"לא היה ולא נברא, אנחנו הקורבנות"

דודי מרסיאנו, אשר היה בלב פרשת חולון- ר"ג, מדבר בראיון בלעדי, על שעבר בסופ"ש האחרון בעקבות המהומה הגדולה בחולון: "לא ירקתי על יעקב טל, ולא רדפתי אחריו וזה לא היה סכין אלא מפתחות" יו"ר בית"ר רמת גן: "אין לי מה להגיד זה שקר גס"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 09-02-2015
  • 12:46

התהפכו היוצרות? תשפטו בעצמכם. דודי מרסיאנו, אשר כבר לא חלק מסגל השחקנים של צפרירים חולון, מגיב להאשמות אנשי ר"ג בראיון בלעדי וטוען: תהיה חקירה נגדית, שבה יחקרו את אנשי ר"ג כי הם הרבה יותר מעורבים ממני". כזכור, בשישי במגרש בחולון, התפתחה מהומה שבה טענו אנשי ר"ג כי דודי מרסיאנו, רדף אחרי מאמנה של ר"ג, יעקב טל עם סכין. כעת, לאחר ששוחרר מתחנת המשטרה, ונשלח למעצר בית בין יום אחד, דודי מרסיאנו משיב: "לחצנו ידיים לקבוצה היריבה, אני לחצתי לעוזר מאמן של בית"ר ר"ג, וכאשר הסתובבתי ראיתי את מיקי מקבל מכות על הרצפה, ואני ראיתי מכות בחיים. 10 שחקנים של בית"ר רמת גן דרכו עליו, ואני לא צריך לספר לך מה זה שחקני כדורגל עם פקקים".

 

מרסיאנו הוסיף: "רצתי לכיוון שלו, וראיתי שהמכנס פתוח ונפלו לי המפתחות של האוטו מהכיס. הרמתי את המפתחות שהיו בצבע כתום, הגעתי להגנתו ואז באו כולם והתחילו להפריד. לא היה חבלות מהצד שלהם, ואם תראו את הדפים של המשפט, עורכת הדין טענה שסתם עצרו אותנו כי אין לנו שום עבר פלילי". דודי טוען שבגלל שאני ר"ג, הגישו ראשונים את התלונה במשטרה עצרו אותם: "הלכנו והגשנו תלונה במשטרת בת ים אני ומיקי, על אנשי בית"ר רמת גן ובגלל שאחרי המשחק הזמינו ניידת אז הם הקדימו אותנו. כל הטענות של אנשי ר"ג, זה על מנת שהם יצאו נקיים".

 

מיקי ודודי, טוענים לחפותם. (צילום: יח"צ)

 

דודי מספר על מה שעבר בסופ"ש: "אתה יודע איזה בלאגן הם עשו לי? התקשרו אליי כל המאמנים משכבר השנים, המשפחה, החברים, עברתי מרורים בסופ"ש. חשוב לי להדגיש, לא ירקתי על יעקב טל, ולא רדפתי אחריו וזה לא היה סכין אלא מפתחות. אם אנחנו היינו מתלוננים ראשונים, הם היו במעצר. אנחנו נוציא הרבה כסף על מנת שהאמת תצא לאור. אם היית רואה את הגב של מיקי ואת הראש שלי, לא היית מאמין. עורכת הדין שלי תפתח תיק אזהרה נגד כל אותם המעורבים ויחקרו אותם על מנת שהאמת תצא לאור זה חשוב לי".

 

דודי סיכם: "אני עד מחר במעצר בית, על מנת לחקור את כל הגורמים כדי שלא יהיה שיבוש הליכים. יהיה משפט, ומי שעשה את הבלאגן יקבל את עונשו. אני מודה לאנשי חולון לגיגי חלובה ולסאסי, שעזרו לי, דיברו עם המשפחה וההורים ודאגו להכל. אני מודה להם ממש, יש להם פינה חמה אצלי ואני מקווה שבעזרת השם האמת תצא לאור ושחולון יעלו ליגה מהפלייאוף. נכון לעכשיו, אני כבר לא שחקנה של צפרירים חולון. אני מקבל את עונשי, כי כבר הייתי באזהרה בחולון בעקבות מקרה שלי באור יהודה שקיבלתי שם אדום. מקבל את הדין ומאחל להם המון הצלחה". 

 

נציגתו של דודי מרסיאנו, עו"ד מאיה סטול, הגיבה בנושא: "אנחנו טוענים שהמאסר של השניים, היה מאסר לא תקין ובגלל זה הם שוחררו. מי שהותקף ע"י שחקני בית"ר רמת גן הם דודי ומיקי. מה שיצא, שהראשון זכה בגלל שר"ג התקשרה קודם. בפועל, הם אלה שקיבלו את המכות בעיקר מיקי ויש עליו חבלות. לאחר מכן, דודי הגיע לעזור לו וגם הוא חטף. המשטרה תחקור את הצד השני, כי זה יחס בלתי שווה של כוחות בתום המשחק. עוזר המאמן של ר"ג, מאשר שהם באו ללחוץ ידיים ואז פתאום הם באו לתקוף את מיקי. אין פצוע, אין סכין, הכל הבל הבלים והם אמרו את הדברים הללו כדי לצאת בסדר. זו הגרסה שלהם לנקות אותם. חוץ מהמאמן ועוזר המאמן, נחקרו עוד שני שחקנים באזהרה. תודה לאל שבית המשפט הבין את התמונה ושחרר אותם אתמול. המשטרה תצטרך לחקור ולהגיע לחקר האמת".     

 

יו"ר בית"ר רמת גן, שלמה קשאני- סולומון, הגיב על דבריו:  "אם הוא מדבר ככה, אין לי מה להגיד זה שקר גס. נראה לך שאני הרבצתי והזמנתי משטרה. למה חלובה בעצמו אמר לי שהוא מבטיח לי שהשניים הללו, לא יהיו בקבוצה. כל מה שמרסיאנו אמר זה שקרים ואתה יכול לשאול את יעקב טל המאמן הוא קיבל את המכות". 

 

את תגובתו של יעקב טל, לא היה ניתן להשיג.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בת ימי עבריין צעצוע (גולרית 09-02-2015, 15:28)
    יאלה לך הביתה דודי שלום ותודה
  2. דודי הגבר!! (אבי 09-02-2015, 16:51)
    וואלה דודי אתה אחד הגברים הכי חזקים שאני מכיר... שחקן אדיר ואישיות שאין דומה לו!!! הכל יעבור אחי אוהביםםם
  3. דודי ומיקי (גולר 09-02-2015, 16:55)
    בושה לכדורגל הישראלי! דודי ומיקי שחקנים גדולים , האמת תצא לאור בקרוב
  4. מאמן ליצן לירן חלובה (מיקי ודודי אתם איכס 10-02-2015, 08:17)
  5. איכססססס (שתי עבריני צעצוע 10-02-2015, 09:06)
    ומיקי אתה שמן ושחקן חלש מגעיל מה נשאר לכם רק ללכת מכות ככה אתם נראים שלוחים
  6. איזה חודש (מיקי אתה בהריון 12-02-2015, 09:30)
    זה נראה תאומים רק שלא יצאו כמוך ילדים חרא