב"ש אני לא חושב שהם יצליחו. הימור שלי: תיקו.

עופר בכר: איזה משחק! משחק של עונה שלמה! אני לא אוביקטיבי פה כי אני מאד רוצה שמורשה ינצחו. לדעתי המשחק יסתיים בתיקו

 

חיים סירוטקין, קבוצתו לא בתקופה טובה, האם יפו יתאוששו על הגב של קבוצתו? (צילום: איתמר מורז)

 

בית"ר כפ"ס-מכבי יפו, שישי, כ"ס 13:15

רוב המשחקים שאני זוכר בין כפ"ס ליפו בליגה, יפו ניצחה ובפלייאוף או במאני טיים יפו תמיד יוצאת לוזרית ומפסידה. יפו נמצאת 7 נקודות מירידה ולא נראה לי שהנהלת הקבוצה יודעת מה לעשות במצב שכזה. כפ"ס סביר להניח שישחקו את המשחק הרגיל והטוב שלהם, מרגל לרגל. שיפו לא יתביישו ושיצלמו את המשחק וינסו לחכות אחריהם...זאת לא בושה ללמוד מקבוצות שיודעות איך לעשות את זה...הימור: ניצחון כפ"ס.

עופר בכר: כפ"ס ינצחו. שתי הקבוצות בתקופה לא טובה. יפו אחרי שהביאו את אלי מחפוד יקבלו רוח גבית אבל בית"ר כפ"ס קבוצה מצויינת וקבוצה מאומנת ואני מאמין שהם ינצחו.

 

מכבי קרית מלאכי-הפועל אשקלון, שישי, קרית מלאכי, 13:45

מלאכי פגשה שבוע שעבר את שעריים והשבוע את אשקלון. קצת כואב לי שהם פוגשים את אשקלון השבוע, כי אשקלון לא ישאירו להם סיכוי. מלאכי יצטרכו לשחק חזק מאד עם הרבה נשמה ואולי השחקנים של אשקלון יוותרו על המשחק...על פני השטח ניצחון קל לאשקלון.

עופר בכר: אשקלון ינצחו. מלאכי בבית קבוצה שקשה לשחק מולה. מגיע לה כפיים על מה שעשתה, לבוא ממינוס 9 ולעשות את זה זה כל הכבוד. אשקלון אומנם משחקים בליגה א' אבל זאת קבוצה של 1-3 בליגה הלאומית. זה משחק שיהיה בו הרבה קהל. אשקלון ינצחו את המשחק ללא ספק.

 

שוקי ממו, לא משחק שבו מצפים מקבוצתו לאגור נקודות, אבל אם מלאכי רוצה להישאר בליגה הם חייבים לעשות את הבלתי יאומן (צילום: איתמר מורז)

 

הפועל כפר שלם-עמישב פ"ת, שישי, שכונת תקווה, 13:45

כפר שלם ועמישב שתי קבוצות שנלחמות על הפלייאוף, שתי קבוצות שיבואו לשחק כדורגל כדי לנצח. כפר שלם נראים לי עדיפים בבית בשכונת התקווה. הימור: כפר שלם תנצח.

עופר בכר: תיקו. שתי קבוצות טובות של מרכז טבלה. אין להן הרבה לחץ והן תבואנה משוחררות.  אני חושב שגם המשחק הזה יסתיים בתיקו.  

 

הפועל מרמורק-הפועל אזור, מרמורק, 14:00

איזה משחק!!  מה קורה בהפועל אזור? אם אנשים אומרים שביפו קרקס אז מה אומרים על אזור? אני הבנתי מגורמים שונים בקבוצה, שרוצים להעיף את פדידה מהקבוצה כי נכשל ובגדול, אבל אומרים שהוא חתום על חוזה לכמה שנים uכנראה צפוי לדרוש את מלוא החוזה. זה טוב שאנשים מכבדים חוזה אבל איפה הכבוד של אותו חתום? לא בושה להודות שנכשל וללכת הביתה. דלת אחת נסגרת כמה יפתחו...ובמשחק מול מרמורק אנשי אזור ילמדו מהמאסטרו עדני על חוזים ועל ניהול קבוצה...התוצאה הגבוהה במשחק ימחיש את ההבדל בניהול בין שתי הקבוצות.  הימור שלי: ניצחון למרמורק.

