כבוד לליגה: הפועל רובי שפירא חיפה- הפועל טירת הכרמל 1:1

סער יצחק כבש את הראשון לטירת הכרמל, כפיר לייבוביץ השווה מהנקודה הלבנה. האירוע המרגש בסיום: שחקני טירת הכרמל והפועל רובי שפירא חיפה, ישבו יחדיו על הדשא והודו לקהל הנפלא שלקח חלק בתצוגה ביציעים

  • על ידי: מאור אלקסלסי
  • 08-02-2015
  • 10:14

במסגרת המחזור, נפגשו המוליכה מ.ס רובי שפירא חיפה מול המדורגת אחריה בטבלה בהפרש של 7 נקודות, הפועל טירת הכרמל.

היציעים באגריטק היו מלאים עד אפס מקום, והאווירה הייתה מושלמת. כ-200 אוהדי טירת הכרמל וכ- 500 אוהדים של הפועל רובי שפירא חיפה בהחלט סיפקו אווירה שלא הייתה מביישת אף קבוצה בארץ.

 

פתיחת המשחק. (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

לפני פתיחת המשחק, התקיים טקס בין השחקנים ובו העניקו שחקני חיפה פרחים, ושחקני טירת הכרמל השיבו להם בדגלונים עם לוגו קבוצתם.

 

הקהל של רובי, נתן תצוגה. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

המשחק נפתח בקצב מהיר עם הזדמנויות טובות לשני הצדדים, למרות הרוח החזקה שנשבה במגרש ושיבשה מספר מהלכים. לאחר כ 5 דקות של משחק, נזרקו למגרש שני רימוני עשן אדומים מעבר היציע של אוהדי חיפה והמשחק הופסק למספר דקות.

 

רימון עשן, נזרק לכר הדשא. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-21, טירת הכרמל עולה ליתרון, טעות בהגנה החיפאית אפשרה לסער יצחק לקבל כדור אלכסונית לשערו של פרו ולבעוט לפינה הרחוקה, 0-1 לטירת הכרמל.

 

סער יצחק, מעלה את טירת הכרמל ליתרון. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

כעבור 20 דקות, בדקה ה-41 הגיע השוויון. נגיעת יד ברחבה של שחקן טירת הכרמל, העניקה לחיפאים כדור חופשי מהנקודה הלבנה. הקפטן ומלך השערים של הקבוצה, כפיר לייבוביץ', לא התבלבל מול השוער והשווה את התוצאה ל-1-1.

 

כפיר לייבוביץ, משווה את התוצאה. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של החיפאים והביאה למספר הזדמנויות שלא נוצלו. בדקה ה-58, טעות קשה של המגן מוחמד חרבי שנגע בכדור בידו וקיבל את הצהוב השני והשאיר את חיפה ב-10 שחקנים, היה זה הכרטיס האדום הראשון שנשלף לעבר החיפאים העונה בכל המסגרות.

 

האדום של חיפה. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

החיסרון המספרי על הדשא, לא הפריע לחיפה להמשיך לנהל את המשחק הרגיל שלה וליזום מצבים אך כאמור ללא שערים. לטירת הכרמל היו מספר מצבים, אך ההזדמנות הטובה ביותר הייתה בתוספת הזמן.  כדור שנכנס לרחבה של החיפאים, הגיע לרגליו של שחקן טירת הכרמל שמול פרו בעט את הכדור מעל למסגרת,1-1 בסיום.

 

שבט אחים של הפועל- מרגש. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

האירוע המרגש ביותר נרשם דווקא בסיום המשחק. הקהל החיפאי קרא כהרגלו לשחקנים להגיע אליהם ולשיר ביחד את השירים הקבועים כמו בכל משחק, ואליהם הצטרפו שחקני טירת הכרמל שהתיישבו על הדשא ביחד עם שחקני חיפה ושרו ביחד עם כל הקהל הנפלא והנדיר בליגות הנמוכות והודו להם על החגיגה הגדולה והעידוד לאורך כל המשחק.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כבוד לעיר (אסי 08-02-2015, 11:35)
  2. מאז ולתמיד (הפועל טירת כרמל 08-02-2015, 11:50)
    מאור היקר.לא בושה להגיד 400 צופים מטירת כרמל ו350 מחיפה.
  3. כולם היו אוהדי מכבי טירה (ל 2 08-02-2015, 12:26)
  4. כנסו (טיראי 09-02-2015, 11:02)
    עוד שבועיים נפגשים נראה מי מביא יותר קהל