מבט מהצד: סיכום המחזור מזווית שונה

ארז נעמן מסכם מחזור בדרום: יפו חייבת להתעורר. אזור הבינה שלא כל שבוע עדני, שמשחק באוהדי מרמורק כמו במריונטות. נס ציונה יכולה להמשיך לחלום. מחנה יהודה מצוינת, ולמה בית"ר כפ"ס הפסיקה לשחק כדורגל?

  • על ידי: ארז נעמן
  • 08-02-2015
  • 17:14
זה הזמן להתעורר, הבית מתפורר. תחתית ליגה א' דרום בוערת, ובה נמצאות שתי קבוצות שנמצאות דרך קבע בפלייאוף העליון בשנים האחרונות, בעלות יריבות שכבר הפכה למסורת, רק שמשהו בדרך שלהן העונה, פשוט הרס אותן, כן אזור ו-יפו, מדובר בכן.
 
נדמה שהליגה לא ברורה, כשכל שבוע קבוצה אחרת היא הכוכבת של אותו מחזור, ואחרת מאכזבת. אבל מעבר לכך, לא ברור איך קבוצה כמו הפועל אזור, ששבוע שעבר נתנה שלוש חתיכות למרמורק, באיצטוני, עם שחקן אחד פצוע, חוטפת 0:3 ממחנה יהודה, בבית, עם מוטיבצית שיא להיחלץ מהתחתית. אז מה היה לנו במחזור הזה?
 

יפו בדרך לליגה ב'

 
אתמול נסעתי לראות את יפו מול נס ציונה. אני רוצה קודם כל לדבר על חניכיו של שי מאור, שהדבר הכי יציב אצלם זו אי היציבות, וגם המאמן המוערך יודע זאת. למרות הכל, שי חולם פלייאוף עליון, הוא היה שם בשנים האחרונות, הוא יודע שהוא מסוגל, ונס ציונה לא רחוקה משם. בקצב הזה, מרמורק תצטרך לדאוג.
 
שי מאור. רוצה פלייאוף עליון
 
עד כאן מחמאות. במעבר חד לקבוצה הכי כבויה בליגה. ראיתי את המחצית הראשונה בה יפו הוליכה בסיומה 0:1 משער של ניקו, האיש שהיה אמור לסחוב את הקבוצה על כתפיו. אבל אם נהיה כנים, התוצאה במחצית הייתה צריכה להיות 1:3 לנס ציונה, אם נשים בצד את הספק הכשלה של יניב בן ישי, עליה זעמו בספסל של יפו. ככה זה כשאתה במאבקי תחתית, כל נקודה חשובה, וכל האמצעים כשרים.
 
איך אפשר לצפות משחקנים שלחלק מהם הודיעו יממה לפני תום מועד ההעברות שהם משוחררים, ולפתע באו ואמרו להם: "אתם נשארים", להיות מחויבים למועדון ולקהל? הם לא רוצים להיות ביפו, מחפוד לא רוצה אותם ביפו, והם אלה שאחראים להציל את הקבוצה. למזלם, אזור הרבה יותר חלשה מהם, ובשבוע הבא הם ישיגו שלוש נקודות חשובות להמשך.
 
מחפוד. ביום טוב רואים את ליגה ב'
 

לא כל שבוע עדני

 
אומר לכם את האמת, זה לא מעניין אותי שיושב ראש הפועל מרמורק עושה מה שבא לו בליגה, אני בז להתאחדות שמאפשרות לאדם הזה לנהל קבוצת כדורגל, איש וולגרי, שמעולם לא הייתה לנו שיחה בה הוא לא שטף בצרור קללות שאגב, גם באותה שיחה מדוברת עם ה"נתתי לפדידה את הנקודות", הוא לא הפסיק לקלל, מוזמנים לשמוע את ההקלטה.
 
אני בז לאוהדי מרמורק שעדיין מגיעים למשחקים כי "הקבוצה מעל הכל". הקבוצה הזו היא חנן עדני, לטוב ולרע, ואתם רק מריונטות במשחק שלו. אם הוא יחליט, הקבוצה שלכם תרד ליגה, אם הוא יחליט בכל שבוע החבר'ה יעלו לשחק ויפסידו, זו הקבוצה שלו, אוהדים יקרים, אתם אפילו לא פסיק ממנה, מבחינתו כמובן.
 
אוהדי מרמורק. רק מריונטות במשחק של עדני
 
אולי מול יציעים ריקים, במרמורק יבינו שהאוהדים הביאו את הקבוצה הזו למה שהיא היום, אי אפשר לשנות את עדני, אבל אולי יום אחד הוא ישחרר את אוהדי מרמורק המסכנים מהעול, יעניק להם את זכויות הניהול בקבוצה, והעולם יהיה אדום יותר. עד אז, אל תתפלאו אם מרמורק אפילו לא תהיה בפלייאוף העליון. חנן נשאר בליגה, מה הוא צריך יותר מזה?
 

