אסי גלבוע: האם היו"ר ארז שטיין יעזוב בסיום העונה?

לקראת מערכת הבחירות הצפויה במועצה, בגלבוע מדברים על אפשרות שיו"ר המועדון יפנה את מקומו בעונה הבאה. "הדברים תלויים בעיקר בהיקפי העבודות האחרות שיהיו לי לאחר הבחירות", מבהיר שטיין ומודה: "המערכת סביב הקבוצה צריכה לקבל תנופה ומוטיבציה חדשה"

  • על ידי: אורי דוד
  • 25-02-2015
  • 10:38

בזמן שאסי גלבוע עדיין מתמודדת על הבטחת הישארותה בליגה, יש מי שמתחילים בסביבת המועדון לדבר על עתיד הקבוצה בעונה הבאה ועל האפשרות שיהיו שינויים רציניים בצוות הניהולי של המועדון.

אחת האפשרויות המדוברות הן שהיו"ר ארז שטיין, שנכנס לתפקידו לפני כשנתיים, יעזוב את כיסא היו"ר לאחר מערכת הבחירות הצפויה בגלבוע-בעקבות פרשיתו העתידית של ראש המועצה, דני עטר. 

פרט להיותו יו"ר אסי גלבוע, משמש שטיין גם כראש המטה במועצה וגם מנהל את הועדים המקומיים של הישובים בגלבוע. "מה יהיה בעונה הבאה? אני ממש לא סגור על זה", אומר ארז שטיין בטון מעורפל שמעיד על אי הודאות הגדולה ששוררת בימים אלה בגלבוע,  "כרגע אני בקבוצה וגם במועצה ואנחנו הולכים לקראת הרבה מאוד שינויים בהרבה היבטים, הן בחלק הפוליטי והן בחלק המועצתי".

 

 

ארז שטיין וסבח דניאל. ישתפו פעולה גם בעונה הבאה? צילום: אורי דוד

 

לירן דניאל הביא איתו רוח חדשה

כחלק מהרצון לצרף כוח רענן לצוות הניהולי של המועדון, החליטו בגלבוע לשלב בכוורת הניהולית את לירן דניאל, בנו של היו"ר לשעבר דוד דניאל ז"ל. "המערכת סביב אסי גלבוע צריכה לקבל תנופה ומוטיבציה חדשה", אומר שטיין, "הכניסה של לירן דניאל להנהלה הכניסה רוח חדשה. מרגישים את זה במועדון ואני שמח על כך. לירן מגיע לכל האימונים וגם נוסע עם השחקנים באוטובוס למשחקים. אלו הם דברים שמספקים תחושה טובה מאוד לשחקנים. זוהי חוליה שהייתה חסרה לקבוצה, וזה הורגש היטב עד לכניסתו של לירן דניאל".

לגבי המעורבות המוגבלת שלו בקבוצה הוסיף שטיין: "רמת האינטנסיביות שלי בליווי הקבוצה היא מוגבלת, כי בסופו של דבר אני עובד במשרה מלאה. אצל דני עטר אין דבר כזה מישהו במועצה שאין לו 200 אחוז משרה, ואני גם בתוך ההגדרה הזו".

לקראת פרישתו העתידית של דני עטר, מי שלמעשה מינה אותו ליו"ר אסי גלבוע לאחר עזיבתו של רמי אלהרר, מתמודד שטיין עם סימני שאלה גדולים. "שאלות כמו מה יהיה אחרי הבחירות במועצה ומי יעמוד בראש המערכת מעסיקות את כולם וכמובן שגם אותי", הוא מסביר את המצב, "יכול להיות שתחום האחריות שלי במועצה יגדל וגם יכול להיות שיקטן. אם הוא אכן יקטן יכול להיות שאני אמשיך בתפקידי כיו"ר אסי גלבוע ויכול להיות שאם יגדל אז יצור לי קושי ממשי מבחינת לוח זמנים להמשיך בתפקיד. בכל מקרה עד למערכת הבחירות לא יהיה שינוי במועדון. כלומר, אני אסגור את העונה עם אסי גלבוע ואפילו אבנה את הקבוצה לקראת העונה הבאה. מה יהיה אחר כך? הדברים תלויים בעיקר בהיקפי העבודות האחרות שיהיו לי לאחר הבחירות".

 

האם תקציב הקבוצה יגדל בעונה הבאה?

מאז כניסתו של שטיין לתפקיד, אסי גלבוע הפכה להיות קבוצה בינונית, כזו מדשדשת בחלק התחתון של הטבלה. כמובן שאי אפשר להפיל את כל האחריות רק על היו"ר שטיין, שכן הירידה בהישגיות באה כתוצאה ישירה מהצמצום בתקציב המועדון, שנחתך בצורה משמעותית בהשוואה לתקציבים שהיו לקבוצה לפני שלוש וארבע שנים.  "ככל שזה תלוי בי אני אעשה מאמצים להגדיל את התקציב בעונה הבאה", מצהיר שטיין, "התקציבים שהוקצו לקבוצה בשנתיים האחרונות, היו מצומצמים מאוד ואפילו בעיתיים. בשל כך נוצרו מצבים לא נוחים מבחינת היציבות של הקבוצה. לכן ההמלצה שלי תהיה להגדיל את התמיכה בכדי לייצר קבוצה יציבה יותר עם שאיפה לחזור לצמרת הליגה". 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. נמאס מפוליטיקאים בכדורגל (ערן 25-02-2015, 11:55)
  2. להחתים את תומר אסולין לשנתיים ! (אוהד מושבע 25-02-2015, 12:40)
    מאמן מצוין ! רעב להצלחה !!! רוצים לחזור לצמרת !!!
  3. אתן טייב (ירון 25-02-2015, 14:17)
    להחתים את טייב מאמן מעולה עם דרך ומשמעת עם קבוצה צעירה ותקציב נמוך עושה הישג במגדל
  4. רוצים את אסולין !!! (יושב ראש חוג האוהדים 25-02-2015, 20:10)
    תתעוררו תביאו את אסולין תנו לו תקציב טוב ונחזור למקום הטבעי שלנו בצמרת !
  5. רוצים רק את קוטר (אוהד 26-02-2015, 11:43)
    הוא הכי טוב
  6. תומר אסולין אתה בדיחה תפסיק להגיב שקוף מידיי (תומר אסולין הליצן 26-02-2015, 14:43)