אחי נצרת: "הלחץ על אשדוד, רוצים לעשות היסטוריה"

אחי נצרת מהלאומית, שהעיפה בסיבוב הקודם את מכבי נתניה (1:3), תנסה הערב (20:30) לחולל עוד הפתעה נעימה בעילוט, הפעם מול מ.ס אשדוד. מגן הקבוצה, עוביידה אבו רביע: "העובדה שניצחנו בסיבוב הקודם את נתניה מעניקה לנו הרבה ביטחון"

  • על ידי: אורי דוד
  • 29-01-2015
  • 10:27

שמינית גמר גביע המדינה: אחי נצרת מהלאומית, שהעיפה בסיבוב הקודם את מכבי נתניה (1:3), תנסה הערב (20:30) לחולל עוד הפתעה נעימה בעילוט, הפעם על חשבונה של מ.ס אשדוד.

 

הקבוצה מהמגזר, שנבנתה בקיץ במטרה לחזור לליגה הבכירה, חווה בינתיים עונה בינונית ומדורגת במקום ה-6 בלאומית. במחזור האחרון היא אומנם רשמה הפסד מאכזב מול בית"ר רמלה ת"א מהתחתית, אבל למשחק הזה היא מגיעה עם אנרגיות שיא.

הסגל של ניסן יחזקאל כולל לא מעט שחקנים מוכרים, כאלה שכבר טעמו את ליגת העל ומן הסתם ינסו לנצל את ההזדמנות בכדי לחזור לכותרות. בקבוצה משחקים, בין היתר, שי מימון, אנס דבור, סיביטי ליפניה, עלי חטיב, אלן מסודי, וכמובן החלוץ הלוהט עידו אקסברד שבאמתחתו 12 שערי ליגה.

 

ניסן יחזקאל, האם הוא יפתיע את אשדוד? (צילום: רפי נחמיאס)

 

באחי נצרת מודעים לפערי הרמות, אבל הם מאמינים שניתן לצמצם אותם בעזרת הקהל הביתי, רוח לחימה והאמונה, כפי שהם עשו בסיבוב הקודם מול מכבי נתניה.

המגן הימיני הצעיר של הקבוצה, עוביידה אבו רביע, אמר לקראת המפגש מול הקבוצה מעיר הנמל: "הלחץ הוא יותר על אשדוד. מעולם לא העפלנו לרבע הגמר ויש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה. יש התלהבות גדולה בקרב השחקנים והאוהדים. העובדה שניצחנו בסיבוב הקודם את נתניה מעניקה לנו הרבה ביטחון. יש פערי רמות, אבל ההתלהבות והאמונה יכולים לצמצם אותם, בטח כשמדובר במשחק אחד".

 

הוסף תגובה
תגובות