תיקו שכולו הפסד: שיכון המזרח- מכבי יפו 0:0

אם היו זוכים בנק' על החמצות, מכבי יפו הייתה זוכה במקום הראשון. שחקני יפו החמיצו פעם אחר פעם, ולא הצליחו למצוא את הרשת, רק שלא יצטערו על כך בעתיד. מנגד, שיכון בחנה מספר פעמים את טובלי שעמד איתן בשער. בסיום, חלוקת נק'

  • על ידי: אביחי חיים
  • 25-02-2015
  • 11:23

אמש, נפגשו שיכון המזרח ומכבי יפו, למשחק אולי הכי ספורטיבי וידידותי בליגה א' דרום. בקרב הנהלות שתי הקבוצות שוררת אווירה טובה, וגם בין אוהדי שתי הקבוצות, (שכמעט ומילאו את המגרש בשיכון, למרות שעת הצהריים הלא נוחה) כך שהפתעה גדולה לא הייתה אמורה להיות כאן. מכבי יפו הגיעה למגרש בשיכון המזרח, חדורת מוטיבציה להראות שהיא כאן על מנת לייצר המשכיות, ולהתרחק מקלחת התחתית הבוערת מתחת לכפות רגלם. מנגד, שיכון המזרח הגיעה גם במצב רוח מרומם לאחר הניצחון על הסוס השחור של הליגה- מחנה יהודה. שתי הקבוצות רצו לקחת את מלוא הנק' על מנת להתקדם עוד צעד לעבר הבטחת ההישארות בליגה. 

 

פתיחת המשחק. (אביחי חיים)

 

הדקות הראשונות, בישרו טובות לפחות על פי קצב המשחק. יפו שלטו במשחק והגיעו להרבה יותר מצבים משיכון המזרח. שחקני יפו רצו להכריע את המשחק במהרה וניסו בכל כוחה, לשים את הכדור ברשת אך הפעולה האחרונה של יפו הייתה בעוכריהן. אדיר חליפה היה קרוב לכבוש את הראשון, אך החמיץ מקו השער. כמה דקות מאוחר יותר, ההחמצה של המשחק. דניאל לוי פורץ מהאגף הימני, עובר את כל שחקני ההגנה של השיכון וגם את שוערה, עמרי בן דוד, אך מוצא רק את הקורה. לוי תופס את הראש, ואיתו גם כל הנוכחים באיצטדיון. 

 

הצופים ביציע. (אביחי חיים)

 

דניאל לוי, החמצת המשחק. (אביחי חיים)

 

5 דקות לסיום המחצית, תומר אוחנה מוצא את עצמו לבדו מול השער, אך הכדור הולך מחוץ למסגרת. שיכון ניסתה לעקוץ סמוך לשריקה, כאשר עומרי בן חנניה מסתובב על ההגנה היפואית, ובועט חזק לעבר השער אך שוערה של יפו, גל טובלי, נמצא במקום. הקבוצות יורדות לחדרי ההלבשה בהרגשה ברורה, כי יפו החמיצה שלושה שערים בטוחים. י"ור מכבי יפו, אילן אלפסי, אמר: "אם לא נכנס עד עכשיו, כבר לא ייכנס", לצערו ולצערנו הוא צדק. 

 

תומר אוחנה, מגלגל את הכדור ליד הקורה, שחקני יפו לא מאמינים שהכדור לא ברשת. (אביחי חיים)

 

אלי מחפוד, ירד מאוכזב מכר הדשא. (אביחי חיים)

 

אילן אלפסי על הקווים. (אביחי חיים)

 

שחקני השיכון, סוגרים על לוי. (אביחי חיים)

 

במחצית השנייה, שיכון המזרח פתחה טוב יותר. כהן צדק נכנס למשח, ומצא את אמיר עזרא פנוי לגמרי, אך האחרון מחמיץ את הכדור. בהתקפה הנגדית, ניקו (מה הוא עושה ביפו?, שחקן לרמות הגבוהות) מכניס כדור אמן לחליפה, אשר מספיק להגיע לכדור ומשאיר לדור מלכה שמגלגל לעבר השער, אך הכדור חומק סנטימטרים ליד הקורה. בשלב הזה, אנשי יפו איבדו את התקווה ורק קיוו לא לספוג וכך היה.

 

אדיר חליפה, לא מצא את הרשת. (אביחי חיים)

 

אמיר עזרא, יכול היה להכריע את המשחק. (אביחי חיים)

 

בסיום, יפו והשיכון התחלקו בנקודה אחת בלבד. נוכח מצב הטבלה הבעייתי וניצחונותיהם של אזור, מורשה רמת השרון ומכבי ב"ש, ממשיכים לסבך את יפו, שכבר יכולה להרגיש את החבל מתהדק על צווארה. בשבוע הבא, היא מארחת לקרב תחתית לוהט את מורשה רמת השרון, הפסד ואנשי יפו יתחילו להתפלל להישארותם בליגה.  מנגד, שיכון המזרח תצא למשחק חוץ קשה מול נס ציונה שתרצה להוכיח שהיא יכולה להיאבק על מקום בפלייאוף העליון. בסיום המשחק, אילן אלפסי אמר לכהן צדק: "גנבתם נקודה היום", אולי המשפט הזה מסכם את כל סיפור המשחק. 

 

צבאג וצדק, מעבירים נשכחות. (אביחי חיים)

 

אביחי ממן, השתלב היטב ביפו. (אביחי חיים)

 

אליהו, רצה לנצח. (אביחי חיים)

מרציאנו וגיל קין, יורדים יחדיו לחדר ההלבשה. (אביחי חיים)

 

אסף לוי וסולי צמח, מעניין מה הייתה התוצאה אם שניהם היו משחקים? (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לכהן צדק (אבי 25-02-2015, 11:41)
    אתה גבר שבגברים חולה עליך שנה הבאה אתה חוזר הבייתה ליפו ועושים עלייה עם אלי מחפוד
  2. לאחר ניצחונות קבוצות התחתית,המשחק מול מורשה יהייה על1200 נקודות (יפו בדם ?0-0....יפו בלי דם 25-02-2015, 11:56)
  3. יפו חייבים דחוף ניצחון כי יש להם בהמשך שעריים בחוץ,אשקלון בבית. (רעידת אדמה בתחתית 25-02-2015, 12:09)
  4. ליפו ניתן לכם בראש (מורשה 25-02-2015, 13:25)
  5. בשעריים רוצים לנקום (אחד שיודה 25-02-2015, 14:55)
    שעריים מחקים ליפו לא שלחנו בך שלחתם אותנו למבחנים ובסוף ירדנו ליגה ב למרות שזה היה הז רמת אליהו לא שלחנו מחקים לחם
  6. ירדני, דבר עברית (יפו מדבר 25-02-2015, 15:24)
    לא הבנו כלום. מי זה רמת אליהו ולמה הורידו אותכם ליגה? אנחנו מכבי יפו, לא רמת אליהו. מכבי, אחים לנשק
  7. למאמן- מדוע הוציאת את הבלם הטוב- חננייה (שיכון 25-02-2015, 19:05)
    חילןף לא מציאוצי למה שהתפתח במשחק. חננייה היה בין הטובים בשיכון, ורק המזל הצילו אותנו מהפסד, והאחריות היתה על המאמן בלבד. לההנהלה- יש להרכיב כסאות פלסטיק בטריבונות.