עידן חג'ג' ההבטחה הגדולה ירדה לטמיון?

איך הפך השחקן המוכשר מאשדוד וההבטחה הגדולה, עידן חג'ג', לעוד שחקן בינוני בליגה א' דרום בקבוצת תחתית כמו הפועל אזור? האם קבלת ההחלטות שהתבררו בדיעבד כשגויות יפגעו בעתידו המקצועי של השחקן המוכשר?

  • על ידי: אביחי חיים
  • 11-02-2015
  • 16:49

עידן חג'ג' עוד בגילו הצעיר, הראה ניצוצות שאף אחד לא יכול היה להתעלם מהם. שליטה בכדור, מהירות, יכולת בהבנת המשחק, כיבוש שערים כל אלו היה מנת חלקו של עידן חג'ג' בתקופה האשדודית. חג'ג' היה בורג מרכזי בקבוצת הנערים- נוער, ולאחר שסיים שנתיים בקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד בליגה הלאומית של הנוער (הליגה הראשונה), הגיע כהבטחה גדולה ללליגה הלאומית לקבוצת מכבי עמידר ר"ג, שם לא מצא את עצמו ולאחר שנה הגיע לקריית מלאכי. 

 

בקריית מלאכי מליגה א' דרום, חג'ג' התאקלם בצורה נפלאה. כבש בעונתו הראשונה 5 שערים, היה מעורב בלא מעט בישולים ובכלל היה נראה שקריית מלאכי זה המקום המתאים עבורו. בשנה לאחר מכן, חג'ג' כבר לא נתן את אותה התפוקה אך עדיין היה בורג מרכזי בקריית מלאכי. הוא בילה שם שנתיים, והפך להיות השם החם של הליגה.

 

הפועל מרמורק ראתה את הכישרון בתחילת עונת 2012, וחטפה אותו מקרית מלאכי. אין ספק שחג'ג' חזר לחייך. הוא סיים בעונתו הראשונה עם 6 שערים, שנה לאחר מכן, חזר לידיה של מלאכי אך מרמורק לא ויתרה והחזירה אותו לשורותיה. חג'ג' לא אכזב והעניק למועדון עוד 6 שערים והפך להיות בורג מרכזי בהפועל מרמורק. 

 

עידן חג'ג', יחזור לעצמו? (צילום: רמי גרידיש)

 

חג'ג' הרגיש שמיצה את עצמו בליגה א', ובחר להתקדם הלאה לעבר הליגה הלאומית. לא מעט קבוצות פנו לעידן חג'ג' שלבסוף החליט להגיע למכבי יבנה. חג'ג' לא מצא את עצמו בלשון המעטה ביבנה ולמען האמת, לא ממש ספרו אותו שם. עידן רשם 6 הופעות בליגה הלאומית במדים של יבנה, אשר כמעט בכולם עלה כמחליף במחצית השנייה לקראת סיום המשחק. הציפייה הייתה מחג'ג' שייקח את הצ'אנס בשתי ידיים, אך בפועל הוא אכזב וחזר אל המקום הטבעי והנוח הפועל מרמורק- הרבה בזכותו של אייל גולן, אשר בזמנו התעקש על הבאתו לחיזוק הסגל (במלחמת עדני- גולן) על השליטה במרמורק. 

 

כאשר אייל הלך, כך גם חג'ג'. עידן החל להתאמן בבית"ר ירושלים, אך ניסן יחזקאל (מי שאימן אותו בהפועל מרמורק ונאלץ לעזוב לאחי נצרת מהלאומית בעקבות הבלגן הגדול שהיה במרמורק), רצה את השחקן והיו דיבורים כי בעת פתיחת חלון ההעברות בינואר, חג'ג' יחזור לשחק תחת שרביטו של יחזקאל בליגה הלאומית.

 

אך בינתיים שי מאור, מי שאימן בשעתו את הפועל אזור, חפץ מאוד בשחקן והיה אף מוכן להגיע להסדר שעל פיו עידן יתאמן במהלך השבוע בבית"ר ירושלים ויגיע רק לשחק בסוף השבוע עם אזור. לחג'ג' היו עוד לא מעט הצעות מקבוצות צמרת בליגה א' אך ככל הנראה, הפנטזיה של בית"ר ירושלים ו/או החזרה לליגה הלאומית סינוורו אותו ולבסוף חג'ג' החליט להישאר באזור.

 

ב-10 משחקיו האחרונים באזור, אנו רחוקים מלהגיד שזהו עידן חג'ג' הטוב שאנו מכירים. קבוצתו, נמצאת עמוק בתחתית הטבלה ולמעט ניצחון "משונה" לכאורה על מרמורק, אזור נראית כמו אוסף של שחקנים שלא מחוברים לשום דבר.

 

האם קבלת ההחלטות של חג'ג' העונה, שהתבררו בדיעבד כמוטעות, גרמו לשחקן הטוב והמבוקש לשרוף עונה שלמה, במקום לשחק באחת מקבוצות הצמרת של ליגה א'? ימים יגידו...

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחד השחקנים (מרמורקי 11-02-2015, 18:10)
    אחד השחקנים הטובים בליגה... שחקן נשמה.
  2. שחקן בנוני (יבנאי 11-02-2015, 20:05)
    המון ליקוים מאבד המון כדורים מפוזר מתאים לליגה א בסהכ בחור נחמד
  3. ליבנאי (יבנתון 11-02-2015, 21:04)
    אם רק היו נותנים לו צ׳אנס במקום בית הקשיש שהביאו הוא היה מוכיח את עצמו
  4. הוא לך הלך לנצרת מבחירה (מרמורקי 11-02-2015, 21:05)
    הלך לחתום ונבהל מהמקום
  5. שחקן ענק עם לב ענק (מרמורקי 11-02-2015, 21:09)
    אני בטוח שהוא קופץ מדרגה עונה הבאה
  6. מלחמה (מאיר 12-02-2015, 09:54)
    עידן שחקן מוכשר חבל שהוא שמע למרמודרקים הוא היה צריך ללכת אחרי מאמן שידע והכיר אותו בנודיס.
  7. השחקן הכי אגואיסט על המגרש. זה כישרון זה? (נתי 12-02-2015, 16:05)
  8. שחקן חלש מאוד (איתן 12-02-2015, 23:30)
    אופי של אפס מתלקק לאייל גולן כול היום נדחף