עופר בכר: מרמורק ינצחו.  מרמורק אחרי התקופה הלא טובה עלתה על גל יוצא מן הכלל וניצחה כמה משחקים רצוף. מרמורק צברה ביטחון ומשחקת בבית. ראיתי את אזור שבוע שעבר נגד כפר קאסם, רואים שיש חוסר ביטחון לשחקנים אבל יש שם חומר שחקנים מצויין שרק צריך לתת להם מוטיבציה נכונה והם יעלו על הגל. הימור: מרמורק תנצח.

 

חניכיו של נועם שוהם כבר ניצחו העונה את שעריים, יעשו זאת בשנית? (צילום: איתמר מורז)

 

הפועל הוד השרון-מכבי שעריים, שבת, כ"ס לויטה, 19:45

הוד השרון שנתנו 5 לאזור לפני 3 משחקים, נתנו 4 לשיכון והפסידו למורשה. זאת קבוצה טובה אך לא יציבה. שעריים קבוצה חזקה עם הגנה קשה לפיצוח. הוד השרון זאת קבוצת כדורגל שבאה לשחק כדורגל חיובי, ולא ברור אם יניב לוזון ישחק או לא, אבל שעריים לא מפסידים להם. הימור שלי: ניצחון לשעריים.

עופר בכר: תיקו. משחק טוב צפוי לנו! משחק צמרת לכל דבר, הוד השרון למרות ההפסד המפתיע למורשה אני לא רואה אותם מפסידים השבוע. אבל מנגד לשעריים יש סגל שחקנים מהטובים בליגה, סגל של שחקנים מליגה לאומית, והמשחק יסתיים בתיקו.

 

מ.ס. כפר קאסם-מ.ס. שיכון המזרח, שני,לוד 19:00 

אבל כבד ירד על כפר קאסם ונגד שיכון המזרח הם ירצו לכבד את סוהייב פריג ז"ל בכל הכבוד שמגיע לו וינסו לנצח בשבילו. שיכון המזרח לא נראים טוב והרבה תלוי במשחק הגביע מול יבנה...הימור שלי: כפר קאסם בכל הכוח והכבוד.

עופר בכר:כפר קאסם ינצחו. אני רואה הרבה את שיכון העונה כי אני מראשון וזאת קבוצה שקרובה לליבי. שתי הקבוצות בתקופה לא טובה לא בכושר טוב, אבל כפר קאסם בגלל האבל שהיה בכפר השבוע ירצו לנצח ויהיו חייבים לנצח. הימור: כפר קאסם ינצחו.

 

מילה לסיום:"שהכדורגל והחיובי ינצח והרבה בריאות לכולם" 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לך כבוד פדידה לך הביתה (אזורי 29-01-2015, 22:38)
  2. אזור קחו את טיאר (יפואי 29-01-2015, 22:44)
  3. מלחמה (מאיר 30-01-2015, 02:55)
    שעריים באש ובמים
  4. יפו (אזור 30-01-2015, 07:30)
    קחו את מוצי ליאון חח
  5. מספר 2 יפואי אין לך כבוד (נטרלי 30-01-2015, 07:32)
  6. מורשה שלי (מורשה שלי 30-01-2015, 08:27)
    עופר בכר אתה מאמן חלש שאוהב פוזות כל מורשה לא אוהבים אותך ויש לך מזל שיש לך את מאיר הדדי שם ששמר עליך בכל הדרך למה אתה מאמן בלי כבוד תכניס לראש שלך במורשה לא אוהבים אותך מאיר הדדי לך עם עופר בכר
  7. אולטרס (אולטרס 30-01-2015, 10:08)
    תודה לך פדידה תשחרר לא בושה להגיד נכשלתי ורק ניצחון היום אזור מלחמה
  8. נהננו איתך עופר בשיכון (שיכון 30-01-2015, 12:00)
    עשית עונה יפה ומקצועית.מי יתן וירבו בעלי מקצוע כמוך בליגה.מקווים שיום אחד תחזור לקווים בשיכון.
  9. יפו בפיגור מול כפר סבא,המצב על הפנים ליגה ב מתקרבת (11 משחקים בלי ניצחון 30-01-2015, 14:11)
  10. חחחחחחח...מרמורק ינצחו...חחחחחחחחחחחח (בבי 30-01-2015, 16:14)
  11. לעופר ומורשה. (אוהד השיכון 31-01-2015, 09:34)
    קשה מאוד לפרגן תמיד יש מי שניפגע ומלכלך.העובדה מורשה בליגה א בזכותך!!!מתוך הכרות איתך יש לך המון ידע בכדורגל.במורשה יש אנשים טובים ומצוינים מקום נהדר מומלץ מאוד.אתה מתאים לליגה לאומית מינימום בהצלחה.