ראש בראש

המחזור ה21 של ליגה א צפון כולל בתוכו משחק מסקרן ביותר בין שתיים מהקבוצות שהשיגו את התוצאות המעניינות ביותר במחזור האחרון, בית שאן תארח את אולגה למשחק על הפלייאוף העליון

  • על ידי: מורן קלפר
  • 23-02-2015
  • 10:23

המחזור ה21 מביא איתו מפגש שהוא קרב על הפלייאוף העליון בין שתי קבוצות שפתחו את העונה עם מטרות שונות לגמרי. בית שאן המארחת, מגיעה לאחר שהביסה את אום אל פאחם במחזור הקודם בתוצאה 11-0, אבל גם היא יודעת שנגד אולגה זאת אופרה אחרת, המארחים פתחו את העונה בקול תרועה עם תקציב גבוה מאוד ביחס לליה, סגל שחקנים נוצץ אך עם פתיחת עונה צולעת וינסו להשיג מקום בפלייאוף נגד הקבוצה של צחי אילוז.

 

אבי מלכה. (צילום: לילך וויס)

 

מלך השערים אבי מלכה חזר לעצמו עם רביעייה אישית, שעוזרת לו לכוון גבוה אל עבר מלך השערים, כמו בכל שנה. מנגד, יעמוד חלוץ גבעת אולגה, אסי גומה שנמצא בעונת שיא מבחינה קבוצתית ואישית, עשרה שערים במהלך 17 משחקים הפכו את גומה לכוכב של אולגה, שסוחב במו רגליו את גבעת אולגה לעונה חלומית. באולגה, שמגיעה לאחר ניצחון ענק מבחינתה על הפועל הרצליה הטוענת לכתר, עוד עשויה למצוא את עצמה בליגה הלאומית.

 

צריך להזכיר, גבעת אולגה של צחי אילוז כמעט ולא פתחה את העונה, אילוז התעקש ואסף את השחקנים אחד אחד, עם תקציב שלא מאפשר הסעות למשחקים ועם הבעלים, מאור פחימה, שרק ביקש מאילוז להשאיר את הקבוצה בליגה ועשרה מחזורים לסיום, הקבוצה נמצאת במקום הרביעי, מרחק נגיעה מהבטחת הפלייאוף, באולגה מגדירים את זה במילה אחת - "חלום".

 

אסי גומה אמר לנו לקראת ההמשחק, "אנחנו במומנטום טוב, יש אווירה מצויינת באימונים לקראת המשחק החשוב. בית שאן היא קבוצה עם תקציב גדול ושחקנים מנוסים אבל כבר הוכחנו שהעונה הכל אפשרי, חבל רק שהמשחק באמצע השבוע ויהיה מעט קהל ביחס לשישי".

 

אסי גומה. (צילום: יח"צ מ.ס. גבעת אולגה)

 

עם האוכל מגיע התיאבון ולאחר צירופם של גמליאל פרץ ואדיר דנין, אילוז חולם על ליגה לאומית ובשני בבית שאן, הקרב האמיתי של אולגה מתחיל, קרב שלאחריו אחת הקבוצות תעשה צעד משמעותי אל עבר המטרה.

 

הקהל הגדול שמגיע בדרך כלל לאיצטדיון בבית שאן יזכה לראות קרב ענקים בין שני החלוצים החמים בליגה, גומה ומלכה, שינסו כל אחד להמשיך בכושר הכיבושים המצוין שלהם ולהוביל את קבוצתם לניצחון המיוחל.

 

אם נקבל מנת שערים כמו במשחק הקודם בין השתיים, נהיה מאוד מרוצים, שבעה שערים נכבשו במפגש בין השתיים בסיבוב הקודם, אז אולגה ניצחה בביתה בתוצאה 4:3. אנחנו נקווה שגם הפעם נזכה למבול של שערים ולמשחק מותח, מעניין ומרגש.

הוסף תגובה
תגובות
  1. נפרק את אולגה הילדים האלה (בית שאני 23-02-2015, 11:48)
  2. אתה זה שמתנהג כמו ילד אתה אלה שעם תקציב גדול ולא הולך לכם ולאומת זאת (אוהד אולגה 23-02-2015, 14:13)
    אנחנו שכונה קטנה עם לב ענק. אז שהיה בהצלחה והטוב ינצח