מחנה נהדרת, בית"ר כפ"ס עייפה

 
כשמחנה יהודה פגשה העונה את הפועל אשקלון בביתה, לא ידעתי במהלך המחצית הראשונה מי הקבוצה שנאבקת על העלייה ומי הקבוצה שמקווה להשיג אולי מקום בפלייאוף, ואף מוכנה להסתפר בהישארות בליגה.
 
מרציאנו. עבודה נהדרת במחנה
 
מחנה יהודה פשוט קבוצה נהדרת, עם שחקנים מחויבים, למרות שזו לא חוכמה לנצח את הפועל אזור החלשה, אבל עדיין, אסור לגרוע מהעבודה שעושה שם שרון מרציאנו, שכבר שנים מוכיח שהוא מאמן מזן אחר, שיכול לתת לקבוצה שלו שקט וביטחון ולבנות אותה בצורה מדויקת, שגם תניב תוצאות.
 
סירוטקין. נגמר לו הכוח
 
ומכאן נעבור למאמן שכולנו האמנו שהוא כזה, אבל הקבוצות שלו בשלב מסוים מאבדות עניין ומתחילות לעשות שטויות, כמו חיים סירוטקין. בית"ר כפ"ס פתחה מצוין, כולנו כבר הנחנו כתרים לראשה, "משחקת הכי טוב בליגה" היו כאלה שאמרו, אבל הקבוצה הזו כבויה, רדומה, רוצה כבר אתגר, אני רק מקווה שהיא לא תאבד את המקום שלה בפלייאוף כשהיא תתעורר משינת החורף שלה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר כפר סבא תהיה בפלייאוף !! (יואב 08-02-2015, 17:45)
    ארז נאמן לך לאכול חומוס פול בירוטקין המאמן הכי טוב בליגה נותן קצת אוויר לקבוצות החלשות ..תסמוך עליו יודע מה לעשות לא לשכוח שיש גם שחקנים שלא שחקו פצועים חולים אבל סירוטקין יתן לכולם בראש כרגיל מאמן הכי טוב בליגה נקודהההה
  2. ארז מספיק (אוהד הפועל מרמורק 08-02-2015, 17:49)
    מר נעמן הגזמת. מילא ההתנצחות ההזויה שלך עם הרודן הזקן אבל לפגוע בקבוצה מדהימה של אוהדים?
  3. אז מעכשיו לא לקרוא להם אצילים אלא מריונטות? (רגע אני מבולבל 08-02-2015, 17:52)
    מעכשיו אמרו: בתום המשחק 80 מריונטות המשיכו ללעוס גת ולא הבינו שהם שוב נוצחו כי הם לא מבינים כלום בכדורגל
  4. 12 שנה רחובות אדומה (עם עדני בלי עדני שעריים בלי שיניים 08-02-2015, 18:05)
    כי קיבלו 2 .חסן 1 אפס .מולאי 2 אפס יאלה מרמורק רחובות אדומה
  5. עם כל הבלגן שיש לנו השנה (רחובות אדומה 08-02-2015, 18:06)
    2 2 2 2
  6. מכבי "רדיוס.קרשים .כוסות" שערזיין (איך זה לקבל 2? 08-02-2015, 18:09)
    רחובות אדומה כבר 12 שנה וגם השנה ...חסן 1 מולאי 2 וגם עשינו עליכם קופה ..שערוקים לקפל
  7. למרמודרקים (שערוקי קוקי 08-02-2015, 18:57)
    חחחח עידה שם את השני יחתיכת פלגמטים , מעדיף לתת לכם את הדרבי הקרוב אפילו רק כדי לקרוע אותכם בפלייאוף אבל חבל שלא תקבלו את הדרביהקרוב ולא תהיו בפלייאוף
  8. כתב הזוי (שחקן מרמורק 08-02-2015, 19:33)
    מה נראה לך שעדני יכול להגיד לשחקנים להפסיד? מה נראה לך איזה שחקן יסכים לעלות למגרש ולהפסיד בכוונה כי אמרו לו, אתה חי בסרט כל השכר שלנו הוא על פרמיות ניצחון.
  9. המאמר ממש ממש מדופלם ובעל חשיבות עצומה (מאיר 08-02-2015, 20:21)
    וכאשר גמרתי לקרא אותו חשבתי לרגע שמדובר בליגה הראשונה של ספרד...
  10. כתב בלב שיניים (יגאל 08-02-2015, 20:59)
    לארז נעמן.אם חלילה הבן שלה היה בשבי,האם היית מפסיק לאהוב אותו? קבל חומר למחשבה.
  11. מלחמה (מאיר 09-02-2015, 11:17)
    שעריים באש ובמים